کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

خانوم مشاور

خانم میانسال، تبلیغ کاغذی کلینیکم را که دیده گفته: 

من خودم مشاورم. تو هم هر وقت بچه‌دار شدی بیا که خودم بهت بگم چی کار کنی! 

فردی که تبلیغ را پخش می‌کرده گفته:

حالا شاید پسرت خواست بره مشاوره پیش از ازدواج.

خانمه گفته:

من اصلا اون عروسی رو که بخواد بره مشاوره نمی‌خوام!😳😂

 

ربولی حسن کور
۰۹ اسفند ۰۰ , ۱۷:۰۰

سلام

دیده بودیم دکترها همدیگه را قبول نداشته باشند اما مشاور ندیده بودیم

لابد بعد از ازدواج هم اگه بره مشاوره پسرشو مجبور میکنه طلاقش بده!

پاسخ :

سلام.
البته ایشون مشاور نبودها! منظورش این بود که خودش بیش‌تر از مشاورها حالیشه.

لابد دیگه :/
یاسی ترین
۰۹ اسفند ۰۰ , ۱۱:۱۳

دوست دارم بدونم تصورش از جلسه مشاوره چیه 🤣

پاسخ :

فسق و فجور لابد 😂
niloo niki
۰۸ اسفند ۰۰ , ۱۷:۳۵

نمیدونم چی بگم واقعا

پاسخ :

😊
حامد سپهر
۰۸ اسفند ۰۰ , ۰۹:۲۱

متاسفانه باید به اون مادر گفت که دنیا سریعتر از اون چیزی که شما فکرش رو بکنی تغییر کرده و شما هنوز توی زمان قدیم موندی 

البته نمیشه بهش ایراد گرفت چون اون طرز فکر ملکه‌ی ذهنش شده 

چه مادر شوهری بشه اون :))!

 

 

 

پاسخ :

بله به این طور آدما نمیشه توضیحی داد.
یه نفر رو هم می‌شناسم دنبال عروسی می‌گرده که یه مو از صورتش کم نشده باشه :)))


😁
میرزا مهدی
۰۸ اسفند ۰۰ , ۰۸:۳۴

سلام در راستای فرمایش "لیلی" باید عرض کنم که یکی از مشکلات اساسی شبکه های مجازی همینه.

تمام متخصصین -حتی شما دوست عزیز- کار رو از دفتر کار و مطب و غیره کشوندن تو گروه های مختلف و یه عده از همه جا بیخبر هم فکر میکنن دارن دانشی کسب میکنن که قراره باهاش امرار معاش کنن/

در زمینه حرفه خودم هم در این زمینه خیلی اعتراض کردم به دوستانی که آموزش های مختلف میذارن تو صفحاتشون. به نظرم از پایه غلطه

پاسخ :

سلام.
حق با شماست اما چاره‌ای نیست.
من بخش اعظم مراجع‌هام رو از فعالیت‌هایی که تو شبکه مجازی دارم به دست میارم. نخوام این کار رو بکنم، مراجع از دست می‌دم.
x
۰۸ اسفند ۰۰ , ۰۸:۰۴

اتفاقا چند وقت پیش داشتم فکر می کردم 

اگر مردی تو همون دوره آشنایی (که خرش از پل نگذشته 🤣)

 ... به هر دلیل حاضر نشه بیاد مشاوره ٫ همون بهتر که آدم قیدش رو بزنه

پاسخ :

زندگی با کسی که به مشاوره اعتقادی نداره سختیای خودش رو داره
غزل سپید
۰۸ اسفند ۰۰ , ۰۰:۳۰

کاش اسم و مشخصاتش گرفته بودیم تا طرح صیانت اجرا نشده پخش میکردیم...ثواب داشت ...

پاسخ :

😂😂😂
لیلی
۰۷ اسفند ۰۰ , ۲۳:۱۷

الان همه ادعای مشاور و روانشناس و طب سنتی دارن.با دو خط واتس آپ خوندن و دو تا کانال عضو بودن همه علامه دهر شد

پاسخ :

دقیقا همین طوره. متاسفانه😔
یاس ارغوانی🌱
۰۷ اسفند ۰۰ , ۲۳:۱۳

چقدر سریع قاطع😂😂😂😂😂

پاسخ :

بله 😂😂😂😂
خودت باش
۰۷ اسفند ۰۰ , ۲۳:۰۹

به خیالش میان به ازش اجازه می گیرن برا مشاوره رفتن!

 

پاسخ :

والا
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan