کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

انقلابی چیزی شده؟!

یعنی باور کنم شبکه ifilm داره یه فیلم پخش می‌کنه که توش یه دختر ۱۳ ساله موهاش رو بافته از دو طرف کلاهش زده بیرون و شهاب حسینی سرش رو بوس می‌کنه و اونم لپ شهاب رو می‌کشه؟؟؟؟!!!!😳😳😳

غزل سپید
۰۸ اسفند ۰۰ , ۰۰:۵۷

همین ندید پدید بازی ها رو درمیارین که از این فیلمها نشون نمیدن.

خب خواهر دیدی چیزی نگو... استغفرالله

پاسخ :

😁
من هنوزم یادم میاد می‌گم خواب دیده‌م😂
حامد سپهر
۲۹ بهمن ۰۰ , ۱۰:۴۶

احتمالا اونیکی کنترل دستتون بوده:))

پاسخ :

😁
Ifilm خودمون بود واقعا
یاقوت
۲۸ بهمن ۰۰ , ۲۳:۳۷

مامان می بینه منم گه گذاری سر بالا می کنم می بینم .. این چقده با شخصیت شهاب .. الان زنه چرا طلاق گرفته .. 

پاسخ :

شهاب حتی تو فیلم برادرم خسرو که مشکل روانی داشت هم باشخصیت بود. کلا شخصیت از این پسر چکه می‌کنه...


یه جاییش گفت حس کردم زندانیم کردی. یه جاییش شهاب بهش گفت تو عشق خارج بودی. یه جای دیگه هم زنه گفت من می‌خواستم تو بیای دنبالم نذاری برم.
در کل من برداشتم این بود که قسمت نبوده با هم باشن 😂😂😂
محمد حسین
۲۸ بهمن ۰۰ , ۲۳:۰۵

سلااام

اینو حضرات باهاش آشنان به چشم بچه کوچولو میبینندش

اما بچه های داخل کتاب درسی و روی جلد کتاب و اینا را چون نمیشناسن خیلی غریبی میکنن

از طرفی هم شهاب حسینی قابل اعتماده براشون میتونه هر کار خواست بکنه مهم نیتشه که پاکه

ولی بچه های مدرسه ای که نه اونا خطرناکند

پاسخ :

سلام.
😂😂😂😂
خیلی تحلیل جامع و دقیقی بود
الهام ابراهیمی
۲۸ بهمن ۰۰ , ۲۳:۰۱

هَع 😑؟

اسم فیلمه چیه 

پاسخ :

نبات.
لینک اطلاعاتش رو تو پست گذاشتم
خودت باش
۲۸ بهمن ۰۰ , ۲۲:۵۵

باور کن...

بقول محبوب:امام زمان چی میگه که نمیاد؟؟

پاسخ :

صبوره
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan