کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

نشسته‌ام به در نگاه می‌کنم (۲)

امسال برای ریختن کتاب‌های نمایشگاه مجازی در سبد خریدم، خیلی وسواس به خرج ندادم و از آن همه بالا و پایین کردن و حذف و اضافه خبری نبود. 

برخلاف پارسال که چند روز طول کشید تا دلم یک‌دل شد و کتاب‌های گلچینم را ثبت نهایی کردم، امسال کل فرایند کم‌تر از یک ساعت زمان برد. 

چون به هر حال وقتی نمی‌توانی کتاب را ورق بزنی و صفحاتش را ببینی، هر چه قدر هم که بررسی کنی باز ممکن است کتاب درست و درمانی نصیبت نشود. 

تفاوت دیگر امسال و پارسال این که امسال فقط کتاب تخصصی سفارش دادم. چون در فیدیبو یک عالم رمان خوانده‌ام و فکر می‌کنم کلا رمان را باید مجازی خواند.


اما دو وجه اشتراک هم بین کتاب خریدن امسال و پارسال از نمایشگاه، وجود دارد:

یکی ذوقم برای کتاب‌هایی که سفارش داده‌ام و تا چند روز دیگر در کنار کتاب‌های خوانده‌نشده از پارسال و سال‌های قبل‌تر می‌نشینند!🙄

و یکی لحظه به لحظه چک کردن کد رهگیری تا ببینم کتاب‌هایم الان کجای سرزمینم هستند و هی توی دلم حرص بخورم که پس چرا نرسید و... 

و وای وای وای از لحظه رسیدن کتاب‌ها و ذوق مرگی من😍😍😍😍

یاسی ترین
۱۴ بهمن ۰۰ , ۰۹:۴۱

می‌دونی چند تا پست نخونده ازت داشتم 🥺😔

 

مبارکت باشه کتابات 😍😍😍😍

پاسخ :

بیبین کارادا😫😄

فدات شم
غ ز ل بانو
۰۶ بهمن ۰۰ , ۲۲:۰۴

یعنی اومدم کامنتی که دیروز نوشتم و نرسید رو تکرار کنم  اینجا

نگو کلی نوشتی و من نمیتونم در سکوت رد شم ازشون :))

منم امسال فقط کتابهای توسعه فردی و روانشناسی سفارش میدم

نوش جونت

 

فقط اونجا پستت که کتابای جدید هم میاد کنار کتابهای نخونده قبلی :)))

چقدر همدردیم

پاسخ :

کار خوبی کردی تکرار کردی. مرسی💚
خودتم نوش جونت...

والا از خودم خجالت می‌کشم ولی بازم تکرار می‌کنم....



تااااازه غ‌زل! یه کتاب سفارش داده‌م، الان می‌بینم خودم دارمش! بین نخونده‌هام بود 😂😂😂
محدثه :)
۰۶ بهمن ۰۰ , ۰۱:۵۳

البته بستگی داره چه رمانی باشه

رمان و کتاب ادبی باارزش هم داریم :)

پاسخ :

منظورم این نیست که بی‌ارزشن. در کل هر رمانی رو من بیشتر از یه بار نمی‌خونم. حتی اگه شاهکار قرن باشه!
یاس ارغوانی🌱
۰۵ بهمن ۰۰ , ۱۲:۳۴

میدونید به قول شما رمان هارو باید الکترونیک یا امانت گرفت خوند. بنظرم خوبه ادم پولشو صرف خرید کتاب های با ارزش و تخصصی کنه هوم؟؟

مگر اینکه قرار باشه آدم به کسی کتاب هدیه بده :)

من که طی این یکماه اینقدر پستچی رفت و اومد و کتاب دارم نخونده چه امانت گرفته شده چه خودم خریدم که فقط نشسته ام و به صفحه سایت نگاه میکنم و آه میکشم :(

امیدوارم از مجازی بودن بیاد بیرون بریم حضوری نمایشگاه کتاب بخریم. منکه تا الان قسمت نشده برم😔

پاسخ :

بله واقعا. آخه آدم رمانرو یه بار که خوند دیگه نیازی بهش نداره.


عزیزم خدا قسمتت کنه :) منم سه سال اخر حضوری رو رفتم و دیگه مجازی شد. خیلی دلم برای حال و هوای خاص نمایشگاه تنگ شده
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan