کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

دیگه عمیق‌تر از این؟

همین الان فهمیدم مدیر گروهمون، که لحظه‌شماری می‌کردم از دستش خلاص بشم، رئیس دانشگاه شده😐

خودت باش
۰۶ بهمن ۰۰ , ۲۲:۱۳

میخوای شما دعا نکن!!!

پاسخ :

همینو بگو...
اتفاقا یادم افتاد دانشجوی دکتری که بودم دعا کردم معاون پژوهشی دانشکده که خیلی سختگیر بود عوض بشه تا دیگه کسی گیر نده و راحت دفاع کنیم. اونم عوض شد و شد رئیس دانشکده!😖😂
غ ز ل بانو
۰۶ بهمن ۰۰ , ۲۲:۰۱

بیا برای منم دعا کن :)))

پاسخ :

از عمقش می‌ترسم :)))
رویا
۰۶ بهمن ۰۰ , ۰۸:۳۲

خیلی تبریک می گم :)) دعا مستقیم عمل کرده .

شاید رییس دانشگاه بودن بهش بسازه و بهتر عمل کنه .

پاسخ :

:)))
ان‌شالله که این طور باشه.


در واقع آدم بدی نیست‌ها! فقط من با سیاست‌هاش موافق نبودم.
حامد سپهر
۰۶ بهمن ۰۰ , ۰۸:۳۱

احتمالا مترجم دعاهاتون شیطنت کرده:)))

پاسخ :

:))))
میرزا مهدی
۰۶ بهمن ۰۰ , ۰۷:۵۲

سلام 

مَا شَاءَ اللَّهُ لاَ مَا شَاءَ النَّاسُ‏

مَا شَاءَ اللَّهُ وَ إِنْ کَرِهَ النَّاسُ‏

D:

 

پاسخ :

سلام.
خوش برگشتید :)


خلاصه‌ش می‌شه این که خدا هر کاری دلش بخواد می‌کنه!
ربولی حسن کور
۰۶ بهمن ۰۰ , ۰۱:۰۷

سلام

خب به نوعی از دستش خلاص شدین دیگه!

پاسخ :

سلام.
به نوعی هم بیش‌تر از قبل گرفتارش شدم! :)
ن. ..
۰۵ بهمن ۰۰ , ۲۳:۳۶

آخخخخخ

پاسخ :

😭😭😭
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan