کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

🙄☹😐

یه دوست‌پسر داشتم که خیلی با هم اکی بودیم. ولی خانواده‌ش آدم‌های خطرناکی بودن. یه چیزی تو مایه‌های باند تبهکاری. به خاطر همین رابطه‌مون رو ازشون مخفی می‌کردیم.

بعد اینا خونه‌شون رو عوض کردن و از بعدش دیگه نمی‌دیدمش و اونم از من سراغ نمی‌گرفت. همین باعث شد از دستش عصبانی بشم و بی‌توجه به این که ممکنه رابطه‌مون لو بره پاشدم رفتم محلشون. یه گوشی دکمه‌ای خیلی ساده داشتم، اومدم باهاش زنگ بزنم بهش که یهو خودش شاد و خندون اومد و من بخشیدمش.

رفتیم لب آب نشستیم و من متوجه شدم مث قبل بهم محل نمی‌ذاره! ولی این بار زیاد ناراحت نشدم. فقط فکر کردم باید ببینم چی شده.

بعدش داشتم می‌رفتم یه جایی جشن. تو راه یه پسری رو دیدم که می‌شناختمش و اونم دوست‌پسر منو می‌شناخت. یهو بهش گفتم: راستش رو بگو. تو تا حالا با فلانی بودی (منطورم دوست‌پسرم بود و فضای سوالم یه جوری بود که انگار این پسره دختره!). 

اونم صداقت به خرج داد و گفت "آره. یه مدت با هم بودیم." با این جمله من دلم کامل از دوست‌پسرم سرد شد و تصمیم گرفتم دیگه نبینمش و همون‌جا دیگه همه چیز تموم شد!


این بود خواب چند شب پیش من که خیلی از جزئیاتش رو یادم رفته و از اون خواباس که واقعا نمی‌فهمم ذهنم از کجاش درش آورده! یعنی اصلا اون دختری که تو خوابم بودم رو در خودم نمی‌بینم! 😐😐😐


+از کجاش فهمیدید خوابه؟

نگار
۲۲ آبان ۰۱ , ۱۴:۴۰

با همون کلمه ی دوست پسر فهمیدمم خوابه

پاسخ :

:)
ویــ ـانا
۱۹ آبان ۰۱ , ۲۲:۲۵

لعنت =)))))))))😂😂😂❤️

پاسخ :

🙈😅😂❤
خوش اومدی ویانا
محبوب حبیب
۱۹ آبان ۰۱ , ۱۴:۵۸

من از اینجا به بعد

.. یه چیزی تو مایه‌های باند تبهکاری...

پاسخ :

بازم خوب متوجه شدی :)
مها :)
۱۸ آبان ۰۱ , ۲۰:۴۷

سلام. 

به عنوان دنبال کننده جدید گول خوردم و نفهیمدم دارید خوابتون رو تعریف میکنید🤦‍♀️🤦‍♀️:)))))

همچین با دقت میخوندم که اگر این دقت رو سر درسم داشتم الان پرفسوری میشدم:)))))

پاسخ :

سلام.
خوش اومدی :)
مرسی که گول خوردی مها😂 بقیه اکثرا منو ناامید کردن اخه🙄😅


😂
حامد سپهر
۱۷ آبان ۰۱ , ۱۱:۰۴

آقا من بگم گول خوردم و با شک خوندم بهم نمیخندین😅😅

منو شطرنجی کنید لطفا😅

پاسخ :

هدف ما گول خوردن شماست! اونایی باید شطرنجی شن که همون ب بسم ا... متوجه شدن. 😐 شما که در راستای اهدافید 😅
یاسی ترین
۱۷ آبان ۰۱ , ۰۹:۱۸

دیوونه 🤣🤣🤣🤣🤣

 

ولی می‌گما ریز داشتی می‌زدی تو خط اقلیت‌های جنسی 

یه لحظه خط رو خط شد 😁😁😁

پاسخ :

🤣🤣🤣🤣🤣 نشد چرا؟!🤣🤣🤣

ببین فسق و فجوری‌ترین فرد این وبلاگ تویی! هیشکی به این نکته توجه نکرده بود🤣🤣🤣🤣🤣
یاسی ترین
۱۷ آبان ۰۱ , ۰۸:۳۸

شارمین 🤣🤣🤣🤣🤣 من وبتو باز کردم جمله اول رو خوندم اومدم بنویسم خواب بوده و بعد برم بخونمش!! 

از کلمه اول تابلو بود 

خب برم بخونم 😁😁😁😁

پاسخ :

امیدوارم وقتی رسیدی تهش نوشته باشه هنوزم به دوست‌پسرم فکر می‌کنم ولی الان یه دوست‌پسر دیگه دارم😂😂😂😂😂😂
عارفه صاد
۱۷ آبان ۰۱ , ۰۶:۱۷

منم دلم یه خواب پر هیجان میخواد 🙄

پاسخ :

کاش می‌دونستم راهکار دیدن چنین خواب‌هایی چیه بهت می‌گفتم :)
صبا ..
۱۷ آبان ۰۱ , ۰۲:۱۹

من یه دوست پسر رو که دیدم حتی به کلمه "داشتم" هم نرسیدم و فهمیدم خوابه😀

پاسخ :

ببین من کیا رو می‌خواستم بذارم سر کار!😅 همه‌تون سریع فهمیدین :)
هوپ ...
۱۷ آبان ۰۱ , ۰۱:۲۲

از همون اولش : دوست پسرم

پاسخ :

تابلوئم، تابلو! :)
خودت باش
۱۶ آبان ۰۱ , ۲۲:۱۱

آخه شما و دوست پسر!

پاسخ :

مگه من چمه؟ 😂
𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --
۱۶ آبان ۰۱ , ۲۱:۵۰

چرا هستم..البته سه ساله، فکر نکنم قدیمی محسوب بشه

ولی از همون اول که اومدم بیان وبلاگتونو میخوندم روم نمیشد کامنت بدم TT xD

پاسخ :

حله! اون‌قدری هست که از همون جمله اول متوجه بشی خوابه :)
خوشحالم که دیگه کامنت می‌دی 🤗
نجمه
۱۶ آبان ۰۱ , ۱۸:۴۱

سلام عزیزم 

از همونجا که "یه دوست پسر..."

پاسخ :

سلام نجمه جان.
مث بقیه :)))
𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --
۱۶ آبان ۰۱ , ۱۵:۱۵

منم بگم از خط اول یا دیگه همه گفتن و قابل حدسه؟ :))))

پاسخ :

آغا تو که خواننده قدیمی نیستی دیگه چرا؟!:))))
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
۱۶ آبان ۰۱ , ۱۴:۰۴

منم همون خط اولو که خوندم شک کردم، بعد پایینو نگاه کردم دیدم دیدم نوشتید از کجاش فهمیدید خوابه:دی

پاسخ :

فکر کنم خیلی تابلو نوشته بودم :)
آبان ...
۱۶ آبان ۰۱ , ۱۳:۲۴

از خط اول دوست پسر داشتم 

به شارمین نمیاد 

پاسخ :

😅
حالا شاید برا اولین بار می‌خواستم اعتراف کنم :)))
آرا مش
۱۶ آبان ۰۱ , ۱۳:۰۵

سلام :)

من اولش نفهمیدم خوابه، فکر کردم قصه‌ی یه مراجعه‌کننده رو داری تعریف میکنی... از وسطاش دیگه فهمیدم خوابه :)

پاسخ :

سلام.
اسمت خیلی خوبه :)
پس با این که متوجه نشدی خوابه، بازم فکر نکردی ماجرای خودمه 😅
-- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎
۱۶ آبان ۰۱ , ۱۲:۵۰

فکر کنم من تنها کسی هستم که باورم شده بود و اگر پاراگراف آخر رو نمیخوندم نمیفهمیدم خوابه.xD

هرچند اون تیکش که از پسره پرسیدین تا حالا با دوست پسرتون بوده یا نه هم یکمی عجیب بود.

پاسخ :

بقیه هی با خواب‌های طبیعیم غافلگیر شده‌ن قبلا. واسه همین زود متوجه شدن. البته به خاطر شناختشون از خودمم هست. شما تازه اومدی طبیعیه متوجه نشی :)

فکر می‌کردم همه همون‌جا متوجه بشن
یاس ارغوانی🌱
۱۶ آبان ۰۱ , ۱۲:۲۴

از همون دوست پسره فهمیدم😂😂😂 

الان برم بخونم پستو. هم دوست پسرو خوندم اومدم بگم این خوابه😅😂 

#دنبال_کننده_تراز

پاسخ :

ای بابا :))))
حالا یه بارم که من اومدم سفره دلم رو براتون باز کنم از دوست‌پسرم بگم هیشکی باور نمی‌کنه 😅
دُردانه ‌‌
۱۶ آبان ۰۱ , ۱۰:۵۰

از همون جملۀ نخستین فهمیدم :|

برای اینکه دیر بفهمیم می‌تونستی بگی بین خودمون بمونه، یا یه چیزی می‌خوام بگم که اولین باره، یا رمزدار بنویسی که فکر کنیم مطلب خصوصی و خیلی خاصیه :دی

پاسخ :

فکر نمی‌کردم انقد تابلو باشه این‌جوری :)))
بعدش فحشم نمی‌دادید؟!😅
محمد حسین
۱۶ آبان ۰۱ , ۰۹:۴۳

سلام
از اولش!
فیلم زیاد میبینید :))

پاسخ :

سلام
کسایی که خیلی وقته منو می‌شناسن از همون اول فهمیده‌ن :)
تقریبا :)))
ربولی حسن کور
۱۶ آبان ۰۱ , ۰۸:۵۳

سلام

اولش شک کردم اما از اونجا که گفتین انگار اون پسره دختره دیگه مطمئن شدم!

پاسخ :

سلام.
خودمم فکر می‌کردم همون‌جا لو بره خوابه. :)
نرگس بیانستان
۱۶ آبان ۰۱ , ۰۸:۰۷

از اولش

 خط اول رو دوبار خوندم:)) شارمین دوس پسر داشته؟ اینطوری بگه؟! 

بعد خط آخر رو خوندم دیدم نوشتی :)))

پاسخ :

:)))
حالا شاید داشته‌م و یهو خواسته‌م اعتراف کنم. 😅
صـَ ـبا
۱۶ آبان ۰۱ , ۰۷:۲۴

از اونجاش فهمیدم خوابه که نوشتی: یه دوست پسر داشتم...

😅

پاسخ :

مرسی:)))
خیلی تابلوئه انگار 🙄😅
هستی ...
۱۶ آبان ۰۱ , ۰۶:۳۰

سلام از ( دوست‌پسر داشتم) متوجه شدم. 

بعد با خودم فکر کردم چرا اینقدر عجیب بود برام که شما دوست‌پسر داشته باشی به این نتیجه رسیدم که نوع کلمات انتخابی در نتیجه‌گیری من مهم بود مثلا اگه می‌گفتی با یک پسری آشنا بودم یا علاقه داشتم احتمالا یکم دیرتر متوجه می‌شدم.

پاسخ :

سلام.
عجیب بودنش شاید به این دلیل بود که هیچ وقت چنین چیزی ننوشته بودم. ولی درست می‌گی به ادبیات منم نمی‌خورد :)
** دلژین **
۱۶ آبان ۰۱ , ۰۵:۵۶

من نفهمیدم تا تهش خوابه :))))))) 

پاسخ :

کم کم دستت میاد :))) بقیه هم انقد با خوابای من غافلگیر شدن دیگه سریع تشخیص می‌دن الان.
واران ..
۱۶ آبان ۰۱ , ۰۰:۳۲

بنظرم خوابای شما نشاء ت میگیره یا از مراجعه کننده های که داری و داشتی ! برای همین مثل این خواب ، خوابشون رو می بینی !

یا نشاء ت میگیره از کتابهای که میخونی و فیلم های که می بینی :))

 

+

یه سوال بپرسم ؟

 

پاسخ :

الان که چیزی یادم نمیاد ولی یه وقتا آدم یه چیزی رو هزار سال پیش دیده یا شنیده الان خوابش رو می‌بینه.


ده تا بپرس :)
واران ..
۱۶ آبان ۰۱ , ۰۰:۲۶

همون اول فهمیدم خوابه:دی 

یعنی تا خوندم که نوشتی : یه دوست پسر داشتی :دی 

تا اینو گفتی گفتم امکان نداره اونم شارمین 😅😅😂 بعد اومدم پایین اینو خوندم : از کجا فهمیدید خوابه 😅😂

 

بقیه خوابت رو الان برم بخونم :))

سلام شارمین قشنگ من ❤

پاسخ :

خیلی حرفه‌ای شدی تو :)))

حالا شاید داشته‌م و تا حالا رو نکرده بودم؛ نباید حداقل بهم شک می‌کردی؟!😂

سلام واران خوشگلم 😍
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan