کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

۸۰ی‌ها

یک کلاس دارم همه از دم دهه هشتادی. ترم ۳ هستند و ۱۹ یا ۲۰ سال دارند. 

جلسه اول خودمان را به هم معرفی کردیم و بچه‌ها گفتند که ده نفر (یعنی حدود یک سوم کل کلاس) متاهل در کلاسشان دارند!😳

 گفتم: 

شماها کی وقت کردید ازدواج کنید؟! 

یکی‌شان گفت: 

به محض رهایی از دغدغه کنکور!

یکی دیگر گفت:

دیگه استرس کنکور فشار آورده بود گفتیم ازدواج کنیم!

سومی جواب داد:

من از ادامه تحصیل که خیالم راحت شد گفتم برم دنبال شوهر!

و یک نفر نوشت:

استاد الکی که به ما نمی‌گن گودزیلا!😂

غزل سپید
۰۸ اسفند ۰۰ , ۰۰:۳۹

نمی‌دونم خوبه یا بده...

خیلی از دانشجوهای منم متاهلن...یکیشون پسره و بقیه دختر...

کاش کنار هم بمونن زندگی بسازن...

یکی از دخترا راستی بچه هم داشت...یکبار میخواستم باهاش هماهنگ کنم واسه پرسش شفاهی. گفت خانم دکتر فلان ساعت واسه من بهتره که دخترم خواب باشه!!!😳😳😳

پاسخ :

منم همه‌ش به این فکر می‌کنم که کاش خوب انتخاب کرده باشن و هیچ وقت پشیمون نشن.
خودت باش
۰۷ اسفند ۰۰ , ۲۳:۰۴

کلاس دوازدهم!!!

پاسخ :

خسته نباشن واقعا 😳
نگار
۰۶ اسفند ۰۰ , ۱۲:۲۵

منم همسن دانشجوهاتونم و بلللللله، متاهل زیاد داریم.

و یک اتفاق دیگه که برگام رو ریختونده😂 اینه که دو تا از همکلاسی‌های دبیرستانم، که یه دانشگاه و یه رشته قبول شده بودن، هر دو، در فاصله‌ی چند ماه، مزدوج شدن و با کی؟ با همکلاسی‌هاشون. یعنی پسرای دهه هشتادی.👀

 

پاسخ :

وای جدی؟!😂
من دانشجوی لیسانس بودم فقط یه همکلاسی متاهل داشتم که اونم متاهل بود و اومد و همون ترم یک انتقالی گرفت شهرش. بعدشم تا ترم هفت همهههه مجرد...
لیلی
۰۵ اسفند ۰۰ , ۱۸:۴۱

ترم قبل که چند تا دانشجوها ازدواج کرده بودن به آخر ترم دو نرسیده جدا شدن😪

پاسخ :

ای بابا 😲
عابر
۰۵ اسفند ۰۰ , ۱۶:۵۳

سلام. فکر کنم با توجه به رشته و کارتون شما نظر کارشناسانه تری بدید ولی من توی بچه های نیمه دوم دهه هفتاد و بعد ترس از مجرد بودن رو میبینم یه دلیل شاید هجمه مجرد بودن دخترها( شوخی یا جدی)از تلویزیون شبکه ها و .... که در مورد نسل اواخر ۵۰ و ۶۰ هست . امیدوارم خوشبخت بشن به امید حق از هول هلیم خدای نکرده اتفاق دیگه ای نیفته براشون 

پاسخ :

سلام.
متاسفانه فکر می‌کنند خوشبختی یعنی ازدواج. 
هـیوا .
۰۵ اسفند ۰۰ , ۱۶:۳۷

با احترام قبول ندارم حرفتون رو!

آدما در هر شرایطی به یک نفر نیاز دارن، هرچی سن میره بالاتر اون یک نفره خاصتر میشه و پیدا کردن و انتخاب کردنش سخت تر!

پاسخ :

اختلاف نظر داریم :)
هـیوا .
۰۴ اسفند ۰۰ , ۲۰:۲۸

هرچی سن میره بالاتر، ازدواجم سختتر میشه فکر میکنم

دهه هشتادیا که دارن راهشونو میرن

دهه شصتیا هم بالاخره به یه سر و سامونی رسیدن به یه نحوی

ما دهه هفتادیا هنوز درگیر کوچکترین مسائلیم:|

 

 

پاسخ :

من فکر می‌کنم به خاطر اینه که هر چی سن بالاتر می‌ره شخصیت و زندگی آدما بیشتر شکل می‌گیره و جایی برای نفر دوم باقی نمی‌مونه.

ان‌شالله دهه هفتادیا هم به یه نحو خوب به سر و سامون برسن :)
مریم بانو
۰۴ اسفند ۰۰ , ۱۷:۲۲

من حس میکنم هنوز به اندازه کافی کودکی نکردم !

هنوز یه دل سیر عروسکام بغل نکردم هروقت یکی از بچه های فامیل میره سراغشون این دل من توش رخت میشورن انگار ازبس میترسم خراب کنن یا ببرن باخودشون 

 

:)چجوری به این نتیجه میرسن که میتونن وارد دنیای متاهلی بشن  انقدر زود؟

پاسخ :

چی بگم مریم جون؟
لابد اون‌ها هم دلایلی دارن برای خودشون. روحیاتشون یا شرایط خانوادگی و فرهنگی‌شون این طور ایجاب می‌کنه و...
x
۰۳ اسفند ۰۰ , ۲۲:۴۹

خوش به حالشون که آنقدر رهاانه (!) تصمیم میگیرند :)) 

پاسخ :

والا
خودت باش
۰۳ اسفند ۰۰ , ۲۱:۴۶

تازه یه دهه هشتادی که همکلاسی بچه داداشمه، چند روز دیگه بچشو به دنیا میاره!

پاسخ :

برووووو😲
کلاس چندم یعنی؟
☆. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
۰۳ اسفند ۰۰ , ۲۱:۱۲

عجله دارن😂

راستی شما روانشناسین؟ خیلی باحاله منم هدفم اینکه روانپزشک بشم😍 

پاسخ :

ای بابا 😂
عزیزم 😍 ان‌شالله موفق باشی 🙏
آرا مش
۰۳ اسفند ۰۰ , ۲۰:۱۳

آره بابا همین دیروز روی پا می‌خوابوندیمشون حالا باید برای حرف زدن باهاشون سرمون رو به بالا کج نگه داریم😊 

یادش بخیر اون روزا که دهه شصتی بودن مد بود حالا دِمده است😂

پاسخ :

🤣🤣🤣
دیگه داریم به تاریخ می‌پیوندیم😂
حامد سپهر
۰۳ اسفند ۰۰ , ۱۸:۰۹

من سال پیش که اینا کنکور دادن شاخ درآوردم که خدایا اینا کی بزرگ شدن!!:))

پاسخ :

من هر موقع سر به سر دانشجوهای دهه هفتادیم می‌ذاشتم یاداوری می‌کردن که n سال دیگه هشتادیا میان به ما راضی میشین. واسه همین زیاد غافلگیر نشدم 😁
یاقوت
۰۳ اسفند ۰۰ , ۱۷:۲۶

این آخریه خیلی حق گفت .. پاچیدم اصن

پاسخ :

حرف حق 😂
☆. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
۰۳ اسفند ۰۰ , ۱۵:۳۰

منم دهه هشتادیم الان دهمم نصف کلاسمون متاهلن😂

پاسخ :

شوخی می‌کنی مائده😲😂
چه خبرشونه واقعا؟!😁
صبا ..
۰۳ اسفند ۰۰ , ۱۵:۲۵

یا وحشی بافقی🤣

 

بچه این گودزیلاها چی میشه یعنی؟

پاسخ :

😂😂😂

بچه گودزیلا!
تار و پود √
۰۳ اسفند ۰۰ , ۱۵:۱۹

دیگه نسل شماها -دهه شصتیا و دهه هفتادیا- رو نگاه کردن و عبرت گرفتن

پاسخ :

عبرتِ چی؟!
واران ..
۰۳ اسفند ۰۰ , ۱۵:۱۵

😐😂😂😂

اتفاقا دیروز به خواهرزاده ام گفتم چند سالته اینا بقول خودت دیگه وقتشه ؟!

گفت خاله کو کجاست ؟! خاله دیگه نمیشه ! تموم شد 

گفتم چرا؟! 

گفت :

تا دهه ۸۰ ایی ها هستند ما دهه ۷۰ ایی ها دیگه نمیتونیم نمیشه اونا همه محاسبات رو خراب کردند 😐😂😅😅

 

 

پاسخ :

ای جانم...
همین چند وقت پیش بود سر به سر دهه هفتادیا می‌ذاشتیما... الان دیگه خودشون عضوی از ما شدن و همه با هم در مقابل دهه هشتادیا کم میاریم!😂
محمد حسین
۰۳ اسفند ۰۰ , ۱۵:۱۱

سلااام

:)))

به آینده کشور امیدوار میشه آدم وقتی میبینه روز به روز خلاقیت بچه ها در امور مسخرگی پیشرفته تر میشه

پاسخ :

سلام.
والا...😁
یاس ارغوانی🌱
۰۳ اسفند ۰۰ , ۱۵:۰۱

فقط منم که نه از کنکور رها شدم نه ازدواج کردم.

گوشه خونه نشستم نون و ماستمو میخورم با 20 سال سن😂😂😂

پاسخ :

مطمئنم هر دو رو به وقتش انجام می‌دی شاید خیلی بهتر از بقیه...
نون و ماستم خوبه 😂
یاسی ترین
۰۳ اسفند ۰۰ , ۱۴:۰۶

شارمین، 

چرا من در زمان گم شدم؟

چرا درک نمی‌کنم چجوری میشه یک دهه هشتادی دانشجو باشه ازدواجم بکنه، چرا فکر می‌کنم دهه هشتادی نهایتا دوم دبستانه؟

چرا یادم می‌ره دایناسورم؟

پاسخ :

عزیزم...
حس کردم الان چشمات پر اشکه و نگاهت خیلی معصومانه‌س!😌
بیا تو بغل هم گریه کنیم 😫
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan