کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

دهه هفتادی های عزیز😍

۱. ترم جدید که شروع شود، اولین سری از دانشجوهای دهه هشتادی پایشان به دانشگاه باز می شود و اگر خدا قبول کند من هم با آنها کلاس دارم. تا همین ترم پیش، دانشجوهای دهه هفتادی ام، می گفتند استاد صبر کنید دهه هشتادیها بیایند! آن وقت قدر ما را می دانید! نکند دهه هشتادیها چوب بی صدای خدا باشند که در حمایت از دهه هفتادیهایی که مدام سر به سرشان گذاشته ام... نه... خدایا! تو بخشنده تر از این حرفهایی 😂


۲. حرف از تاریخ تولد و سن و تفاوت سنی و این جور چیزها بود. یک دفعه یکی از پسر داییهای دهه هشتادی، با چشمهای گرد و دهان باز، برگشته به من می گوید: "خااااله شارمیییین! مگه شما دهه شصتی هستی؟! بهت میاد دهه هفتادی باشی که!!!" 😳🙄 یعنی در آن لحظه، چیزی فراتر از با خاک یکسان شدن اتفاق افتاد و دیگر نگویم از کف و جیغ و هورای کلیه فامیلهای وابسته که این همه سال، به خاطر دهه هفتادی بودنشان، کلی سر به سرشان گذاشته بودم!!! 😐😶😕


۳. و این تصویر را هم بدون شرح ببینید و بگویید که آیا هنوز به چوب بی صدای خدا اعتقادی ندارید؟😰🙄🤯



x
۲۶ مرداد ۹۸ , ۰۰:۱۲

عایا چرا ؟! 

:دی

پاسخ :

چی عایا چرا؟! ^_^
yasna sadat
۱۵ مرداد ۹۸ , ۲۰:۲۰

:)))

خود دهه هفتادی جماعت هم با سال های بعد خودشون مشکل دارن..مثلا ترم بالایی هامون میگفتن اصلا از هفتاد و سه و هفتاد و چهار به بعد خیلی بی ادب و فلانن:|

پاسخ :

عزیزم چه بامزه =))) 
بسنا جان عوضش ما شصتی ها یک روحیم در میلیونها بدن! =)))
پا ییز
۱۵ مرداد ۹۸ , ۱۶:۳۵

جدی؟ سرافراز کردین خبر می دادین یه چیزی سر می بریدیم پیش پاتون :) 

پاسخ :

دیگه گفتم بی خبر بیام به زحمت نیفتی ^_^
پا ییز
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۸:۵۷

ای داد ای داد چه پیر شدیم و به آرزوهامون نرسیدیم...

پاسخ :

متولد کدوم دهه ای پاییز؟

+ آدرست کو؟ ^_^
هـی وا
۱۰ مرداد ۹۸ , ۱۵:۲۷
لذتی که توو سرکار گذاشتن دهه شصتیاا هست توو کتک زدن دهه هشتادیا نیست
اینو فقط یه دهه هفتادی میتونه درک کنه :))

پاسخ :

خدایا اینجور دهه هفتادیا رو یا هدایت کن یا شرشون رو به خودشون برگردون! =)
فرزاد رفیعیان
۱۰ مرداد ۹۸ , ۱۴:۰۶
وبلاگ جمع نشده
به حال و روز اکثر کارخانه ها و کارگاههای تولیدی افتاده
متروک و غریب!
مثل حال و روز خودمون
_یا اکثر ایرانی ها که زندگی دچار افسردگیشون کرده

پاسخ :

😔😔😔
کاش دوباره وبلاگ رو راه می انداختید. دلمون برای سپیدهاتون تنگ شده. کانال هم که معمولا رباعی میذارید.
فرزاد رفیعیان
۰۹ مرداد ۹۸ , ۱۹:۳۳
سلام
امروز از سر کنجکاوی رفتم اون وبلاگ قدیمی بلاگفای شما
سهیلا بود و حمیده و الهام و غلامی و رفیعیان!

یاد باد آنروزگاران یاد باد!


پاسخ :

سلام.

آخی... واقعا یادش به خیر. چه حال و هوای خوبی داشت وبلاگنویسی اون روزا 😍

الان سهیلا فقط اینستا
الهام یه کم بعد ازدواجش محو شد
غلامی وقتی ارشد قبول شد محو شد
رفیعیان هم که از ترس شیرینی دادن وبلاگش رو جمع کرد😂
حمیده هم که هست و شیرینی نمیده و حاضرجوابی ام می کنه 😂
مهربانو
۰۸ مرداد ۹۸ , ۱۶:۱۲
از دسست حمیده :)) خیلی باحاله کلی خندیدم . والا من اواخر دهه هفتاد دارم در کمال مظلومیت یه چیزایی میگه تا فیهاخالدون ادم میسوزه بعدم میگه مگه چی گفتم؟؟://

پاسخ :

همیشه وقتی باهاش چت می کنم کلی شاد میشم.
این "کمال مظلومیتشون" رو کجای دلمون بذاریم مهربانو جوک؟! همین حمیده هم انقد چهره معصومی داره که اگه عکسش رو تو وبم بذارم همه میان بهم میگن تو چرا این "طفل معصوم" رو اذیت می کنی گناه داره!!! =))))

خدا دهه هفتادی نازنینت رو در پناه خودش حفظ کنه😍
مهدی
۰۸ مرداد ۹۸ , ۱۵:۳۸
جدددددی؟؟؟!!! دهه هشتادی ها امسال میرن دانشگاه؟!!!
پیرشدیم رففففت خانم دکتر

پاسخ :

منم هنوز تو شوکم😂 متولدین نیمه اول سال ۱۳۸۰ امسال کنکور دادن.

نمیدونم ما پیر شدیم یا این دهه هفتادی و هشتادیا رشدشون خوب بوده =))) 
هـی وا
۰۸ مرداد ۹۸ , ۱۵:۱۶
ما اول دهه هفتادیم :دی

پاسخ :

زنده باشید.
پس از اونایی هستید که نه دهه شصتیا مسولیتشون رو قبول می کنن نه دهه هفتادیا! =)))
خودت باش
۰۸ مرداد ۹۸ , ۱۳:۱۳
۱.دهه هشتادیا یه خورده خسته تر از دهه هفتادیان! اصلا هم کاری به بقیه ندارن
۲.خوب گفته!بزنم ب تخته چش نخوری...
چقد این حمیده خوبه...

پاسخ :

۱. 😂😂😂
۲. حالا کاش فقط از رو قیافه گفته باشه!=)
۳. تو با گوشی من کامنت میذاری و طرف حمیده ای؟!😂
هـی وا
۰۸ مرداد ۹۸ , ۱۲:۳۷
دهه هفتادی بودن بیماری نیست 
بیایید با دهه هفتادی ها مهربانتر باشیم :| :دی

پاسخ :

😂😂😂😂👏👏👏👏

دهه هفتادی هستید؟
__PARNIAN __
۰۸ مرداد ۹۸ , ۱۰:۰۰
هشتادی، هشتادوسه :)

پاسخ :

عزیزم. دومین دهه هشتادی این پست. ^_^

__PARNIAN __
۰۸ مرداد ۹۸ , ۰۷:۵۳
D:

پاسخ :

D:
پرنیان جان هفتادی هستی یا هشتادی؟
گندم بانو
۰۸ مرداد ۹۸ , ۰۴:۵۴
من نیمه دوم شصت و نه هستم، و بزرگترین افتخارم اینه که دهه شصتی‌ام! :))))
یه هم اتاقی داشتم نیمه اول هفتاد بود. اونقدر حرص میخورد که من خودمو دهه شصتی میدونم و اونو دهه هفتادی!!! :)) اونجا بود که فهمیدم همه دلشون میخواد دهه شصتی باشن! ^__* :))

پاسخ :

یعنی یه کم دیرتر می اومدی دهه هفتادی بودیا. ولی به خیر گذشته 😂
منم یه همکار داشتم متولد اوایل فروردین ۱۳۷۰. الا و بلا می گفت من دهه شصتی محسوب میشم. منم بهش می گفتم از اون ته که داری میای دهه هفتادی بودن از وجناتت پیداست! اونم بنده خدا خیلی حرص می خورد.😂
تازه نگم برات یه بار به یکی از پسرای فامیل که متولدد ۶۸ هست گفتم تو بیشتر به دهه هفتادیا نزدیکی تا دهه شصتیا... فقط لطف خداست که زنده موندم😂😂😂

+دهه هفتادیها خیلی هم خوبن =))))
حمیده
۰۷ مرداد ۹۸ , ۲۳:۵۶
چو دهه هفتادی نباشد تن من مباد :-"""" من نباشم کی باهات از این چتا بکنه روحیت شاد شه؟ :-"""

پاسخ :

جااااان؟؟؟؟!!!! دعای مستجاب بود که 😂 
سکوت می کنم که این سکوت منطقی تره =))))
kata kh
۰۷ مرداد ۹۸ , ۲۳:۰۸
خخخ دهه هفتادی کی بودی تو!
من خودم دهه هشتادیم دوتا خواهر دهه هفتادی دارم. دهه هشتادیا هم خیلی باحالن چیه اینقدر مارو ترسناک کردید! فقط هر کاری دلمون میخاد میکنیم D: حد و مرز حالیمون نمیشه :)
وای چقدر بزرگ شدیم نمیخام :( واقعا نمیخام دوسال دیگه منم وارد دانشگاه میشم...
هیچکی باور نمیکنه که دهه هشتادیا درن فارغ التحصیل میشن و الان دهه نودیا حداقل کلاس سومین! 

پاسخ :

شارمین هستم؛ یک دهه شصتی. ^_^
عزیزم دهه هشتادی 😍 فکر کنم اولین دهه هشتادی باشی که تو این ۷_۸ سال وبلاگنویسی برای من کامنت گذاشته. می دونی یه هفته بعد از تولد تو من وارد دانشگاه شدم؟ دخترم! ^_^
یعنی من هلاک اون تعریفی ام که از دهه خودتون کردی.😂
یه چندتایی دهه هشتادی گل هم تو زندگیم هست که عاشقشونم.

آره والا... چه قدر زود شماها بزرگ شدید و ماها پیر و پاتال!!!  =)
میر پدرام خاتم نژاد پاکزاد
۰۷ مرداد ۹۸ , ۲۳:۰۱
امیدوارم خوش بگذره.
دهه ما شستیا که خیلی خیلی خشک گذشت

پاسخ :

به من به عنوان یه دهه شصتی خوش گذشت خدا رو شکر. هم با دهه شصتیا هم با دهه هفتادیا
مخ سوخته
۰۷ مرداد ۹۸ , ۲۲:۵۲
سلام
هیچ وقت یک دهه هفتادی را مسخره نکنید
چون احتمالا جز خندیدن کاری نمی کند
وجدانا ما دهه هفتادی ها نرمال ترین نسل هستیم

پاسخ :

سلام.
عه... شما هم هفتادی هستید؟!^_^
مسخره نمی کنم خدایی. یه کم شوخی می کنم فقط.
والا ما که ندیدیدم. هر دفعه فقط یه عالمه حاضرجوابی و بلبل زبونی تحویلمون دادن =/  =)))
جان؟! نرمال ترین؟! 🙄 انصافا  تو حق خواهی و الکی فداکاری نکردن نرمال تر از مایید.
هوپ ...
۰۷ مرداد ۹۸ , ۲۲:۴۴
بابا متولدین هفتاد الان ٢٨ سالشونه، چرا شما دهه شصتیا انقدر دهه هفتادی میگین؟! :-)))
اگه به نسل سوخته و اینا باشه دهه هفتاد و هشتاد سوخته تر میشن والا با این وضع جامعه

پاسخ :

دیدی مامان و باباها به بچه هاشون میگن شما هر چقدرم بزرگ بشین برای من هنوز بچه اید؟ یه همچین حسیه! 🙄 
میدونی من اولین شاگردام وقتی تازه رفتم سر کار دهه هفتادی بودن؛ اولین دانشجوهامم دهه هفتادی بودن. شاید به خاطر همینه. ^_^

آره والا... اینو قبول دارم. فقط اون بازیهای گروهی پرجنب و جوش تو حیاط درندشت رو که ما هر روز تجربه می کردیم رو هم که در نظر بگیرم می تونم با اطمینان بگم نسل سوخته شمایید نه ما...😰
من ...
۰۷ مرداد ۹۸ , ۲۲:۳۵
سلام
شما یه پست رو بعد از انتشار از صفحه تون برداشتین؟

پاسخ :

سلام.
بله. چون پست غمگینی بود.
مشتاقٌ الیه
۰۷ مرداد ۹۸ , ۲۲:۳۰
ما هفتادی ها که کاری با شماها نداریم. خودتون با لانه زنبور شوخی میکنید :)
ما که نمیخوایم حاضرجوابی کنیم
اصلا مگه صلح طلب تر از ما تو دنیا هست؟

پاسخ :

والا... همینو بگو =)
آره حاضر جوابیتون دست خودتون نیست ^_^
شما هم اگه تو بچگی، سمندون و دزد عروسکها و سندباد و جنگجویان کوهستان میدید صلح طلب نمی شدید! =/  =)))
محسن رحمانی
۰۷ مرداد ۹۸ , ۲۲:۲۷
: ))))))

پاسخ :

دهه هفتادی! ^_^
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan