کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

سوال کاملاً جدی+ بعدانوشت‌ها

به نظرتون این که به طور جدی تصمیم دارم از بعد عید، مانتوی قرمزم رو تو کلینیک بپوشم، یه کوچولو غیرعادی نیست؟!🙄


تصور کنید برای بچه‌تون از یه خانم دکتری نوبت مشاوره گرفتید و می‌دونید کلینیک هم مال خودشه و خیلی هم تعریفش رو شنیدید. 

بعد که می‌رید تو اتاق مشاوره، با یه دختر ریزه میزه‌ی بِیبی‌فیس مواجه می‌شید که مانتوی سرخ جیغ تَنِشه! چه حالی می‌شید؟ اولین فکری که به ذهنتون میاد چیه؟ 😶



+ الان دارم فکر می‌کنم ترکیب "قرمز جیغ" که تو پست قبلی استفاده کردم یه جوریه. "سرخ جیغ" بهتره انگار. هر دو کلمه محاوره‌ای‌ان. شاید برای رسمی شدنش باید بگم "قرمز فریاد"😅


+ مشخصه از فکر مانتوم درنمیام! تازه اصلا هم تو کمد آویزونش نکردم. گذاشتم رو صندلی کامی هی نگاش می‌کنم لبخند ملیح تحویلش می‌دم، گاهی‌ام برمی‌دارم می‌گیرم جلوی خودم!😐

  • ادامه مطلب
یاسی ترین
۲۶ اسفند ۰۰ , ۱۱:۵۸

می‌دونم خیلی دارم دیر کامنت میدم ولی حیفه که نظر گهربار منو ندونی 🤣🤣🤣

من که میگم بپوش، با خوشحالی و شادمانی و اعتماد به نفس هم بپوش.

من خودم به شخصه روان‌شناس کم سن میبینم میگم باریکلا به همتش؛ چقدر زود زود پله‌های ترقی رو طی کرده ☺️

 

پاسخ :

بله حیف بود واقعا 😂

تصمیم گرفتم سه ماه بهار رو بدون وقفه بپوشمش!😂

کاش همه مث تو فکر می‌کرده
مونا
۲۱ اسفند ۰۰ , ۲۲:۵۹

مشاور من وای خدا

اولین بار که رفتم مطبش کسی جز من نبود،در را باز کردم خانم قد بلندی را دیدم با بلیز بافت سبز،شلوار جذب مشکی،موهای براشینگ کرده بدون مانتو و روسری،با دستنبند سبز،آرایش کامل و لبخند زیبا!

من مچاله از نظر جسمی و روحی،با لباس دم دستی و داغون!

از جلسه بعدی من برای دیدنش یکجور تیپ می زدم که انگار قرار!دارم!!!!!

پاسخ :

عجب صحنه‌ای بوده :)))
نصف درمان رو با تیپش انجام داده😅
لیلی
۱۹ اسفند ۰۰ , ۲۱:۴۸

پزشک متخصص زنان که من پیشش میرم مانتوی سفید و صورتی و روسری هایی تو همین مایه ها می پوشه.

حالا چرا بعد از عید؟ قراره نوروز به شنبه بیفته؟؟؟ البته منم مانتوی جدیدم رو گذاشتم در سال جدید افتتاح کنن

پاسخ :

پس دیگه هیچی... منِ مشاور کودک اگه مانتو قرمز نپوشم زشته!😄

من معمولا لباسام رو می‌ذارم از یه مناسبتی افتتاح کنم 🙄😅
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
۱۸ اسفند ۰۰ , ۲۰:۴۵

منظورم از بی‌پرستیژ اینه که فکر کنن این که اصلا بهش نمیاد دکتر/ مشاور باشه و اعتماد نکنن. چون ظاهرم سنم رو نشون نمی‌ده به این مسائل فکر می‌کنم.


اینو تو جواب کامنتا دیدم، به نظرم فقط در نگاه اوله که لباس‌تون دیده میشه، وقتی باهاتون حرف بزنن و متوجه استعدادتون بشن دیگه همچین فکری نمیکنن..به نظرم بپوشین:))

پاسخ :

یه بار این تجربه رو داشتم. البته نه به خاطر لباسم. فقط به خاطر کم‌سن به نظر اومدنم. بابای بچه که در حد یکی دو دقیقه باهاش حرف زدم، به خانومش گفته بود کم‌سن و ساله و این یعنی که بی‌تجربه‌س. خانومش خیلی دوست داشت جلساتشو ادامه بده، آقاهه نذاشت :/
حیات ..
۱۸ اسفند ۰۰ , ۱۱:۵۶

به نظر من که خیلی قشنگهههه^_^

پاسخ :

قشنگی از نگاهته 😊

ربولی حسن کور
۱۸ اسفند ۰۰ , ۱۱:۱۳

سلام

به شدت تشویقتون میکنم و توصیه اکید به پوشیدنش دارم

برای روحیه خودتون هم خیلی خوبه

پاسخ :

سلام.
حتما می‌پوشمش و اگه واکنش خاصی دیدم میام می‌نویسم :)
مرسی
خودت باش
۱۷ اسفند ۰۰ , ۲۳:۳۸

تصورت کردم ، بد نبود...

پاسخ :

چه خوب :)
هستی ...
۱۷ اسفند ۰۰ , ۲۰:۱۷

سلام؛ از وقتی که خوندم مانتوی قرمز جیغ گرفتید دل منم خواسته...

راستش مشهد از اصفهان خیلی سختگیرتره و من دیدم مشاور مانتوی قرمز بپوشه... خودم اگه بودم با روسری و شلوار مشکی تعدیلش می‌کردم. حیفه اینقدر دوسش داری نپوشی.

پاسخ :

سلام.
عزیزم ☺
از پوشیدن که می‌پوشم. فقط می‌خواستم اگه بقیه گفتن خیلی ضایعه نپوشم که خب نگفتن :)
هوپ ...
۱۷ اسفند ۰۰ , ۱۹:۴۵

والا من بیمارم بچه باشه سریع اسکراب بچگونه میپوشم که راحت ارتباط برقرار کنم.

بعد تو میخوای به خاطر اینکه ازت حساب نمیبرن نپوشی؟! رفتار نشون میده طرف چقدر پخته است نه لباس جون دلم

تو هم که ماشالا خیلییی ماهری تو کارت.

پاسخ :

تو فرق می‌کنی خب... ۱۷_۱۸ ساله که به نظر نمیای
آتنه
۱۷ اسفند ۰۰ , ۱۷:۲۹

پوشیدن که اگه مدلش به محل کار میخوره بپوشید به نظرم،اگه دوختش رسمی باشه،جیغ بودنش میره تو حاشیه،با روسری،کفش و شلوار مناسب،بیشتر شیک به نظر میرسه:-)

پاسخ :

مدلش رسمی نیست ولی مناسب مرکز مشاوره هست. و چیزی که در موردش دوست دارم اسلش بودنشه که برای من که به حجاب اهمیت می‌دم خیلی خوب و راحته.
اینو گفتم یادم افتاد پارسال از همین مغازه یه مانتو گرفتم تا بخوام بپوشم برام تنگ شده بود! حالا دیگه هر چه‌قدرم چاق بشم این مانتو برام تنگ نمیشه 😂
صبا ..
۱۷ اسفند ۰۰ , ۱۶:۰۹

من اگر اینقدر ذوق داشتم ولی از فردا مانتوعه رو می پوشیدم! چه کاریه صبر کنی تا یک ماه دیگه💃💃💃

پاسخ :

به ما از بچگی یاد دادن هر چیزی رو نگه دار به وقتش بپوش 😂 تازه الان خیلی خوب شده‌م مثلا
صبا ..
۱۷ اسفند ۰۰ , ۱۶:۰۷

والا من که نه تتها مشکلی در پوشیدن مانتو قرمز جیغ نمی بینم، بلکه اگر خودم و یا بچه م رو هم ببرم پیش چنین خانم دکتری، بعدش میام میگم ووووییی اینقدر خوب بود، قشنگ معلومه خودش سلامت روان داره و اعتماد به نفس کافی! یه مانتوی خوشرنگ هم پوشیده بود آدم دلش باز میشد🙃

پاسخ :

دارم فکر می‌کنم شاید یه کم هم برمی‌گرده به محل سکونت من و شما... شما شیرازی‌ها خیلی راحت می‌گیرید ما اصفهانی‌ها خیلی سختگیریم. تازه جایی که من هستم یه چند درجه سختگیرتر از بقیه اصفهانیان!

ولی می‌پوشمش حتما👌
یاقوت
۱۷ اسفند ۰۰ , ۱۱:۱۲

واقعا گفتم .. به نظرم ترکیب بیبی فیس بودنت با مانتو جیغ تاثیر خیلی مثبتی داره رو کارت ..

پاسخ :

چه جالب :)
حامد سپهر
۱۷ اسفند ۰۰ , ۱۰:۵۸

چند روز پیش یه نمایشگاهی رفته بودم بیشتر از وسایلی که تو نمایشگاه اسایل و پوشش غرفه دارها بود که جلب نظر میکرد و با خودم فکر میکردم نسل جدید اصولا دنبال تفاوتها هستن و چیزهای تکراری جلبشون نمیکنه و این ظاهر حتی روی سلیقه‌ی مشتری هم تاثیر گذاشته و چشمشش کم‌کم داره به اینچیزا عادت میکنه

چیزی که دوست دارین بپوشین بیخیال حرف مردم:)

پاسخ :

من تو چشم بودن رو دوست ندارم راستش... البته دلم می‌خواد چیزی رو که دوس دارم بپوشم و به حرف مردم اهمیت ندم ولی نه به قیمت از دست دادن مراجع‌هام! ☺
Amy :)
۱۷ اسفند ۰۰ , ۰۹:۲۹

شرمنده.. اسمم اِیمی خونده میشه :")

 

بله.. دقیقا D:

پاسخ :

عه ببخشید اِیمی ☺

😘
x
۱۷ اسفند ۰۰ , ۰۵:۳۸

کامنت قبلی ام طولانی تر از پستت شد 🤣

پاسخ :

اره 😂
x
۱۷ اسفند ۰۰ , ۰۵:۳۷

اتفاقا من برعکس رفتار محتاطانه ام ٫ تو رنگ لباس هام خیلی آزادانه رفتار می کنم 

بارها آدم ها گفتن چه رنگ های شادی می پوشی 

واقعا هم کیف می کنم می بینم کسی رنگ شاد پوشیده 

تازه شما مشاور کودک هستی بی مناسبت هم نیست رنگ لباست با محیط کارت . شاید رفتار گذشته و استایلت جوری بوده که به نظرت مانتوی جیغ پوشیدن عجیبه برای سرکار  ولی در دنیای کل مسأله عجیبی نیست به نظرم تازه بهتر ارتباط برقرار می کنند باهات . مثلا یه کودک که خیلی جدی و کم حرفه و مقاومت می کنه تو رفتار و حرف ٫ به نظرم با مانتوی جیغ بیشتر به حرف میاد و بیشتر بهش اعتماد می کنه تا با یه فرم اداری طوسی و عینک فریم مستطیلی مشاورش و اخم رو پیشونی 😈 

حالا اگر مثلا مشاور ازدواج بودی ممکن بود شرایط فرق داره ولی من الان خیلی موافقم 

 

فکر کردی بچه ها رنگ مشکی قهوه ای دوست دارن ؟! :/ 

یه چیزی هم یهو یادم اومد 

چند وقت پیش به خرید اینترنتی انجام دادم از یه مجموعه که چند دهه کارشون تولید تخصصی روپوش و فرم سرکار بود

کلی روپوش بانمک دارن با ست کلاه و ... برای محیط کار (می‌دونم تو شهر شما این چیزا رو خیلی نمی دوستن! و می‌دونم کلا مدل پوشش و حجابت جوری نیست که کارهای طرح دار این مجموعه رو بپسندی و مورد استفاده ات باشه صرفا جهت مثال میگم ) 

نکته خیلی جالبش این بود که بین این روپوش ها ٫ روپوش با ست کلاه با طرح سگ و گربه یه شکل کارتونی هم بود 🤣 مثلا برای کسایی که شغل دامپزشک دارن 

یا مثلا لباس فرم با طرح گل و بوته هم بود مثلا برای مهد کودک و کارایی که با بچه ها رو به رو هستن . 

حتی فرم داشت عکس دماغ و عمل زیبایی 🤣 برای مراکز زیبایی و پوستی 

به نظرم یه سر به سایتش بزن که حس نکنی مانتوی جیغ بد هست . اتفاقا عالیه عالی 

کلیک 

# آری به فرم جیغ 

#محدود فکر نکنیم 

 

پاسخ :

منم خیلی دوست دارم رنگ شاد. قبلا هم خیلی شادپوش بودم ولی الان کم‌تر شده چون یه سری ملاحظات دیگه رو در نظر می‌گیرم. با این حال اون جوری‌ام نیستم که فرم اداری رسمی بپوشم و عصا قورت‌داده باشم. کلا حتی برای دانشگاه (به عنوان استاد) هم خیلی رسمی نمی‌پوشیدم و اتفاقا دانشجوهام خوششون می‌اومد (حتی جین می‌پوشیدم با این که مجاز نبود).
ولی در کل، چون کم‌تر از سنم به نظر میام یه کم نگران جدی گرفته نشدنم (ترکیب کم سنی و سرخ جیغ).


حتما سر می‌زنم. مرسی :)
هوپ ...
۱۷ اسفند ۰۰ , ۰۰:۳۱

باورم نمیشه سوال جدیت این باشه!

چون واقعا جوابش معلومه. البته نمیدونم تو شهر شما جو دقیقا چطوریه ولی به نظرم گذشت زمای که قرمز تابو بود.

پاسخ :

ببین بیشتر گیرم روی اینه که زیادی بچه و بی‌پرستیژ به نظر بیام. منو که دیدی با چادر مشکی هم بچه به نظر میام حتی! چه برسه با مانتوی قرمز.


منظورم از بی‌پرستیژ اینه که فکر کنن این که اصلا بهش نمیاد دکتر/ مشاور باشه و اعتماد نکنن. چون ظاهرم سنم رو نشون نمی‌ده به این مسائل فکر می‌کنم.
واران ..
۱۷ اسفند ۰۰ , ۰۰:۲۶

میتونی رنگ مورد نظر رو نشون بدی که نظرم رو بگم :))

پاسخ :

به زودی عکسش رو می‌ذارم ؛)
محدثه :)
۱۷ اسفند ۰۰ , ۰۰:۱۳

نمی دونم واقعا مانتوی شما چه شکلیه 

ولی واقعا به نظرم برای مشاور کودک لباس های شاد ویژگی مثبت هم براش هست :))

پاسخ :

فکر کنم باید عکسش رو بذارم‌ . شاید نظر همه دوستان عوض شد 😄
من معمولا رنگ روشن می‌پوشم: سبز و زرد و آبی و کرمی و... ولی قرمز دیگه چش شادی رو درمیاره :))))
محمد حسین
۱۶ اسفند ۰۰ , ۲۳:۴۵

سلااام

نه جیغ مده، انتظارش را دارن مردم، مشاور که هیچی شاید آخوندا هم یه مدت دیگه جیغ طور لباس پوشیدن

ترکیب قرمز جیغ یادم به جیغ بنفش میندازه

فقط باید یه کاری کنید که خیلی ناهمخوان نباشه و بزرگونه به چشم بیاد!!

من این طور شادی و تفریح با لباس را تجربه نکرده م، با خوراکی یا کتاب ولی چرا

پاسخ :

آخه بارها از من انتقاد شده که چرا در حد یه دکتر کلاس نمی‌ذارم! (چه تو پوشش چه رفتار). من که این انتقاد رو وارد نمی‌دونم ولی گفتم نکنه قرمز پوشیدن زیادی ناامیدشون کنه 😅
آخوندا😂
فکر کنم با روسری و شلوار مشکی اکی باشه.

اصولا آقایون زیاد به چیستی و چگونگی لباس اهمیت نمی‌دن کهدبخوان ذوق بکنن براش. :)
یاقوت
۱۶ اسفند ۰۰ , ۲۳:۱۶

اولین فکری که میاد تو ذهنم میگم مشخصه کار درسته ... 

من با ذوقت ذوق کردم دختر سرخ جیغ پوش 😘

پاسخ :

واقعا؟ ☺

عزیزمی😍
niloo niki
۱۶ اسفند ۰۰ , ۲۳:۰۶

من بودم مشکلی نداشتم

تازه اگه مامان من بود بهم میگفت ببین این چقدر درس خونده الان اینجاست

مانتو هم بنظرم تائثیر آنچنانی نداره

پاسخ :

چقدر خوب :)
عزیزم مامانت 😍
Amy :)
۱۶ اسفند ۰۰ , ۲۳:۰۲

راستش اگه من باشم، بااینکه ترسناکه ولی سعی میکنم به طرز تفکر دیگران اهمیتی ندم و با لباسی که دوست دارم برم بیرون.. همونطور که وسط تابستون با هودی جدیدم رفتم بیرون که خیلی غیرعادی بود ولی من دوسش داشتم :)

و اگه برم پیش روانشناس و با مانتوی قرمز جیغ ببینمش، خوشحال میشم و میفهمم درست اومدم، چون من کسی رو نیاز دارم که به خاطر دل خودش لباس بپوشه. اگه هم مادری باشم که بچه‌ش رو میبره پیش روانشناس، خوشحال میشم که روانشناس بچه‌م یه خانم شاده که به فکر مردم اهمیت نمیده.

پاسخ :

خیلی باحالی امی😄 منم معمولا زیاد به حرف بقیه اهمیت نمی‌دم. ولی نه دیگه در حد تو. :)))

پس به نظر تو نه تتها بد نیست، که نقطه قوت هم محسوب می‌شه👌


مریم بانو
۱۶ اسفند ۰۰ , ۲۲:۵۳

نه بابا من نظرم این نیست که اونو واسه شوخی گفتم:)

 راستش من اگه باشم چه مشاور خودم چه بچه م ترجیحم اینه رو عملکردش و ارتباط گرفتنش با بچه وسواس بیشتری داشته باشم تا استایل شخصیت:))

 

هرچند که استایل محیط کار کمی متفاوت تر از جاهای دیگه س اما چون تو کارت با بچه هاس بنظرم پوشیدن لباس های رنگی پنگی حرکت مثبتیه

پاسخ :

خب خیالم راحت شد :)))

تو خیلی روشنفکری پس! 😊

آره خودمم می‌گم شاید چون مشاور کودکم خیلی‌ام بد نباشه‌


مرسی از نظرت مریم جون
مریم بانو
۱۶ اسفند ۰۰ , ۲۲:۴۴

اولین فکرم ...

بلا به دور خانوم مشاور چه استایل نامناسبی داشت ! واه واه 

خوب شد ویزیت پرداخت نکردما !!

الان یادم اومد بچه ندارم حتی همسری هم ندارم!!

فکرکنم من فاقد صلاحیت برای کامنت دادن واسه این پست بودم:)

پاسخ :

ویزیت رو که بالاخره می‌گیریم ازت😂
مرسی از صداقتت مریم👌

اشکالی نداره؛ مهم اینه که ویزیت پرداخت کنی!😐
یاس ارغوانی🌱
۱۶ اسفند ۰۰ , ۲۲:۴۴

بامزست.

بیخیال هرکاری وقتی مانتوی قرمز جیغ داری!/

لطفا با ریتم اون تبلیغه بخونید.😂😂

پاسخ :

جدی؟😅

وای این تبلیغه یه مدت خارش مغزی من بود. الان گفتی می‌ترسم دوباره بشه😂🤦‍♀️
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan