کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

به امید روزی که...

وقتی مردی به همسرش خیانت می‌کنه، کسی دلیلش رو صرفا کم‌کاری زن اول و هرزگی و آویزون بودن زن دوم ندونه و گناهکار اصلی که مرد هست، تبرئه نشه و به جای دور انداخته شدنش، دعوا سر تصاحبش بیش‌تر نشه...


نکات کنکوری:

۱. خیانت ممکنه زمینه‌سازهای مختلفی داشته باشه. ولی اولین مقصرش خود خود خود اون فرد خائنه.

۲. اگه دوستش نداری یا انتظاراتت رو براورده نمی‌کنه، اول بشین سنگات رو باهاش وابکن و تلاشت رو بکن. اگه نشد طلاق بگیر بعد برو سراغ نفر بعدی.

۳. به لحاظ روان‌شناختی، یک مرد ممکنه صرفا به خاطر تنوع‌طلبی خیانت کنه اما  یک زن معمولا به دلیل نیازهای عاطفی (و البته خیلی وقت‌ها اقتصادی) و در شرایطی که هیچ راه نجات دیگه‌ای نداره وارد زندگی زن دیگه‌ای می‌شه. نتیجه‌گیری من اینه که معمولا مرد مقصرتره.

۴. مردی که بهت خیانت کرده واقعا ارزشش رو داره برای جلب کمی توجه بیشتر از جانبش، با زن دیگه‌ای رقابت کنی؟ 

۵. زنی که همسرت با اون به تو خیانت کرده، در بهترین حالت، از تو هم بدبخت‌تره که فکر می‌کنه می‌شه روی یه مرد خائن حساب باز کرد.

۶. این زن نبود یه زن دیگه! از مرد خائنت طلبکار باش نه اون زن.

۷. این همه مرد تو جامعه که به زنشون خیانت نکردن؛ در حالی که زن محرک خیانت هم دور و برشون هست ولی خودشون آدمن و رو نمی‌دن کسی بهشون نزدیک بشه.

۸. اگه قراره فحش بدید به مرد خیانتکار بگید هرز قبل از این که به زنی که باهاش بهتون خیانت کرده بگید هرزه.

۹. چه طوری مرد خیانتکارتون رو این همه معصوم و مظلوم و احمق می‌دونین که به نظرتون هیچ گناهی نداره و یه زن (تازه اونم ناقص العقل و هرزه و بی‌اصل و نسب به قول شما) گولش زده؟ یه همچین مرد منفعل و بی‌دست و پا خنگی رو از کجا جور کردید برای خودتون؟

۱۰. یکی از خانومای حاضر در مجلس بیاد شونه‌های منو بماله یکی از آقایون هم با حفظ شوونات اسلامی یه لیوان آب بده دستم😂 من جوش اوردم!🤯😂

ربولی حسن کور
۰۲ آبان ۰۱ , ۱۱:۵۷

سلام

یاد چند سال پیش و ماجرای قتل همسر ناصر محمدخانی افتادم

همون موقع یه پست در این مورد توی اون وبلاگ فوتبالیم توی پرشین بلاگ نوشتم که فعلا مفقودالاثر شده.

زن اولش که کشته شد و دومیشو هم قصاص کردن و ناصرخان الان داره مثل خان با زن سومش زندگی میکنه و هیچ کس هم بهش نگفت بالای چشمت ابروئه!

پاسخ :

سلام.

عججججب :///
خودت باش
۰۱ آبان ۰۱ , ۲۱:۲۸

آدم خائن رو نمیشه بخشید...

پاسخ :

اهوم
𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --
۰۱ آبان ۰۱ , ۱۹:۴۱

وای TT xD

ما ام از بس سر این حجم درس عصبی ایم و احساساتمون بهم ریخته کلمه دیگه پیدا نمیکنیم برای زدن؛ وگرنه هممون قبول داریم نباید حرفای بد بزنیم چون تو دهنمون میمونن بعدا داستان میشهxD TT

پاسخ :

عزیزم🤗
این جانب
۰۱ آبان ۰۱ , ۱۲:۳۷

سلام

چند تا نکته دارم شایدم سوال :

 

1- اولا باید خیانت رو تعریف کرد, البته به تعریف مصطلحش و نه تعریف درستش ممکنه یه خانمی خیانت همسرش رو در حد نظر دادن و صحبت های اداری و کاری و معمولی و لاس زدن با یه خانم دیگه خیانت بدونه یکی تا تا قبل رابطه جنسی هم خیانت ندونه ... پس باید دید خیانت چه تعریفی تو ذهن داره.

 

 

 

2-حالا فرض کنیم خیانت تعریف شد, یکی با این تعاریف خیانت کرد, خیانت آیا جرمی نا بخشودنیه؟؟ و برخورد باهاش در قالب کدوم تعریف و در چه میزانی باشه؟؟ آیا خیانت با دامنه تعریف بالا به لحاظ قانونی, شرعی و یا هر قاعده ای که باید بر اون اساس اقدام کرد, چه کیفیتی از خطا و اشتباه و مجازاتش چی باید باشه!

 

3- من از اینکه تعریف درست خیانت و اینکه جرم هست و مجازات ش چه قدر باید باشه و اینها فعلا نظری ندارم ولی به این راحتی نمیشه یه زندگی رو به خاطر یه تعریف مبهم از بین برد, زندگی مشترک هزاران بار از میزان خطای فرضی با ارزش تر و مهم تره و نباید به این راحتی ازش گذشت.

 

4- و آخر اینکه با فرض های مطرح یادمون نره که خیانت قاعدتا دو طرف و بیشتر داره و هرکسی باید به میزان قصور و تقصیر خودشون پاسخگو باشه و یک طرفه و تک بعدی نمیشه با این قضیه برخورد داشت هم باید دقت کنیم.

پاسخ :

سلام.
مرسی بابت نکات.

۱. از یک طرف می‌شه گفت خیانت از دیدگاه هر فرد سالم و معمولی، نه فردی که به لحاظ روانی شکاک و متوهمه و توقعات غیرنرمال داره و هم‌چنین بر اساس فرهنگی که فرد در اونه ( البته نمی‌دونم از نظر شما معنای درست خیانت رو چه کسی و بر چه اساسی تعریف می‌کنه). البته من منظورم به طور خاص، وارد کردن زن دوم به زندگیشه که اکثریت افراد قبول دارن که خیانته. و این نکته رو هم اصافه کنم که تعریف خیانت بحث جداگانه‌ایه که اگرچه در کنار این بحث قرار می‌گیره ولی لزوما خللی در اصل موضوع وارد نمی‌کنه. یعنی دو مبحث جدا هستند که ارتباط هم دارند و نمیشه گفت تا معلوم نیست خیانت چیه نمیشه محکومش کرد. اون مال وقتیه که وارد سطح عملی میشی.

۲. این موضوع بحث من نیست. من حرفم چیز دیگه‌ایه.

۳. تعریف مبهم؟ خطای فرضی؟ ارزشمند؟ به راحتی گذشتن؟ یعنی کسی که بهش خیانت شده یه متوهمه که از زندگی مشترک ارزشمندش (در اون حد ارزشمند که به راحتی فرد سومی واردش شده) گذشته؟ یعنی بدون دونستن هیچ چیز از یه زندگی که توش خیانت انجام شده، متهم می‌کنید به این چیزها؟! حداقل امیدوارم خانوم نباشید :)

۴. پس نتیجه می‌گیریم که دزد و کسی که ازش دزدی شده، قاتل و مقتول، متجاوز و مورد تجاوز و... همه مقصرن و خدا ما رو ببخشه که تا الان فقط دزد و قاتل و متجاوز رو مجازات می‌کردیم!:)
دقت کنید بحث من اینه که به مرد خائن هم یه سهمی بدید محض رضای خدا. همه تقصیرها رو بین زن‌ها تقسیم نکنید. و این که هر درجه از قصور و تقصیر در یک طرف، مجوز خیانت در طرف دیگه نیست.
حامد سپهر
۰۱ آبان ۰۱ , ۱۲:۳۳

این لیوان آب خدمت شما:)

بعدشم آقا من اعتراض دارم؛ چرا توی همون پاراگراف اول همه‌ی کاسه‌کوزه‌ها سر آقایون شکست!!

به نظر من آقایون و خانومها توی این موارد به یک اندازه مقصرن و نمیشه از یکطرف به قضیه نگاه کرد

پاسخ :

مرسی مرسی :)))

به نظر منم نفس خیانت برای هر دو (خانم و آقا) یک اندازه بده. ولی این‌جا منظورم شرایطیه که آقا به خانومش خیانت کرده و خب لزوما زن دوم این ماجرا، زن یکی دیگه نیست که اونم خیانت کرده باشه و به یه اندازه مقصر باشن.
اگه هم منظدرتون اینه که وقتی مردی خیانت می‌کنه زنش هم به اندازه اون مرد مقصره کاملا و عمیقا و شدیدا مخالفم. چون مث اینه که بگید کسی که ازش دزدی شده به اندازه دزد مقصره یا مقتول به اندازه قاتل و...
محبوب حبیب
۰۱ آبان ۰۱ , ۱۰:۲۶

قبلی تشکر زبانی بود.

 

اینم تشکر عملی من.

🥤🥤🥤🥤

بزن بر بدن روشن شی. عسلم ریختم. 

 

پاسخ :

مرسی خیلی چسبید😁❤
محبوب حبیب
۰۱ آبان ۰۱ , ۱۰:۲۴

حالا حرف جدی ام.

 

مرسی بابت فرهنگ سازی های درستت. 

 

این فرهنگ غلط روزی درست میشه و تو سهم خودت رو انجام دادی. 

ممنونم عزیزم. 

پاسخ :

فدای محبتت.
امیدوارم این طور بشه
محبوب حبیب
۰۱ آبان ۰۱ , ۰۹:۵۴

اول گفتم شارمین معلومه داغ کرده. 

بزار برم آب ببرم واسش

 

دیدم تقسیم کار کردی فقط اقایون آب بیارن. خودم داغ کردم .

 

واسه همین آب رو خودم خوردم. لازم داشتم 

البته اینها همش شوخیه ها. 

 

جدی نگیر. 

 

پاسخ :

آهان 😂😂😂
می‌خواستم خانوما زیاد تو زحمت نیفتن. ولی تهشم آقایون حتی یه کامنت نذاشتن بگن ببخشید دستمون بند بود 🤣
𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --
۰۱ آبان ۰۱ , ۰۷:۰۱

حرفاتون واقعا درست بودن..پیوندش میکنم این پستو:"))

-البته الان باید برم مدرسه..هروقت برگشتمTT-

 

چشم؛ دمنوش چی دوست دارین؟:>> نعنا بیارم؟:>

 

+بله دخترم^^

پاسخ :

مرسی عزیزم.

تو وبلاگت اون پستی که اتفاق‌های مدرسه و خنده‌های در حد انفجارت رو نوشته بودی رو خیلی دوست داشتم. یاد دوران دبیرستان خودم افتادم که به ترک دیوار هم می‌خندیدیم. تنها فرق ما این بود که اون موقع حرف بی‌ادبی! نمی‌زدیم. 😂 دوستای من تازه چند ساله شروع کردن از این حرفا می‌زنن :))))))
یاس ارغوانی🌱
۳۰ مهر ۰۱ , ۲۳:۴۸

یه امید روزی که اون مرد بر نگرده بگه من مردم هرکاری(خیانت پشت خیانت)  بکنم عیب نداره! 

پاسخ :

والا ... کاش خود زن‌ها اینو نگن درباره‌ش!
محبوب حبیب
۳۰ مهر ۰۱ , ۲۲:۵۶

انتقاد نمودم خوب. 

انتقادم به جمله آخر بود

 

اب رو هم واسه همین خودم خوردم.

 

 

دارم میرم یکی دیگه بیارم :دی

 

 

پاسخ :

اگه بگم بازم نفهمیدم چی شد، خنگ به نظر می‌رسم؟!🙄😂
دستت درد نکنه یه قاشق عسلم بریز توش. :)))
محبوب حبیب
۳۰ مهر ۰۱ , ۲۱:۳۹

من اومدم انتقاد کنم!!

 

از. وسطای پست رفتم آب آوردم بدم دستت، دیدم نوشتی آقایون آب بیارن. منم خودم خوردم:دی 

پاسخ :

کاش اورده بوری،اقایون حتی از جاشونم بلند نشدن :))))

انتقاد بنما
𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --
۳۰ مهر ۰۱ , ۲۰:۳۲

کلا هرکسی که خیانت کنه با هر جنسیتی گناهکاره و باید درجا طلاقش بدی یا کات کنی؛ حالا بعدش با خودته هرجور خواستی move on کنی بعدم بری سر زندگیت-

یکی از دلایلی که هرا ها رو نمیفهمم همینه..کسی که خیانت کرده بار دومم میکنه همون بیخیالش شی بهتره-.-

 

من بیام جای آب بهتون چایی بدم گلوتونم باز بشه؟:))

پاسخ :

این که من تو این پست خیانت مرد رو بولد کردم، به خاطر اینه که تو جامعه به مردها حق می‌دن خیانت کنن. وگرنه که واقعا خیانت خیانته!

به نظر منم خائن ارزشش رو نداره که ببخشیش مگر این که یه شرایط خاصی باشه.

دختری دیگه؟:)))) قربون دستت یه دمنوش برام بیار، چایی‌خور نیستم.

+ بعدا نوشت: یه کم وبلاگتو خوندم متوجه شدم دختری 😍
ناشناس
۳۰ مهر ۰۱ , ۲۰:۰۰

در مورد ده اگه بر عکس می گفتی به هر دو تاش می رسیدی :))))))))))

پاسخ :

چه فسق و فجورطلب!😳😂
آبان ...
۳۰ مهر ۰۱ , ۱۸:۴۷

نمیشه یه نسخه قطعی گفت ولی شدید معتقدم مرد صرفا به دنبال نیاز جنسی وارد رابطه موازی می شه 

و زن اغلب به نبال نیاز عاطفی و بعد اقتصادی وارد میشه 

نه زن مظلومه نه مرد ..هرکی خیانت کنه حال بهم زنه به هردو فحش بدید :) 

مورد 9 ..از باب انکار است ..نپذیرفتن شکست خوردن تو زندگی 

10 . 

پاسخ :

اره به هر خائنی که باید فحش داد به هر حال :))) ولی منظورم اون‌جایی که مرد خیانت کرده. زن دوم که لزوما خیانت نکرده.


اره احتمالا
** دلژین **
۳۰ مهر ۰۱ , ۱۶:۵۳

قلقلقببلللللل 

دارم با صدا شونه هات رو میمالم :))

پاسخ :

اخییییییش... حال اومدم 😂
یاقوت
۳۰ مهر ۰۱ , ۱۵:۴۷

اومدم شونه هاتو بمالم عمه شارمین:)...

پاسخ :

قربون دستت. سر راه یه لیوان آبم بیار. از آقایون بخاری بلند نمیشه🤣
Reyhane R
۳۰ مهر ۰۱ , ۱۴:۲۷

من شونه هات رو ماساژ میدم عزیزم✌🙂 حرص نخور✋😁🤭

موافقم با پستت.

دیدی اونایی که زخم خورده ان میگن همه مردا همینن.همشون اینکاره ان و تو فکر خیانتن.حالا یا میترسن.یا مخفیانه میرن دنبالش.یا رفتن تو خبر نداری🥴

ولی من میگم واقعا اینجوری نیست.همه اینجوری نیستند.

نباید ارزش و شان آقایون اینقد پایین آورده بشه.

پاسخ :

دست گلت درد نکنه.
سه تا خانوم برای ماساژ داوطلب شدن ولی یه آقا یه لیوان اب دست من نداد😐😂

آره واقعا این‌جوری نیست. 
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan