کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

دو فیلم ناتمام

۱. پلتفرم

خیلی قشنگ و جذاب بود. ایده‌ای خاص و متفاوت داشت و با ریتم خوبی پیش می‌رفت. فقط حیف که رسید به یک صحنه که قرار بود اتفاق خشن و بی‌رحمانه‌ای بیفتد و من هم که دلنااااازک! نتوانستم تحمل کنم. همان‌جا قطع کردم و دیگر ندیدم. حالا اگر کسی از شما این فیلم را دیده و حوصله تایپ دارد لطفا برایم تعریف کند چه می‌شود. تا آن‌جایی را دیدم که ده روز از ماه دوم زندان آن دو مرد می‌گذرد.


۲. تایتانیک

همیشه بابت ندیدن این فیلم خودم را سرزنش می‌کردم. چون ظاهرا کسی روی کره زمین نیست که آن را ندیده باشد و تا جایی که یادم هست همه دوستش داشتند. ولی خب من نپسندیدم. علاوه بر ویژگی‌هایی که در دو پست قبل، در جواب کامنت سلین گفتم، من فیلمی را دوست دارم که ریتمش نسبتا تند باشد و زیاد به حواشی نپردازد. بلکه تند و تند اتفاق‌های مهم را به تصویر بکشد. ولی تایتانیک به نظرم بی‌اندازه یواش پیش رفت! به زور یک ساعتش را دیدم و در همین یک ساعت هم مدام گوشی چک می‌کردم. آحر هم دیدم نه، تایتانیک فیلم من نیست و از خیرش گذشتم. البته محتوای کلی‌اش را در ویکی‌پدیا خوانده‌ام و می‌دانم چه می‌شود.

تسنیم ‌‌
۱۳ آبان ۰۱ , ۲۳:۳۰

خشونت یعنی یکی واقعی یکی دیگه رو بکشه. اینجور فیلما و کلیپا رو نمی‌تونم ببینم. چند هفته پیش یکی تو محل کارم بهم نشون داد، تا آخر شیفت هی گریه‌م بند میومد باز راه می‌افتاد. اینا که تو فیلمه، اسمش روشه، فیلمه :)

پاسخ :

کوتاه بیا تسنیم! :) اصلا صنعت فیلم خشن / ترسناک و ... رو نابود کردی با این دیدگاهت که :)))
تسنیم ‌‌
۱۳ آبان ۰۱ , ۱۹:۰۳

من چرا با دیدن پلتفرم اذیت نشدم پس؟ یعنی حتی تو ذهنمم نبود که صحنه‌ی خشن داشته بوده :))) یکی ازم می‌پرسید، می‌گفتم فیلم خوبیه و حتما ببین و اینا ^_^

پاسخ :

تسنیم می‌شه تعریفت از خشونت رو برامون بگی؟! 😏😉
ربولی حسن کور
۱۲ آبان ۰۱ , ۰۸:۲۷

سلام

یه جا نوشته بود تایتانیک تنها فیلم فاجعه ای پربیننده شد اون هم برای این که تکیه اش به جای فاجعه بر روابط بین آدمها بود.

من دوستش داشتم و توصیه میکنم بدون سانسور ببینینش وگرنه همه جاهای حذف شده شو نمیتونین حدس بزنین.

من کلی سی دی از سالها پیش دارم که از زمان عقل رس شدن عماد به دلیل احتمال وجود صحنه های نامناسب برای کودکان ندیدمشون!

میترسم زمانی که بشه برم سراغشون هم کلا سی دی ها خراب شده باشن!

پاسخ :

سلام.
کلا تلخ‌ترین یا بیخودترین یا جدی‌ترین مسائل رو می‌شه با روابط رمانتیک یادحتی فقط وجود یک زن، تلطیف کرد و به خورد مخاطب داد!

بله بقیه دوستان هم همین رو گفتن. باید دانلود کنم ببینم. 

شاید بشه بریزید رو گوشیتون یواشکی ببینید!
امیر +
۱۱ آبان ۰۱ , ۲۲:۰۴

اول سکانس های خشونت پلتفرم بودین :)))

فیلمش نتیجه‌ی خاصی نداره و تا حدودی بازه و کلی نقد و بررسی هست اما به طور کلی داره میگه که سیستم جهان درست نیست و اگه لازم باشه برای زنده موندن دوستمون رو هم می‌کشیم ... پیام زیاد داشت و باز هم میگم خیلی نمادینه ...

 

 

تایتانیک رو ندیدم

پاسخ :

بله تقریبا از همون اوایل فیلم، نمادین بودنش تا حدی مشخص می‌شه. به هر حال که ایده‌ی خیلی جالبی داره
زری シ‌‌‌
۱۱ آبان ۰۱ , ۲۱:۳۱

خب پس واسه همین تایتانیک واسه تون چرت بوده

چون هیچی از فیلم نمی مونه با سانسور رسما XDDD

 

پلتفرم خیلی خون ریزی هاش بالاس در کل (در حد مثلا دل و روده یکی و در اوردن و خوردن ) ، البته نقد به محتواش زیاد بود ...

 

پاسخ :

حتی لباس دختره کهریه کم باز بود رو هم اصلاح کرده بودن :)))

وای نه من اصلا نمی‌تونم ببینم پس.
زری シ‌‌‌
۱۱ آبان ۰۱ , ۲۰:۰۹

من تایتانیک و اولین بار با سانسور صدا سیما دیدم حییییح

و طبیعتا هیچی ازش نفهمیدم XD

پاسخ :

اونی‌ام که من دانلود کردم اتفاقی سانسورشده دراومد. ولی من با ذهن خلاق خودم جاهای خالی رو پر کردم😂
مثلا اون‌جا که دختره می‌خواد از کشتی پرت شه پایین و پسره می‌کشدش بالا، بعدش یهو نامزد دختره داره با پسره دعوا می‌کنه. خب خیلی روشنه اون تیکه بینش چی شده دیگه:)))
زری シ‌‌‌
۱۱ آبان ۰۱ , ۲۰:۰۸

پلتفرم خیلیی نمادین عه 

تازه اونجا که قطع کردینش اول خون خون ریزی هاشه /:

بعدش میشینن تیکه تیکه میکنن اره خلاصه

 

خلاصه کلی شم توی گوگل هست فقط کافیه عبارت " نقد فیلم پلتفرم" و جست و جو کنین

پاسخ :

داری سر به سرم می‌ذاری زری؟!😏

خلاصه‌ش رو تو ویکی‌پدیا خوندم، ولی از اون‌جا درجه خشونتش رو نمیشه فهمید. فقط زده ژانر ترسناک
𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --
۱۱ آبان ۰۱ , ۱۹:۴۲

اگه اون صحنه ها اذیتتون میکنن یکمشو بزنید جلو..بعدا از مکالمه ها دستتون میاد چیشده-

پاسخ :

اینم فکر خوبیه. مرسی
Reyhane R
۱۱ آبان ۰۱ , ۱۹:۳۲

پلتفرم رو من خیلی وقت پیش دیدم.یادمه تسنیم معرفی کرده بود بدون هیچ توضیحی.بعد من بدون هیچ پیش زمینه ای دیدمش😴

وای تا چند روز حالم بد بود🤦‍♀️🤕 درجه خشانت فیلم خیلی بالاست ولی ایده خیلی بکر و جذابی داشت از اونا که حسابی ذهن آدم رو درگیر میکنه.

دقیق یادم نیست ولی فک کنم این یارو با یه نفر دیگه تلاش میکنن به هر بدبختی هست غذا رو به طبقه آخر برسونن ولی در نهایت متوجه میشن که یه چرخه بی پایان بوده و اصن طبقه آخری وجود نداشته...

پاسخ :

آره خییییلی ایده جالب و خوبی داره. باید بذارم یه وقتی که حالم بهتره ببینم. 

منم همین‌جوری بین فیلم‌های روی لپ‌تاب پیداش کردم. نمی‌دونم کی معرفی کرده که دانلودش کرده‌م.
هستی ...
۱۱ آبان ۰۱ , ۱۹:۱۵

سلام خوب من هردو  فیلم و دیدم و از هر دو هم خوشم اومده البته تایتانیک و همون موقع‌ها که اونده بود دیدم و برای یکبار دیدن دوستش داشتم. پلتفرم و سال ۹۹ دیدم و اونقدر برام شوکه کننده بود که تا یک هفته بخش فکر می‌کردم حیفه اسپویلش کنم واست ادامه بده..راستش صحنه‌های خشن خیلی من و اذیت می‌کنه حتی صحنه‌های فیلم‌ مختار و نمی‌دیدم چه برسه به این، اما به پلتفرم به اذیت شدنش می‌ارزید. احتمالا تا اونجا دیدی که قهرمان فیلم و هم‌سلولیش به تخت بسته و می‌خواد ازش تغدیه کنه..(اسپویل: هر کی می‌خواهد ببینه نخونه) اینجا اون خانمی که دنبال دخترش می‌گرده میاد و قهرمان فیلم و نجات می‌ده و هم‌سلولی پیرش کشته می‌شه..ادامه فیلم خیلی قشنگه

پاسخ :

من حوصله فیلمی که کند پیش بره ندارم. تایتانیک به نظرم کند پیش می‌رفت، به خاطر همین زدم اینترنت ماجراش رو خوندم و همین باعث بی‌مزه‌تر شدنش شد.


اره دقیقا تا همون‌جا دیدم بعد سرچش کردم دیدم نوشته ژانر وحشت؛ گفتم خب پس الانه که خون و خون‌ریزی راه بیفته! :/
پس باید بذارم یه وقت بهتر ببینمش. 
** دلژین **
۱۱ آبان ۰۱ , ۱۷:۵۳

شاااااااارمین 

تو رو خدا تا ته پلتفرم رو ببین 

اصلا از اون فیلم ها نیست که بگی تهش فلان میشه 

باید ببینیبییی 

پاسخ :

پس باید بذارم واسه یه وقتی که اعصاب قوی‌اری دارم :)
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan