کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

بی‌عنوان

۱. از تک تک دوستانی که در پست قبل کامنت گذاشتید متشکرم. نمی‌دانید هر کلمه‌ای که نوشتید چه‌قدر برایم ارزشمند است. هنوز هم اگر صحبتی برای آن پست دارید خوشحال می‌شوم کامنت‌هایتان را بخوانم‌ و امیدوارم به زودی، روزهایی پر از عشق، آرامش و پیشرفت در کشور عزیزمان داشته باشیم که این آرزوی همه ما، با هر باور و اعتقاد و گرایشی است.


۲. شاید خجالت‌آور باشد که از وسط پست به آن جدیت و مهمی، بزنم به جاده‌ی خاکی خواب خنده‌دار و حرص‌دربیاور دیشبم که هیچ شان نزولی هم ندارد و مربوط به هیچ چیز این روزها نیست! ولی اجازه بدهید برایتان تعریف کنم!

در خوابم من، گلاب به رویتان!، باردار بودم😳🙄 بدون این که کسی در زندگی‌ام باشد یا با کسی بوده باشم. خودم از این بابت عصبی و ناراحت و ناراضی بودم ولی مامان و خواهرها ذوق می‌کردند. تازه اصلا هم نه برای خودم که مطمئن بودم کاری نکرده‌ام عجیب بود نه برای خانواده‌ام سوال بود که این بچه از کجا پیدایش شده. انگار که باردار شدن چیزی مثل سرماخوردگی است که برای هر کسی ممکن است پیش بیاید!

جزئیات خواب در خاطرم نمانده است فقط می‌دانم حتی وقتی بیدار شدم هم حس بدی داشتم. حالا بماند که تعبیر این خواب رشد و پیشرفت و یا ثروت است. چون متاسفانه خواب‌های شب‌های اول ماه‌های قمری تعبیر ندارد. فقط حرص دادن به من بوده و بس!

محدثه :)
۱۳ آبان ۰۱ , ۲۳:۵۹
آره منظورم نمی توانه
اشتباه تایپ شده

پاسخ :

مرسی
محدثه :)
۱۲ آبان ۰۱ , ۰۴:۱۴

سلام کامنت های پست قبلی بسته بود 

پیشنهاد می‌دهم یک ربع اول این پادکست را بشنوید 

https://castbox.fm/vb/543538178

بعضی موارد که دوستان ذکر کرده بودند را بررسی کرده 

البته نتیجه‌گیری قطعی هنوز می‌توان داشت 

پاسخ :

سلام.
ممنون محدثه جان.

جمله آخر منظورت نمی‌توان هست یا همینی که نوشتی؟
محمد حسین
۰۶ آبان ۰۱ , ۲۳:۳۵

سلااام
عه
شما دوباره اومدید اینجا
خیلی میخواستم دوباره تلگرام وصل بشم ولی نشد

این تعبیرا الکیه، تعبیر حضرت فروید و حضرت یونگ باید ببینید چیه، باردار بودن از کسی یه داستانه، باردار بودن همین طوری هم یه داستانه، کلا باروری یه مفهوم جالبیه، البته اونا که میگم الکیه هم درسته با همون زایایی ربط داره، اما کاری با قمری نداره و این زایایی هم پیش گویی نیست یه چیزیه مربوط به درون خود آدم که اینجا همراه با تردیده (برا خودم هم عجیبه هنوز نیومده رفته م بالا منبر یه پیزای عجیب تکراری میگم! این روزا دیگه حوصله منبر رفتن خودم را هم ندارم)

پاسخ :

سلام.
چه عجب از این طرفا :)))
منم یه مدته تلگرامم وصل نمیشه دیگه برگشتم این‌جا.
حواسم بود شمام خیلی وقته نیستید. 

شما معبر اعظم بیان هستید بایدم منبر برید 😅
خودت باش
۰۶ آبان ۰۱ , ۲۱:۵۱

سلام بر تو ای مریم مقدس...

پاسخ :

سلام علیکم و رحمه الله :))))
یاس ارغوانی🌱
۰۶ آبان ۰۱ , ۲۰:۰۸

من خیلی خواب میبینم که یه پسر دارم. یا حامله‌ام😶 خیلیییی دیدم... این عادیه آیا؟

 

پاسخ :

لابد نشونه‌ی یه چیزی هست
** دلژین **
۰۶ آبان ۰۱ , ۱۵:۲۶

خخخ 

من خواب بارداری و زایمان زیاد دیدم 

حتی یک بار پدرش هم بود اما چون تصوری نداشتم که پدرش کیه و چه شکلیه یک مرد بی صورت بود :)) 

پاسخ :

جدی؟ به زایمانم می‌رسی؟!😂😂😂  
مرد بی‌صورت :))))
واران ..
۰۶ آبان ۰۱ , ۱۴:۲۱

منم خواستم پیام یاسی ترین رو بگم که خب خانم یاسی گفتند :)

ولی بیا بگو ای مریم مقدس نه ببخشید ای شارمین مقدس:دی از میوه های بهشتی هم به شما دادند ؟!:)

 

 

 

+

سلام 

من فقط در پست پایین اومدم نظرات رو خوندم :) در حوصله این روزهای من  نیست از این مساله بنویسم .

خداوند رحمان و رحیم خود بیشتر داند که دشمنان این مردم کیستند !؟ ان شاء الله خداوند، همان ها را نقش زمین کند.

آمین 

امضاء : پیرزن درون واران :)

پاسخ :

:)))
یه ظرف آوردن ولی من فقط انار و موزهاش رو خوردم، بقیه‌ش همین‌طور مونده. می‌خوای تو بیا ببر :))))


سلام عزیزم.
حق می‌دم بهت.
الهی آمین
:)
آبان ...
۰۶ آبان ۰۱ , ۱۳:۳۱

چرا این روزها من هرکی را می بینم بارداره ...

حالا از تو خواب 

ولی فکر کنم خودم هم باید برم ازمایش بدهم :))))))))))))))

پاسخ :

به جاش من یک ساله آدم باردار ندیدم 😅 دیگه خودم تو خواب دست به کار شده‌م🙄

برو حتما شاید تو هم آبان مقدس شدی:))))))
محبوب حبیب
۰۶ آبان ۰۱ , ۱۲:۵۴

اینقدر سریع واکنش نشون دادم یادم رفت با اکانت خودم باشم!!!

 

آخه قبلش گفته بودم هر کسی با اسم من و بدون اکانت من بود خودم نیستم! ولی دو تا کامنت قبلی خودمم :دی

 

خودم خودم رو نقض کردم :دی 

 

شما وبلاگ نویس ها چطوری یادتون میمونه؟!

 

من کلا در زمینه وبلاگ نویسی هیچی بلد نیستم. 

 

روم به دیوار صندوق بیان رو هم تازگی دیدم! و برای اولین بار تو همین هفته ازش استفاده کردم! 

 

پاسخ :

حالا دیدی کی صبور نیست؟! 😏😁
میشه اسم و آدرست رو ذخیره کنی هر جا وبلاگ بیان کامنت می‌ذاری به طور خودکار بیاره
محبوب حبیب
۰۶ آبان ۰۱ , ۱۲:۵۰

من هی میگم این یعنی پیغام مغز برای استراحت.. 

هی تو گوش نکن

بگرد دنبال تعبیر!

 

فقط خواهشا خواهشا خواب امشب رو ننویس

 

چون مطمینم فکر هیچ کدوم مون وقت نمی کنه اینهمه حرف های شنیده شده در پست قبل رو هضم کنه. 

پاسخ :

دیشب خودم فکر می‌کردم یه خواب سیاسی خفن ببینم. ولی یه خواب لطیف خونوادگی دیدم😅
محبوب حبیب
۰۶ آبان ۰۱ , ۱۲:۴۹

یاااا خدا

 

فقط یه خواهشی دارم شارمین جان

 

خواب امشب ات رو ننویس...

 

 

ببین دیگه قراره چی از توش در بیاد با این چیزهایی که خوندی. 

اوه اوه

 

پاسخ :

😂
یاسی ترین
۰۶ آبان ۰۱ , ۱۲:۱۱

مریم مقدس کی بودی توووو 😂😂😂😂

پاسخ :

شارمین مقدس 😂😂😂😂
البته من پسر نمی‌خواما، حتی اگه پیامبر باشه. گفته باشم! 😂😂😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan