کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

بچه‌ها من یه چالش به ذهنم رسیده! بیدار شید تا بهتون بگم 😂


حامد سپهر
۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۰:۴۶

ساعت چنده؟ ما که خوابیم:))

پاسخ :

پاشید دیگه ظهر شد! معلومه شما هم رازهای مگو دارید تو پیش‌نویس‌ها!😂
De Sire
۲۹ بهمن ۰۰ , ۰۷:۱۲

:)

پاسخ :

:)
واران ..
۲۹ بهمن ۰۰ , ۰۲:۴۹

شش و ده ؟!

بر وزن چی شده ؟!

من از خواب پریدم 😐😅

 

 

+

سلام 

پس چرا نگفتی؟! :)) 

یاد جوانی هام افتادم که همیشه یه چالش میذاشتم تو وبلاگ خودم و دوستام :))

 

پاسخ :

😁

سلام. 
پست رو گذاشتم و رفتم خوابیدم🙄
منم فکر کنم یک ساله دست به چالشم خوب شده
یاسی ترین
۲۹ بهمن ۰۰ , ۰۲:۳۶

یا خود خدا 

من که بیدارم 

بگوووو

پاسخ :

خودم خوابیدم😂
.. میخک..
۲۹ بهمن ۰۰ , ۰۱:۱۲

من بیدارم

پاسخ :

خودم گرفتم خوابیدم😉
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan