کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

من از این دنیا چی می‌خوام؟!

چهارباغ شلوغ و شاد...

هوای خنک پاییز...

بارون نم نم...

هات‌چاکلت داااغ...

صدای خنده‌های رفیق جان...

بهانه‌های ساده‌ی امروزم برای خوشبختی...


محمد حسین
۱۳ آبان ۰۱ , ۱۸:۰۶

نه خیلی وقته پیاده روی نرفته م.
حوصله چیزی را ندارم. ظاهرش اینه که افسرده م. روی دیگه ش اینه که نیازمند به گسستن و بازپیوستن هستم که این مقدمه یه جنبشه که بعضی وقتا فکر میکنم اغتشاشه، بعضی وقتا فکر میکنم انقلابه.

پاسخ :

چه تعابیری! :)
شاید لازم باشه خودتون رو مجبور کنید از خونه بزنید بیرون و برید پیاده‌روی
واران ..
۱۳ آبان ۰۱ , ۰۱:۳۱

پاییز یه چیزش بده اونم اینکه معلوم نیست هوا چطوری است ؟ یکبار سرد سرد میشه عینهو زمستان یکبار گرم میشه :)

دیروز من دوبار رفتم بیرون با دو پوشش متفاوت :))

صبح مانتوی تابستونی پوشیدم :) دیدم واقعا سرد شده بعد از یکساعت دوباره برگشتم خونه،  مانتوی پاییزی پوشیدم :)

 

 

 

+

الهی که همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه ❤

پاسخ :

خب راهکارش اینه که یه سوئی‌شرت دنبالت ببری. سرد نبود نپوش، سرد شد بپوش :)))

فدات. تو هم همیشه شاد و خندون باشی واران جان❤
نرگس بیانستان
۱۳ آبان ۰۱ , ۰۰:۳۹

آمین... آمین‌‌‌... آمین...🥺🥺🥺

پاسخ :

😘😘😘
محمد حسین
۱۲ آبان ۰۱ , ۲۲:۲۶

سلااام

چطور میتونید؟


همراه این نظر مقدار زیادی حسوذی با آه به میزان کافی و چشم زخم صائب به سمتتان روانه میکنم

پاسخ :

سلام.
#بدجنس_نباشیم :)))

دیگه نمی‌رید پیاده‌روی؟
** دلژین **
۱۲ آبان ۰۱ , ۲۱:۵۴

😍😍😍الهی دلت همیشه شاد 

پاسخ :

قربونت😘😘😘 تو هم شاد باشی همیشه :)
ناشناس
۱۲ آبان ۰۱ , ۲۱:۲۰

فرقی نمی‌کنه دختر باشه یا پسر؟!!!!

پاسخ :

فرقی به حال شما نداره
ناشناس
۱۲ آبان ۰۱ , ۲۱:۰۴

رفیق جانت دختره یا پسر؟

پاسخ :

چه فرقی می‌کنه؟
بانوچـه ⠀
۱۲ آبان ۰۱ , ۱۷:۴۶

شاد باشی همیشه.

پاسخ :

فدات. تو هم شاد باشی عزیزم 🌺
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan