کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن/ با مردم بی‌درد ندانی که چه دردی است!🤭

به مامانم می‌گم دیشب تا صبح از درد دستم (به خاطر واکسن) نخوابیدم. خیلی درد می‌کنه. شب سختی رو گذروندم!🤪

با یه لحن خیلی عادی،که انگار پرسیده باشه کره می‌خوری یا پنیر، می‌گه: جدی می‌گی یا باز کولی‌بازیته؟😳

می‌گم: وا مامان! حالا چی می‌شه یه کم همدلی کنی؟

می‌گه: آخه تو لوسی؛ بیخودی آه و ناله می‌کنی!😐


به نظرتون پا به پای هاج دنبال مامان واقعیم بگردم یا این چند صباح باقیمونده رو همین‌جا سر کنم؟!🙄😂

ناشناس
۲۰ دی ۰۰ , ۲۰:۰۹

سلام

لطفا از کلمات سر راهی یا پرورشگاهی و... به عنوان شوخی یا ناسزا استفاده نکنید.

خودتون هم مشاور کودک هستید بهتره در راه فرهنگسازی این موضوع قدم بردارید

پاسخ :

سلام.
چشم
خودت باش
۱۷ دی ۰۰ , ۲۲:۱۳

همه مامان ها تو یه مدرسه درس خوندن! 

پاسخ :

والا
صبا ..
۱۶ دی ۰۰ , ۰۸:۰۱

:)) 

 

عزیزم اون دوست من هم دختر سوم بود :)) و داداش هم نداشت کلا :)) 

 

ببین مثل اینکه تو دهه شصتی ها مد بوده اینجوری بچه از پرورشگاه بیارن. غصه نخور تو تنها نیستی :)) 

پاسخ :

خیلی بدجنسی صبا 😂😂😂😂
صبا ..
۱۶ دی ۰۰ , ۰۲:۲۱

من موقعی که دانشجوی لیسانس بودم هر کی چند روز خانواده ش بهش زنگ نمی زد میگفتیم سرراهی هستی :))

یکی از بچه ها کپی خواهراش بود. میگفتیم رفتن اینقدر تو پرورشگاهها گشتن تا یکی شبیه خودشون پیدا کنند که وقتی بزرگ شد حس بدی نداشته باشه ولی خب به هر حال یه جاهایی دیگه از دستشون در میره و یادشون میره تو وجود داری و اون سرراهی بودنت معلوم میشه!

 

خلاصه دیدم نوشتی شبیه خانواده و خاله و عمه هستی و گفتم بهت بگم بازم دلیل نمیشه که نخوایی دنبال مادر اصلیت بگردی :)) قبلا موارد مشابهی دنبال مادراشون گشتند :)) 

پاسخ :

مرسیاز این دلداری دادنت صبا 😂😂😂

من همیشه به مامانم می‌گم از این‌جا مطمئن می‌شم منو از پرورشگاه نیاوردین که اگه می‌خواستین این کار رو بکنین بعد دو تا دختر که داشتین، نمی‌رفتین یه دختر از پرورشگاه بیارین. پسر می‌آوردین 😂
واران ..
۱۵ دی ۰۰ , ۱۹:۳۳

بیا بالا 

دستم درد میکنه بازی بود :))

تو اون پست قبلی بود که گفتم یادت رفت زودی؟!:))

 

 

+

ممنونم ❤

 

پاسخ :

آهاااااااان😂... آلزایمرون منو به بزرگی خودت ببخش 😕
دُردانه ‌‌
۱۵ دی ۰۰ , ۱۸:۴۹

حالا من برعکس بعضیا که خودشونو لوس می‌کنن، چون در بدترین شرایط هم دم نمی‌زنم، کافیه بگم مثلاً سرم درد می‌کنه. بس که چنین جمله‌ای براشون جدید و عجیبه همه بسیج می‌شن ببرن بستریم کنن.

پاسخ :

چه باحال!
من واسه دردهای غیرجدی دوست دارم آه و ناله الکی راه بندازم. وسطشم کلی می‌خندم. ولی اگه یه چیزی جدی باشه سکوت می‌کنم و به رو نمیارم
Reyhane R .
۱۵ دی ۰۰ , ۱۸:۳۸

عخییییی.عزیزم دستت خیلی درد میکنه؟ بیا بغلممممم 🤗

میفهمم چی میگی.دردش خیلی زیاده.درکت میکنم 🤗🤗

.

.

.

حال کردی ؟😁

رفیق فقط خودم ☺😌🤓

پاسخ :

ای جااااانم😍😍😍

یاسی و هوپ و نیروانا یاد بگیرن🤭
niloo niki
۱۵ دی ۰۰ , ۱۷:۲۷

همه مامانا همینن 

(این غر نیست )

پاسخ :

جالبه که فرقی‌ام نمی‌کنه فرزندشون چند ساله باشه!
یاقوت
۱۵ دی ۰۰ , ۱۷:۲۶

من دختر وسطی م .. بد دردیه هیچ وقت دیده نمیشی ..‌بدبختی اینجاست بیشترین شباهت ظاهری و بین خواهرا به مادرم دارم و گرنه باهات میومدم دنبال مادر واقعیم :))

پاسخ :

منم دختر وسطی‌ام!
حالا ما همه‌مون انقد شبیه به همیم که نه‌تنها ما خواهرها رو با همدیگه اشتباه می‌گیرن که گاهی با عمه و خاله و کازن‌ها هم اشتباه می‌گیرن! ولی خب شاید اتفاقی یه بچه مث خودشون رو از سر راه برداشتن 😳😂😂😂
واران ..
۱۵ دی ۰۰ , ۱۶:۲۰

عزیزم ❤😘

 

خب بیا بالا درد نگیره دیگه :دی

 

 

+

ایشالا زود خوب بشه :))

 

++

آره خودمم فقط تمرکز امروز ندارم وضعیت خونه مون قمر در عقربه :|

 

 

 

پاسخ :

😘😘😘

بیام بالا؟!🙄

مرسی عزیزم



ایشالا هر چی هست زود درست بشه 😘😘😘
یاسی ترین
۱۵ دی ۰۰ , ۱۵:۱۲

ما طرف حقیم 😌😌😌😌😌

پاسخ :

یاسی برو نبینمت😒😂
نیــ روانا
۱۵ دی ۰۰ , ۱۴:۵۶

به هر حال مادره و خلق و خوی بچه ش رو بهتر میشناسه دیگه

ما چیکاره باشیم نظر بدیم😁🌸

پاسخ :

تو با یاسی تبانی کرده بودی؟!😳
یعنی تو ضایع کردن من خوووووب هماهنگیدا.... خوووووووب😂😂😂😂
یاسی ترین
۱۵ دی ۰۰ , ۱۴:۴۸

میبینم که از آرایه تکرار در عنوانت استفاده کردی 😂 

راست میگن دیگه 

لابد فیلمته 

هر مادری بچشو بهتر می‌شناسه 😒😒😏😏😏

 

 

پاسخ :

عی خدااااا... شد من یه بار یه چیزی با شما رفیقان شفیق مطرح کنم حق رو به طرف مقابلم ندید؟! اون از جریان روان‌شناسم اینم از این! از رفیقم شانس نیاوردم🤪😂
واران ..
۱۵ دی ۰۰ , ۱۴:۰۳

الانم دستت درد میکنه ؟!':(

 

پاسخ :

اگه حمل بر کولی‌بازی نشه بله😁



واران خودتی؟! کامنت نیم‌خطی؟!😳😁
شارمین امیریان
۱۵ دی ۰۰ , ۱۲:۴۶

مامان با آرامشی مثال‌زدنی می‌گه من فقط یه سوال پرسیدم که ابهامم برطرف بشه🙄🤭😂

هوپ ...
۱۵ دی ۰۰ , ۱۲:۰۶

والا مگه برکت اصلا اثر داره که از درد دست تا صبح نخوابی؟ :-)))

با مامانت موافقم خودتو لوس نکن.

پاسخ :

اب مقطر تزریق نکردی بدونی جریان یافتن آب مقطر در رگ‌هات چه دردی داره!


تو هم مردم بی‌دردی! برو وبلاگ خودت اصلا!😒😕
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan