کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

احتمالا موقت

دو سه روزه توئیتر نصب کردم و دو تا توئیت هم گذاشته‌م. اینجا کسی هست توئیتر داشته باشه؟! سوال دارم.

x
۳۰ دی ۰۰ , ۱۷:۵۳

ازت ممنونم شارمین جان 

نظرت به عنوان یک مشاور ٫ برام بسیار ارزشمند بود 

ممنون که خوندی و پاسخ دادی 🌹

پاسخ :

خواهش می‌کنم؛ کاری نکردم عزیزم.
x
۲۹ دی ۰۰ , ۲۳:۱۲

سلام 

 

میشه لطفاً به عنوان یه مشاور نظرت رو راجع به موضوع زیر بگی شارمین جان ؟

و اگر دخترک راضی به مشاوره رفتن نشه چه کاری میشه کرد ؟

 

 

 

 

خانمی در دهه پنجم زندگیش (چهل و خرده ای ساله) 

+ دردم می‌تونه عصبی باشه ؟

- نمی‌دونم واقعا .... ولی به هر حال استرس هر دردی رو می دونه تشدید کنه ... چرا ؟ استرس تون زیاده ؟

+ راستش من یه دختر دارم .... خدا بعد از شانزده سال بهمون این دختر رو داد و همین یک بچه رو داریم .... 

تیزهوش بود . نوزده سالشه و ترم هشتم فلان رشته .... 

- آفرین پس خیلی جلو بوده از لحاظ تحصیلی 

+همین طوره .... سه سال جهشی خوند و یه دونه اس و بسیار پرتوقع  ...

یه خواستگار داره و عاشقش شده  پسری شده که بی اصل و نسبه .... نمی‌دونم چجوری بهتون بگم ؟ ما خیلی به خانواده اهمیت میدیم ‌‌... پسره با حرف هایش و ماشین فلان و ... دخترم رو شیفته خودش کرده ... آدم خانواده داری نیست احساس می کنم پسره تنوع طلبه .... دخترم رو ول می کنه و می‌ره .... 

همین طوری داره صحبت می کنه و به چشمای نگرانش فکر می کنم ... 

میگه دخترم خام شده حرف گوش نمیده .... 

میگم بعضی چیزها رو تا تجربه نکنن نمی پذیرن .... نگران تر میگه ما به خانواده ی ابرودار هستیم .... ازدواج کردن و طلاق گرفتن دخترم نابودمون می کنه .... 

به این فکر می کنم که چقدر سخته فکر کنی یه نفر داره « دار و ندارت  رو میبره و هیچ کاری نمیتونی بکنی .... » 

میگه به نظرتون مشاوره بفرستمش ؟ خوبه ؟

یه فکری می کنم میگم نمیشه کسی رو به زور بفرستید مشاوره ... .

به نظرم اول خودتون مراجعه کنید یه مقدار آرومتر و منطقی تر بشید تا دخترتون بدونه منطقی بهش توصیه می کنید نه صرفا از روی احساسات تون و بیشتر حرفتون رو بپذیره 

بعد هم اگر واقعا به مرحله ازدواج رسیدن بعد میشه در این قالب فرستادشون مشاوره (غیر مستقیم) . اونها زود اختلاف ها رو متوجه میشن .... 

 

 

 

 

 

پاسخ :

سلام عزیزم.

والا من چون مشاور پیش از ازدواج نیستم خیلی نمی‌تونم نظر بدم. ولی به نظرم همین که بهش گفتی اول خودش بره مشاوره خوبه. چون با توجه به چیزایی که گفتی این احتمال هم هست که خانواده حساسیتشون زیاد باشه. باید دید تعریفش از بی‌اصل‌ونسب و خانواده‌دار نبودن چیه. و این که "احساس می‌کنم" تنوع‌طلبه که نشد دلیل. 
ممکنه به خاطر حساسیتی که روی بچه عزیزدردونه‌شون دارن سخت‌گیری کنن.


برای این که دختر حاضر بشه بره مشاوره پیش از ازدواج، باید اینو بدونه که مشاور به کسی نمی‌گه ازدواج نکنید، مگر این که یکی از دختر و پسر یه اختلال خاص یا مثلا اعتیاد و... داشته باشه. کار مشاور اینه که مشکلاتی که پیش میاد و مهارت‌هایی که باید داشته باشن و مواردی که توس متفاوت هستن رو بهشون گوشزد کنه
دُردانه ‌‌
۲۹ دی ۰۰ , ۱۸:۴۸

فکر کنم سؤالاتت برطرف شد ولی اگه بازم سؤالی داری در خدمتم. من خیلی ساله دارم ولی پست نمی‌ذارم و فقط دو سه نفر از دوستامو دنبال می‌کنم

پاسخ :

بله عزیزم. ممنون
یاس ارغوانی🌱
۲۹ دی ۰۰ , ۱۵:۵۵

یعنی اینقدر سم بود؟😄

پاسخ :

جذاب نیست واسم😄
حامد سپهر
۲۹ دی ۰۰ , ۰۹:۲۱

از همون اول هم با توییتر حال نکردم یه بار نصب کردم بعدش فرداش پاکش کردم همینجوری بی دلیل!

پاسخ :

منم دفعه اول همین کار رو کردم. این دفعه چند روزی هست که دارمش ولی خیلی به دلم نمی‌شینه. احتمالا پاک کنم دوباره
یاس ارغوانی🌱
۲۸ دی ۰۰ , ۲۳:۲۹

متاسفانه یا خوشبختانه ندارم :)

پاسخ :

فکر منم کم کم پاکش کنم :)
𝘼𝘺𝘭𝘪𝘯 --
۲۸ دی ۰۰ , ۲۱:۵۸

پس تنها گزینه روی میز اینه که خودش ده بیست سی چهل کرده باشه و همینجوری شانسی چند مورد که فالوورشون زیاد بوده رو گذاشته بوده جلوتونxD

پاسخ :

من فکر کردم اینا شاخای توئیتر باشن 🤭
𝘼𝘺𝘭𝘪𝘯 --
۲۸ دی ۰۰ , ۱۹:۴۷

اینکه از اول نشون میده به خاطر تایپیک هاییه که موقع ورود به توییتر انتخاب کردین که دوستشون دارین. مثلا من موسیقی و مانگا رو انتخاب کردم و لیست کسایی که برام میاره اکثرا از این دسته ان.

بعد از یه مدت درست میشه خودش.*-*

 

خب خداروشکر! :دی

 

خواهش میکنم~

 

نمیدونم چرا خودم همچین حسی داشتم D"=

اگه باز هم سوالی داشتین در خدمتم*-*

پاسخ :

آخه چیزی‌ام انتخاب نکردم آیلین! من اصلا سرم تو سیاست نیست 😄

فدات. مرسی عزیزم
گندم بانو
۲۸ دی ۰۰ , ۱۹:۳۰

وووی هم خصوصی رو باز کردی هم اجازه کامنت ناشناس دادی؟  🤗🤗🤗🤗

باورم بشه تو همون دیکتاتور سابقی؟ 😅😅😅

 

+ منم توییتر ندارم. چون فیلترشکن میخواد!  😂

پاسخ :

دیکتاتور؟؟؟😂😂😂
کامنت ناشناسم رو هیچ وقت نبسته بودم.


منم کلا تو این موارد آدم دمدمی‌مزاجی هستم. احتمالا چند روز دیگه پاک می‌کنم
واران ..
۲۸ دی ۰۰ , ۱۹:۰۸

سلام

خانم اجازه ما نداریم میشه یه سیب برداریم بریم ؟!:))

ولی سوالاتت رو از دوستانی که دارن میخواهی میپرسم جوابی گرفتم بهت میگم :))

 

پاسخ :

سلام.
شما یه موز بردار اصلا😄
مرسی عزیزم
𝘼𝘺𝘭𝘪𝘯 --
۲۸ دی ۰۰ , ۱۸:۲۶

توییتر با توجه به چیزایی که سرچ میکنین و کسایی که دنبال میکنین تشخیص میده که توی تایم لاینتون بیشتر چی نشون بده. بیشتر اون پیج ها اکانت توییتر دارن، به نظرم اول دنبال پیج اون اکانت ها برین بعد کم کم بقیه رو هم پیدا کنین و بقیه کارو توییتر خودش انجام میده

یه چیزی مثل اکسپلور اینستاست درواقع با این فرق که برای دیدن توییت ها باید حتما فالوشون کنین

درمورد اسمتون هم، منظورتون همون اسم روی اکانته؟ اگه اینطوره که روی اون آیکن فرد پایین صفحه(نمیدونستم چجوری توضیح بدم 😂 این) بزنین که برین توی صفحه خودتون، بعد میبینین اسم اکانتتون همونیه که عوضش کردین یا اسم واقعیتون*-*

یا بعد از یه توییت توی تایم لاینتون توییتتون رو میبینین..بالاش اسمتونو نوشته~ میتونین ببینینش*-* این همون اسمیه که بقیه از اکانتتون میبینن



+چرا حس کردم یکم وایب توهین آمیز داشت کامنتم..منظوری نداشتما واقعاTT

پاسخ :

مرسی عزیزم.
من هنوز هیچی سرچ نکردم. از اول اینا رو نشون داد. پس احتمالا یه کم که سرچ کنم کم کم درست می‌شه...

خب پس اکانتم درسته. خیالم راحت شد😃


بازم ممنون آیلین جون. 

نه بابا چه توهینی؟ من اصلا این حس رو نداشتم عزیزم. خیلی هم لطف کردی💚

𝘼𝘺𝘭𝘪𝘯 --
۲۸ دی ۰۰ , ۱۶:۱۱

من دارم، سوالتون چیه؟~

پاسخ :

مرسی آیلین جان.

یکی این که همه افرادی که به من نمایش میده چهره‌هلی معروف سیاسی و مذهبی‌ان که من تمایلی به دنبال کردنشون ندارم. ولی تو اینستاگرام یه وقتا می‌بینم توئیت‌های جالب رو پست می‌کنن، چه طوری می‌تونم اوتا رو پیدا کنم؟

یکی‌ام این که من اولش با اسم واقعیم اکانت ساختم. ولی بعد عوضش کردم. حالا همه‌ش تردید دارم نکنه برای بقیه اسم واقعیم رو نشون می‌ده. چه‌طوری متوجه بشم؟
ن. ..
۲۸ دی ۰۰ , ۱۵:۲۲

من داشتم 

حوصله شو نداشتم، به ویژه که فیلترشکن هم میخواد 

پاسخ :

منم قبلا یه بار به همین دلیل پاک کردم ولی الان دوباره دلم خواست
ناشناس
۲۸ دی ۰۰ , ۱۵:۱۸

چه سوالی؟ من احتمالا بلدم

پاسخ :

سوال اولم اینه که چرا ناشناس؟ می‌ترسید ریا بشه؟ 😄
Reyhane R .
۲۸ دی ۰۰ , ۱۵:۰۲

نوچ.من که ندارم😁✋

پاسخ :

دعوتت می‌کنم بیای هی جملات قصار از خودت در کنی!😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan