کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

رفته‌ن رو اعصابم🤬

دو سال پیش، برای تاسیس مرکز مشاوره باید از چند سازمان تاییدیه می‌گرفتم که یکی‌شان بهداشت بود. حالا هم برای جابه‌جایی دوباره باید همان فرایند را طی کنم و همه چیز خوب پیش رفته جز بهداشت!


دو سال پیش، وقتی برای تاییدیه بهداشت رفتم، مرا به یک آموزشگاه ارجاع دادند و گفتند باید دوره بهداشت بگذرانی. نزدیک عید بود و شروع کرونا. رفتم ثبت‌نام کردم، هزینه پرداخت شد و توانستم با گواهی ثبت‌نام، تاییدیه بهداشت را بگیرم. 


به خاطر شرایط کرونا، هنوز معلوم نبود کلاس‌ها کی تشکیل می‌شود و قرار شد خبر بدهند. من هم که کارم انجام شده بود و مجوزم را گرفته بودم، دیگر پیگیر نشدم.


حالا دوباره بهداشت گفته است که باید کارت بهداشت داشته باشی تا ما تاییدت کنیم‌. کارت بهداشت به کسانی داده می‌شود که کلاس را رفته باشند.


دیروز رفتم آموزشگاه برای پیگیری. طبیعتا از من انتظار ندارید بعد از دو سال جای آموزشگاه را به یاد داشته باشم! تازه آدرسی که بهداشت بهم داد با آدرس داخل سایت فرق داشت یا شاید از دو جهت، نشانی یک جا را داده بودند. 


به هر حال من شب قبل آدرس‌ها رو روی گوشی‌ام ثبت کردم؛ در گوگل‌مپ هم سرچ کردم تا خیالم راحت شود. 


اما فردای آن روز (یعنی دیروز) در صحنه عمل‌، یک دفعه وسط جست و جویم در خیابان، گوشی‌ام شارژ تمام کرد و خاموش شد و آن وقت بود که شارمین ماند و حوضش!


چند بار گم شدم  و نصف شهر را دور زدم تا بالاخره آموزشگاه را پیدا کردم و عرضم به خدمتتان که... تعطیل بود!😐


امروز دوباره رفتم. گفت اصلا مرکز مشاوره چه ربطی به ما دارد و نیازی نیست در دوره شرکت کنید. نگاه کردم دیدم در سایت هم مرکز مشاوره شامل این قرتی‌بازی‌ها نمی‌شود. 


ولی محض احتیاط، گفتم ببینم اگر بهداشت گفت حتما باید شرکت کنی، تکلیف چیست. 


خانم بی‌حوصله‌ای که آن‌جا بود، دفتر سال ۹۸ را گذاشت جلویم تا اسمم را پیدا کنم؛ نبود! 

گفت پس لابد ثبت نام نکرده‌ای! 

گفتم پس چه‌طور گواهی ثبت‌نام برده‌ام بهداشت و مجوز گرفته‌ام؟!


یک شماره موبایل داد دستم و گفت یک وقت زنگ نزنی‌ها! فقط در واتساپ پیام بده به مسوول آموزشگاه ببین چه می‌گوید. 


پیام را گذاشتم و رفتم بهداشت و گفتم این طور شده و اصلا آن‌ها می‌گویند مرکز مشاوره کلاس نباید برود. 

گفت آموزشگاه نباید تعیین کنه... ما می‌گیم باید برید. 

گفتم پس تو سایت چرا این طور زده؟ 

گفت من نمی‌دونم!😐 (اگر می‌گفت "خاب دیگه" من بیش‌تر قانع می‌شدم!)


برگشتم خانه. مسوول آموزشگاه جواب داده بود که شما قطعا سال ۹۷ ثبت‌نام کرده‌اید که اسمتان در دفتر ۹۸ نبوده!!! 

نوشتم: من اصلا سال ۹۷ هنوز به فکر مرکز مشاوره زدن نبودم. شاید اسمم وارد دفتر نشده.

 نوشت: غیرممکنه! 

چنان با قطع و یقین حرف می‌زد که انگار پیامبر است و دارد از چیزی که به او وحی می‌شود حرف می‌زند.


در نهایت هم وسط چت‌ویس رفت و دیگر جوابم را نداد!



و حالا من مانده‌ام و تکلیف نامعلوم مجوز بهداشت و کلینیکی که سه هفته دیگر اجاره‌اش تمام می‌شود و مکان جدیدی که ممکن است دیر بجنبم سهم کس دیگری شود!

مهرداد تکلو
۲۶ دی ۰۰ , ۰۰:۱۷

نه تهران هستم. 

ولی میتونم ارتباط بگیرم.

پاسخ :

مرسی. اگه نیاز شد مزاحمتون می‌شم.
مهرداد تکلو
۲۵ دی ۰۰ , ۱۶:۵۲

ادرس بهداشت منطقه ای که به شما میخوره رو لطفا بگید.

از نظام پزشکی میتونم براتون پیگیری کنم. ولی ازمایش ها رو حتما باید بدید.

پاسخ :

مرسی. شما مگه اصفهانی هستید؟!
ربولی حسن کور
۲۳ دی ۰۰ , ۱۴:۵۱

سلام

امان از این کاغذ بازی های الکی

پاسخ :

سلام.
واقعا
گندم بانو
۲۳ دی ۰۰ , ۰۹:۵۴

باید ببینی نهایت ضررت چیه؟:

مبلغی که باید برای بهداشت بدی چقدره؟

اگه تو محل کار قبلیت بمونی، چه مزایا و معایبی داره؟ چه هزینه های اضافه ای برات داره یا چقدر درآمدت کمتر از جای جدیده؟

محل کار جدید چه مزایا و معایبی داره؟ و احیانا اگه هزینه کمتر یا سود بیشتری اونجا نصیبت میشه، اینم یادداشت کن.

اگه بری محل جدید و محل جدید تایید نشه، میزان ضررت چقدره؟

 

در نهایت بشین اینا رو نگاه کن و تصمیم بگیر. و اینو هم به خودت بگو هر تصمیمی گرفتی باید تا تهش بری و راه برگشت نداره. اینطوری بهترین تصمیمو میگیری ^_^

البته ببخشید که جسارت کردم خانم دکتر 🤭 گفتم شاید کمکی بشه.

پاسخ :

مرسی گندم جان... من عاشق این رفتارتم که همیشه و همه جا بی‌چشمداشت دنبال کمک کردنی...


ببین هر طوری حساب کنیم اصلا به صرفه نیست قبل از تایید مکان جدید، نقل مکان کنم. ولی در مورد ثبت‌نام جدید احتمالا مجبور بشم هزینه رو دوباره پرداخت کنم
هوپ ...
۲۳ دی ۰۰ , ۰۸:۲۸

اینطور وقتاست که حررررص ادم درمیاد!! حرصصص

درست میشه. بالاخره یه انسان دلسوز به پستت میخوره.

پاسخ :

خیییییلی
امیدوارم... اتفاقا دو سال پیش هم بهداشت اذیت کرد 
niloo niki
۲۲ دی ۰۰ , ۱۷:۲۰

امیدوارم زودتر کارتون راه بیوفته 

 

پاسخ :

مرسی 😊
آریامهر الوند
۲۲ دی ۰۰ , ۱۶:۵۳

چقدر که این داستان آشناست :))))

پاسخ :

متاسفانه
هـیوا .
۲۲ دی ۰۰ , ۱۶:۰۳

شما مگه نمیتونید جابجا بشید و بعد که کارهاتون اوکی شد فعالیتتون رو شروع کنید؟

 

پاسخ :

خب این‌جوری جای جدید رو اجاره می‌کنم و جای قبلی رو از دست می‌دم و ممکنه جای جدید هم تایید نشه. 
ضمن این که این طوری یه مدت باید فعالیتم رو متوقف کنم بدون این که مخارجم متوقف بشه و حتی ممکنه مراجع از دست بدم.
حامد سپهر
۲۲ دی ۰۰ , ۱۵:۵۴

امان از این پاسکاریهای اداری ! کشیدم که میگما.

یعنی خیلی وقتا خودشون هم تکلیف خودشون مشخص نیست بعد به بقیه امر و نهی میکنن 

واقعا مرکز مشاوره چه ربطی به کلاس بهداشت داره!!؟؟

حالا شاید شما اگه ایشالا یه روزی بازنشسته بشی راهت بیوفته اونجا برا تاییدیه بازنشستگی ولی درکل کار شما به بهداشت نباید ربط داشته باشه

 

پاسخ :

خیلی آزاردهنده‌س.
طبیعتا بهداشت فقط باید بیاد ساختمون رو از نظر بهداشتی تایید کنه ولی نمی‌دونم چرا اینا به همه چیز گیر می‌دن... کلاسشونم واقعا به درد من نمی‌خوره
گندم بانو
۲۲ دی ۰۰ , ۱۵:۵۰

نمیشه دوباره ثبتنام کنی و با مدرک ثبت نام مجوز بگیری؟

پاسخ :

کلی پول باید بدم دوباره🤪
یاس ارغوانی🌱
۲۲ دی ۰۰ , ۱۵:۱۳

بریم براشون؟!

 

پاسخ :

من که موافقم😓
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan