کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

زیرِ سوال!

این رو هم تا یادم نرفته بنویسم؛

 هفته پیش مامان بچه‌ای که دو جلسه‌س پیشم میاد گفت که روند درمان بچه‌ش خیلی خوب داره پیش می‌ره. 

خوشحال شدم.

گفت همه چیز خیلی بهتر شده.

خوشحال شدم.

گفت پسرم دیگه از اون گریه‌زاریای الکی راه نمی‌ندازه.

خوشحال شدم.

گفت شما و مرکزتون خیلی انرژی مثبت دارید.

خوشحال شدم.

گفت  انرژی مثبتتون تو زندگی ما جریان پیدا کرده.

خوشحال شُ...

تا بیام خوشحال بشم اضافه کرد:

من اصلا هیچ‌کدوم از راهکاراتونم انجام ندادما....🤪🤧🤕


ن. ..
۰۸ آذر ۰۰ , ۰۶:۴۵

نداره 

 

پاسخ :

تو قانون یه چیزایی تعریف شده ولی در عمل...🙁
ن. ..
۰۴ آذر ۰۰ , ۰۹:۴۶

باشه خانم منطقی، به من بگوبرای اون بچه تو حامعه ی ما چه جایگاهی برای کمک کردن وجود داره؟ کی متولی کمک کردن بهشه؟ 

پاسخ :

برو تحقیق کن.
ربولی حسن کور
۰۲ آذر ۰۰ , ۰۸:۳۹

سلام

اگه صرف نوبت گرفتن مشکلاتو حل میکنه تا چندتا نوبت ازتون بگیریم و نیائیم!

پاسخ :

سلام.
بله بیاید هفته‌ای یه نوبت بگیرید دنیا و آخرتتون آباد می‌شه🤭
ن. ..
۳۰ آبان ۰۰ , ۰۶:۲۱

می تونی دنیا پر از «اینطور آدمها است که قدمی برنمیدارن» را درباه ی اون بچه هم بگی؟ 

پاسخ :

انقد احساساتی برخورد نکن. واقعیت اینه که من به عنوان یه مشاور کاری از دستم برنمیاد برای اون بچه.
ن. ..
۲۹ آبان ۰۰ , ۲۳:۰۳

ازشون خبر داری؟ از اون مادر و بچه؟ 

پاسخ :

نه. چه‌طور؟
می‌خوای بگی اشتباه کردم گفتم نیان؟!
نه عزیز من! دنیا پر از این طور آدم‌هاست که خودشون برای خودشون قدمی برنمی‌دارن. من هم فقط یه مشاورم و نه منجی! 
وقتی می‌دونم ادامه جلسات فایده‌ای براشون نداره و فقط یه هزینه رو دستشون می‌ذاره، می‌گم نیان. البته که می‌تونم بیست سی جلسه ببرمشون و بیارمشون و یه پولی به جیب بزنم و تهش هم بگم چون همکاری نکردید درست نشد. ولی به هیچ وجه این کار رو نمی‌کنم و همیشه هر جایی بدونم ادامه جلسات بی‌فایده‌س متوقفش می‌کنم.
و باید بگم نه‌تنها فکر می‌کنم کار خوبی می‌کنم که با اطمینان صد در صدی این کار رو انجام می‌دم و تنها کار درست تو یه سری از شرایط همینه
ن. ..
۲۸ آبان ۰۰ , ۲۱:۵۷

فکر می کنی کار خوبی کردی؟ 

پاسخ :

متوجه منظورت نشدم. تو این پست نگفتم که کاری کردم که بخواد خوب باشه یا نباشه
بـقـچـه ‌‌
۲۸ آبان ۰۰ , ۲۰:۳۳

گویا کلینیکت حکم ضریح امام‌زاده داشته براشون D:

پاسخ :

شاید کم کم پارچه سبز هم ببندن به در!😂
خودت باش
۲۸ آبان ۰۰ , ۲۰:۲۳

اون لحظه بیش از هرچیزی قیافه شما دیدن داشته!

پاسخ :

من متقاعدش کردم که تغییرات نتیجه همون چند تا کار کوچیکی بوده که به حرفم گوش داده و انجام داده و بردمش این سمت که اگه بقیه رو هم انجام بدی ببین چی می‌شه!😁
حامد سپهر
۲۸ آبان ۰۰ , ۱۶:۴۱

یه وقتایی آدم میره مطب اون روز دکتر هم غیبت داره از شانسش ولی خوب میشه!

مهم اون حرکته که جواب داده یعنی بلند شده شال و کلاه کرده و اومده پیش شما و ایمان داشته که خوب میشه:)

پاسخ :

بله منم از همین معجزه‌ها دارم :)
ترجیح می‌دم راهکارها رو انجام بده. چون اگه اثر انرژی مثبت باشه، بعد یه مدت تموم می‌شه. ولی اون‌جوری مهارت مدیریت شرایط رو داره
هوپ ...
۲۸ آبان ۰۰ , ۱۲:۳۹

دقیقا عکس همون میم پیرمرده :-))

پاسخ :

:))
یاسی ترین
۲۸ آبان ۰۰ , ۱۱:۳۱

آقا یه چیزی 

بچه‌ها توی یه دوره‌ای فکر کنم خیلی قشقرق دارن 

یه خاطراتی از آلما دارم که .... 😭😭😭

حالا همسایه بغلیمون بچه‌ش تو این سنه 

هر روز با جیغ میرن بیرون و میان خونه.

فکر کنم از اوناس خانمه، که هر روز می‌ره خونه مامانش.

نمی‌فهمم مشکل بچه چیه با عبور از در 🤣🤣🤣

تا می‌خوان برن داخل یا بیان بیرون شروع می‌کنه.

منم تو دلم میگم ای طفلک مادر تحمل کن میگذره 😁😁😁

 

 

 

پاسخ :

این دوره‌شون حول و حوش ۳ سالگیه...ولی خب برای همه هم نمی‌گذره‌ها... بستگی داره چه‌طوری مدیریتش کنن. برای بعضیا شروع مصائب بزرگ‌تره🤯
x
۲۸ آبان ۰۰ , ۱۰:۳۷

اصن مشاور واقعی اونه که راهکار انجام نداده آدم زندگی رو نجات بده :))

 

پاسخ :

از این به بعد می‌خوام اعلام کنم هر مراجع بیاد ۲۰ دیقه بشینه انرژی مثبتش رو بگیره بره دنبال زندگیش! 😂 کلینیکم غلغله می‌شه
صبا ..
۲۸ آبان ۰۰ , ۰۱:۴۴

ای بابا :)

 

پس هدفش از گفتن این حرفها چی بود؟

 

میخواست بگه ما بهتریم؟

پاسخ :

مثلا داشت تشکر می‌کرد😁 خیلی‌ام با ذوق و خوشحالی حرف می‌زد
محمد حسین
۲۸ آبان ۰۰ , ۰۱:۱۹

سلااام

وااایییی  :)))

پاسخ :

سلام.
😂😂😂
یاسی ترین
۲۸ آبان ۰۰ , ۰۰:۴۹

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

یاد اون آقاهه هست لیوان چای دستشه به مانیتور نگاه می‌کنه 

عکس بالا می‌خنده 

عکس پایین پوکره 

یاد اون افتادم

😁😁😁

 

 

پاسخ :

دقیقا همون شدم من😂😂😂
ن. ..
۲۸ آبان ۰۰ , ۰۰:۲۵

فکر کردم مامان بچه ی اون دوپای مذهبی اینو گفته خواستم خوشحال شم

اگه اونه که خدا را شکر 

پاسخ :

نه به اون گفتم دیگه نیاد.
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan