کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

دو فیلم زشت!

هفته پیش دو فیلم رمانتیک دیدم که طبیعتا هیچ‌کدام قشنگ نبود!


اولی بخت پریشان بود؛ داستان یک دختر و پسر نوجوان سرطانی که عاشق هم می‌شوند و یک سری ماجراهای بی‌مزه برایشان به وجود می‌آید. کلیت فیلم، شبیه فیلم‌‌های ایرانی است؛ البته به استثنای صحنه‌های فسق و فجورش!


دومی تمرکز بود. از آن فیلم‌هایی که قهرمانش یک تبهکار است و خب این‌طور فیلم‌ها برای من جذاب نیست. البته یک قشنگی داست و آن این‌که اتفاق‌ها را جوری کنار هم چیده بود که هر بار با یک چیز غیرمنتظره خاص مواجه می‌شدی. یعنی هی یک اتفاق می‌افتاد بعد می‌دیدی اصل آن چیز دیگری بوده است. ماجرای کلی، درباره زن و مرد دزدی بود که عاشق هم می‌شوند ولی به خاطر شرایط کاری، نمی‌توانند با هم باشند و... (اگر ادامه دهم کل فیلم لو می‌رود)


البته شاید شما دوست داشته باشید ولی در کل فیلم‌هایی نیستند که پیشنهاد کمم ببینید؛ دیگر خود دانید!

زری シ‌‌‌
۱۱ آبان ۰۱ , ۲۰:۱۰

گویا بیشتر زندگی نامه ای دوست دارین

پاسخ :

فکر کنم
ربولی حسن کور
۱۱ آبان ۰۱ , ۱۱:۵۵

سلام

امیدوارم آخر فیلم اول سرطان هردوشون یهو خوب نشده باشه یا بفهمن تشخیصشون اشتباه بوده! آخه نوشتین مثل فیلمهای ایرانی!

از سه فیلمی که توی جواب به سلین دوتای اولیو دیدم و بخصوص از دیدن مسیر سبز لذت بردم. یادمه وقتی فیلم تموم شد تازه فهمیدم چقدر طولانی بوده و تعجب کردم که چرا اصلا برام خسته کننده نبود. بخصوص اون قسمت که اون نگهبان سهمیه ای (!) به سزای اعمالش رسید! فقط اون بخش دادن کرامات (!) به جان کاپی برام یه کم نامعقول بود.

میدونم دومی فیلم مطرح تریه اما سلیقه است دیگه!

پاسخ :

سلام. نه دیگه در این حد ایرانی! :))

اتفاقا منم مسیر سبز رو بیش‌تر از اون دو تای دیگه دوست داشتم. 
یکی از دلایلی که باعث شد لبخند مونالیزا رو دوست داشته باشم این بود که کلیت شخصیت اول داستانش خیلی شبیه به من بود :)

حامد سپهر
۱۱ آبان ۰۱ , ۱۰:۴۴

من فیلمهای رمانتیک قدیمی‌تر رو بیشتر میپسندم از این جدیدیها چندوقت پیش یکی دیدم بنام «شب را بمان» بد نبود

پاسخ :

یعنی به نظرتون ارزش دیدن داره؟
-- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎
۱۰ آبان ۰۱ , ۲۰:۴۲

کلا فیلم های رمانتیک دوست ندارین؟

و اینکه ژانر مورد علاقتون چیه؟:"

پاسخ :

فیلم رمانتیکی که خیلی روی روابطشون زوم کرده باشه و یه جورایی افسارگسیخته (نمی‌دونم این واژه چقد منظورم رو می‌رسونه) باشه دوست ندارم. وگرنه یه فیلمی مثل "من پیش از تو" رو با وجود رمانتیک بودنش دوست داشتم.

راستش خودمم نمی‌دونم سلین! می‌دونم که ژانر اکشن و وحشت دوست ندارم. ولی نمی‌دونم دقیقا چی دوست دارم. از فیلم‌هایی خوشم میاد که قهرمانش پشتکار و جدیت داره، شخصیتش محکمه، منطق فیلم قویه، کمی چاشنی احساسات (بین دو جنس) داره، احساسات انسانی توش هست و...
فیلم‌های مورد علاقه‌م "مسیر سبز"، "رستگاری در شائوسنگ" و "لبخند مونالیزا" هست.
ماه زده
۱۰ آبان ۰۱ , ۱۹:۲۳

من با اولی خیلی گریه کردم

پاسخ :

غمگین بود واقعا
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan