کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

بغلم کن که جهان کوچک و غمگین نشود

1. آن قدر دوستت دارم که دنیا گاهی برای تماشای این عشق متوقف می شود، صورتش گل می اندازد و سعی می کند جوری به گردشش ادامه دهد که مرا در آغوش تو بیندازد؛ اما... تو هرگز دستهایت را باز نخواهی کرد و من خودم را از بازی دنیا کنار می کشم...

2. هر بار می خواند که: «هوامو نداشتی هوایی شدم/ چه کابوس بی انتهایی شدم» انگار یک نفر با ناخنهایش  قلبم را می خراشد!

3. چیزی نیست؛ نگران نباش... این که دنیا با همه ی نامردی اش دارد دور سرم می چرخد چه جای نگرانی دارد برای تو که داری دنیا را روی یک انگشت می چرخانی؟ 

4. می نشینم روی صندلی و سرم را به عقب خم می کنم. چشمهایم را می بندم و می گذارم هیراد با صدای بلند فریاد بکشد:

انفرادی شده سلول به سلول تنم

خود من در خود من در خود من زندانی است

به این «خود من»های لعنتی فکر می کنم. و به آن «خود تو»ی لعنتی تر! به آن «خود تو»یی که معلوم نیست در هیاهوی کدام زلزله ی لعنتی هوار شده است روی زندگی ام. 


+ شاعر عنوان: حامد ابراهیمپور

+گاهی کمی غم لازم است! نیست؟! =)




حمیده
۰۱ آذر ۹۷ , ۱۴:۵۲
اتفاقا میخواستم بنویسم " دیدی عدد رو کامل نخوندی!؟ " بعد گفتم از شانس من چون میخای هی غلطای املاییم رو بگیری، دقیقا ریز به ریز تا 3 رقم اعشار هم میخونی :))))))

پاسخ :

من غلط الفبایی می گیرم نه عددی. البته همونم می خوام توبه کنم. =/

=))))
حمیده
۲۹ آبان ۹۷ , ۱۰:۵۲
جیگر زلیخا این شکلی از حرص شرحه شرحه نشده بود که مال من شد تو این مدت :| حالا اگه من چک نکنم اینجارو، روزی 3877346 تا پست میذاری :|

پاسخ :

عزیزم.....

فکر کنم ظرف دو سه هفته آینده بنویسم 😑

+ سه میلیون و هشتصد و هفتاد و هفت هزار و سیصد و چهل و شش!!!!! مهندس منو گیج عدد و رقم نکن قربونت =)))


کیت
۲۷ آبان ۹۷ , ۰۵:۲۰
سلام
من اگه میدونستم کی اینطوری غمگینت میکنه میرفتم حالشو جا میاوردم انقدر باعث رنجش دوست من نشه
رمز هم میخوام در ضمن

پاسخ :

سلام عزیزم. 
فدای دوست مهربونم.

برات می فرستم
اجاره آپارتمان مبله در تهران
۱۹ آبان ۹۷ , ۱۵:۱۲
بله گاهی وقت ها غم لازم است ... غم که نباشد ارزش شادی پنهان خواهد ماند ...
امام امیدوارم بیشتر شاد باشید نه غمگین :)
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com

پاسخ :

تشکر. 
شما هم شاد باشید.
سروش
۱۴ آبان ۹۷ , ۰۷:۵۰
سلام و صبح بخیر.
قبل از این که توضیح دهم معنای « خانمی » در محاوره چیست؛ میشه بپرسم شما چه برداشتی از این کلمه کردید که براتون هم جای تعجب داشت و هم جای پرسش>

پاسخ :

سلام. وقت به خیر.

ی که به آخر اسم یا عنوانی چسبونده میشه نشونه یه جور صمیمیت و رابطه نزدیک و خودمونیه.

به هر حال نیازی نیست چنین بحثی ادامه پیدا کنه.
سروش
۱۳ آبان ۹۷ , ۰۸:۲۹
سلام.صبح بخیر.خب،خانمی بنده به پست های رمزدار شده دسترسی ندارم که!!

پاسخ :

سلام.
خانمی!!!؟؟؟ =/
Reyhane R
۰۵ آبان ۹۷ , ۲۳:۰۵
خود من،
در خود من،
در خود من،
زندانی ست!
قشنگ بود و قابل تامل!
غم هم ماه شادی موندگار نیست دکتر جان.

پاسخ :

قربونت.

دنیا همینه دیگه:ناماندگاری!
پسر خوب
۰۵ آبان ۹۷ , ۲۲:۴۵
سلام حالتون خوبه؟
از قانون جذب بنویسید دیگه

پاسخ :

سلام. خوبم. مرسی.
می نویسم. یه کم شلوغم تا یک آخرای پاییز. ولی حتما اولین موضوعی که از اون لیست بهش می پردازم همینه.
نازلی
۰۵ آبان ۹۷ , ۱۱:۴۷
عزیزم خوشحالم برگشتی
خوبی خانم دکتر مهربون؟
خوبی زندگی اینه که میگذره .نمیگذشت که نابود بودیم

پاسخ :

فدای تو.
ممنونم رفیق. تو خوبی؟
دقیقا همین طوره
سروش
۰۵ آبان ۹۷ , ۰۹:۳۳
سلام.
بعد از فعال شدن دوباره وبلاگ،فضای بیشتر پست ها،به خصوص این پست با عنوان وبلاگ(behappy) سازگاری چندانی ندارند.عنوان وبلاگ تان، مرا یاد نوشته ای از شکسپیر می اندازد که آن را در زیر می آورم،شاید خوانده شود و پسندیده شود:


I always feel happy, you know why?

من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟

Because I don't expect anything from anyone

برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم

Expectations always hurt ...

انتظارات همیشه صدمه زننده هستند ...

Life is short ...

زندگی کوتاه است ...

So love your life ...

پس به زندگی ات عشق بورز ...

Be happy

خوشحال باش

And keep smiling

و لبخند بزن

Just Live for yourself and..

فقط برای خودت زندگی کن و ...

Before you speak ؛ Listen

قبل از اینکه صحبت کنی ؛ گوش کن

Before you write ؛ Think

قبل از اینکه بنویسی؛ فکر کن

Before you spend ؛ Earn

قبل از اینکه خرج کنی ؛ درآمد داشته باش

Before you pray ؛ Forgive

قبل از اینکه دعا کنی ؛ ببخش

Before you hurt ؛ Feel

قبل از اینکه صدمه بزنی ؛ احساس کن

Before you hate ؛ Love

قبل از تنفر؛ عشق بورز

That's Life …

زندگی این است ...

Feel it, Live it & Enjoy it

احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر


در ضمن،از این پست،بوهای خاصی به مشام می رسد!!! در هر صورت امیدوارم منتهی به خیر و خوشی و شادی وسرور و شادکامی گردد.(لبخند+ اعلام رضایت)

پاسخ :

سلام.
مرسی بابت این شعر زیبا.
من ادرس وبم رو از اهنگی گرفتم که در اون عبارت don't worry, be happy تکرار میشه و اونم خیلی اهنگ خوبیه‌. 

شاید این عدم سازگاری، به این دلیل هست که اکثر پستهای متناسب با آدرس وبلاگ (behappy) رمزگذاری میشه. کلا بنا بر دلایلی شیوه وبلاگنویسیم رو تغییر دادم.


هیچ بویی در کار نیست! =))
خودت باش
۳۰ مهر ۹۷ , ۲۱:۳۷
امیدوارم این کم زود تموم بشه

پاسخ :

مرسی رفیق
گندم بانو
۳۰ مهر ۹۷ , ۱۰:۴۳
گاهی آره... ولی کوتاه و زودگذر. طولانی بشه اذیت میکنه :*

پاسخ :

اوهوم. کوتاه و زودگذرش اجتناب ناپذیره. با خودمونه نذاریم طولانی بشه. ولی گاهی خیلی سخته این نذاشتن.
roga 95
۳۰ مهر ۹۷ , ۰۸:۱۷
سلام خوبی عزیزم؟

پاسخ :

سلام پریسا جان.
مرسی عزیزم. خوبم.

برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan