کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

دو سال و یک ماه و دوازده روز بعد...

۱. هنوز هر وقت صبح‌ها کمی از وقت معمول بیدار شدنم گذشته باشد و در رختخواب باشم، مامان با نگرانی در اتاقم را باز می‌کند تا مطمئن شود زنده‌ام! 


۲. برای اولین بار، نگفتم: "یه برادر دارم..." گفتم: "یه برادر داشتم..."


۳. بعد از چند ماه که بالاخره با خودم کنار آمده بودم و به جز یکی، همه عکس‌هایش را از اتاقم جمع و تصویر زمینه گوشی‌ام را هم عوض کرده بودم، دوباره عکس‌ها را برگرداندم به اتاق و روی گوشی، کنار یکی از عکس‌هایش نوشتم: آن نیستی که رفتی، آنی که در ضمیری. این عکس شد تصویر زمینه‌ام و این شعر هی در ذهنم تکرار می‌شود.


۴. نمی‌داند چه‌قدر روزهای خوب و خنده‌های از ته دل، به من و خانواده‌مان بدهکار است...

خودت باش
۱۱ آبان ۰۱ , ۲۱:۳۶

آخ از این درد...

پاسخ :

😢
مرتضی پورظهیر
۱۰ آبان ۰۱ , ۰۰:۳۹

آرامش نصیبتون

پاسخ :

ممنون. سلامت باشید
تسنیم ‌‌
۰۹ آبان ۰۱ , ۰۴:۵۵

شارمین عزیز، خیلی تو ذهنم کندوکاو کردم، ولی کلمه‌ی درستی پیدا نکردم برای ابراز همدردی.

متاسفم. قلبم جریحه‌دار میشه وقتی یادش میفتم. امیدوارم خدا به قلبت سکینه وارد کنه 💚

پاسخ :

مرسی عزیزم. غم نبینی❤
آبان ...
۰۸ آبان ۰۱ , ۱۵:۵۳

دلت اروم بگیره الهی ..

پاسخ :

مرسی عزیزم. سلامت باشی
𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --
۰۸ آبان ۰۱ , ۱۵:۰۳

من برادر و خواهر ندارم اما تجربه از دست دادن دوستی رو داشتم که برام مثل خواهر بوده باشه، و میتونم بگم آدم هیچوقت نمیتونه کاملا به فرد قبل از اون حادثه برگرده.

دلیل اینکه هیچوقت نمیتونیم به خونه برگردیم اینه که ممکنه خونه همون خونه باشه اما آدماش تغییر می کنن..حتی نسبت به ثانیه هایی قبلشون..

پاسخ :

متاسفم که این تجربه تلخ رو داشتی.

من به شخصه با از دست دادن برادرم، برای همیشه آدم دیگه‌ای شدم
حامد سپهر
۰۸ آبان ۰۱ , ۱۴:۲۹

خدا صبر بده به دلتون، داغ جوون سخته واقعا 

روحشون قرین رحمت الهی باشه، بر مشیت الهی گریزی نیست 

ایشالا خنده مهمون خانواده‌تون بشه:)

 

 

پاسخ :

سلامت باشید. روح پدر و مادرتون در آرامش باشه ان‌شالله

ممنون :)
یاسی ترین
۰۸ آبان ۰۱ , ۱۳:۵۰

بمیرم برای دلت 😭😭😭

پاسخ :

خدا نکنه عزیز دلم
** دلژین **
۰۸ آبان ۰۱ , ۱۲:۴۰

ای وااای من خدااا ... شنیدن فوت جوون این شکلی برای من غریبه واقعا وحشتناکه 

من یک بار تو اورژانس همچین کیسی با همین سن دانشجو داروسازی داشتم که صبح اوردنش از خواب بیدار نشده بود 

جگر سوزه اینجوری جگرمون تکه تکه شد  

بگردم چه کشیدین و چه میکشین 😔😔😔😔😔😔

بگردم

طلب صبر 

فقط طلب صبر 

پاسخ :

فدات شم. مرسی از همدلیت دلژین قشنگم❤
محبوب حبیب
۰۸ آبان ۰۱ , ۱۱:۳۱

سلام شارمین جان

 

خدا به دل شما و خانواده آن صبر بده.

 

و به دل همه عزیزانی که جوان از دست دادند.

 

 

خیلی سخته.

 

خیلی خیلی سخت...

 

 

این چند روز که اخبار را دنبال میکردم. آنقدر گریه کرده ام که هر چه تلاش میکنم دیدم هیچ جوره نمی توانم به زندگی فیلم برگردم مگر با قرص.

 

دلم میخواست دیگه چشمم به این دنیا باز نمیشد...

 

باز قرص های ضد افسردگی را شروع کردم :( 

 

آخ دنیا... 

 

چرا بایست اینقدر به غم عجین باشی...

 

پاسخ :

سلام عزیزم
مرسی محبوب جان. خدا محافظ عزیزانت باشه ان‌شالله

واقعا دووم آوردن تو این شرایط اعصاب پولادین می‌خواد
یاقوت
۰۸ آبان ۰۱ , ۱۱:۲۰

شارمین من هر وقت یادم میوفتی تصور می کنم غمتو یه لرزی میاد بدنم و طاقتم طاق میشه میگم خدایا من حتی یه لحظه هم نمی تونم تصورش برام سخته ولی می دونم خودت هواشو داری و هوای هر کسی که مصیبت دیده ... 

پاسخ :

عزیزمی. ان شالله خدا خودت و خانواده‌ت رو در پناه خودش حفظ کنه
** دلژین **
۰۸ آبان ۰۱ , ۱۱:۰۰

نمیدونستم عزیزی از دست دادی :( 

برادر و خواهری تا به حال نداشتم اما حس میکنم از دست دادنشون چقدر میتونه سخت باشه 

روحش شاد 

طلب صبر و خیر برای تو شارمین عزیز و خانواده ات

پاسخ :

مرسی عزیزم. خدا عزیزانت، مخصوصا مامان و بابات رو برات حفظ کنه.

بله خیلی سخته، مخصوصا اگه اون برادر فقط ۲۱ سالش باشه و برات حکم دوست و رفیق و همراه و حتی فرزندت رو داشته باشه و یهو یه صبحی که قراره با هم برین بیرون، دیگه از خواب بیدار نشه
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan