کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

می‌خوام یه اعتراف کثیف کنم!

من از اون خانومه که تو نرم‌افزار بلد سفر خوشی رو برامون آرزو می‌کنه و تو تمام طول راه هی ارد می‌ده که برو این ور، بپیچ اون ور، رسیدی، نرسیدی و... با تمام وجودم متنفرم و راستش رو بخوام بگم بدجوری بهش حسودی می‌کنم. 😒🤪


من واسه چندمین بار تو یه مسیر گم می‌شم بعد این ....خانم اصلا نمی‌بینه‌ها... نیست‌ها... ولی همه جا رو مث کف دستش بلده لعنتی! 🤔😖😤


تازه نگم براتون که من چون از یه طرف سبکم دیداریه و تو بعد شنیداری ضعیفم و از طرف دیگه تو آدرس پیدا کردن افتضاحم، وقتی اوشون حرف می‌زنن خیلی‌ام سر در نمی‌یارم چی به چیه!🙄🤯🤧


ولی این دلیل نمیشه ازش متنفر نباشم! حسودم هستم تازه! هر کی‌ام دوسش داره این‌جا کامنت نذاره! بره پیش همون بلد جونش!!!😤🧐😠




😁😂🤣

یاسی ترین
۲۷ آبان ۰۰ , ۲۳:۰۴

تنها نیستی شارمین 🤣🤣🤣🤣 من خیلییییی وضعم خرابه خاطره تعریف نکنم بهتره 

پاسخ :

فکر کن من و تو با هم بریم سفر 😂😂😂
خودت باش
۲۶ آبان ۰۰ , ۲۱:۵۳

من اگه اون زنه بودم، برات شکلک در میاوردم😜

پاسخ :

اون به درجه‌ای از عرفان رسیده که اصلا براش فرق نمی‌کنه کی پشت سرش چی می‌گه😂
یاقوت
۲۶ آبان ۰۰ , ۱۲:۰۲

خوبه که.. بلدو میگم .. الان که گفتی فک کنم منم باید بهش حسودی کنم .. ببین شهر ما چن خیابون بیشتر نداره همونم من توش گیج می زنم .. 

پاسخ :

تکلیف منو معلوم کن یاقوت... دوسش داری یا نه؟! بین من و بلد باید یکی رو انتخاب کنی 😂


منم خدای گم شدنم!🤪
حامد سپهر
۲۶ آبان ۰۰ , ۱۰:۵۳

مورد داشتیم یارو برگشته بهش گفته آدرس منو ولش کن آدرس خونه‌ی خودتون کجاست:))) یعنی دراین حد محبوب:))

#حسود هرگز نیاسود:))

پاسخ :

😂😂😂


یادم افتاد یه دوره‌ای از بس می‌گفتم حسود نیاسود، کف دستم نوشته بودمش که دیگه انرژی مصرف نکنم. همین طور دستمو باز می‌کردم جلوی طرف😁
گندم بانو
۲۶ آبان ۰۰ , ۱۰:۰۰

من نسخه زنده اون خانمه‌ام! 😅😅

مپ گوشیمو باز میکنم و تو شهرای مختلف به حمیدرضا آدرس میدم! 😅 به فارسی سلیس هم حرف میزنم، نه مث اون زنه.

خلاصه که ما رو دور ننداز 😂

پاسخ :

برو نبینمت گندم 😖😂
x
۲۶ آبان ۰۰ , ۰۳:۴۲

نمیتونم بگم عاشقشم ولی خب میتونیم روابط معمولی با هم داشته باشیم :دی

به این دلیل که یک بار کمک کرد برم *****شهر

 

البته یکم گیج میزد و یه جاهایی و آدرس دورتر میداد :دی

 

یه جاهایی هم نمی فهمیدم الان سیصد متری که گفته شده یا جلوتره ؟!

به هر حال گل بی عیب خداست :دی

 

#حسود_پلاستیکی_نباشیم 🤣

پاسخ :

برو مالاکیتی.... تو هم از ما نیستی :)))
واران ..
۲۵ آبان ۰۰ , ۲۳:۱۶

اصلا جمع کنه از ایران بره :دی 

بهتر نیست ؟!:)))

 

 

سلام :)

 

پاسخ :

والا!😂


سلام واران جان :)
امیررضا ...
۲۵ آبان ۰۰ , ۲۲:۵۲

بریم پیش بلد جونمون؟😅✋🏻
به خدا اگه اینا نبودن هیچ وقت بار درست من به منزل نمیرسید دیگه بار کج جای خود😂

پاسخ :

تو از ما نیستی! 😒😁
یاسمن رضایی
۲۵ آبان ۰۰ , ۲۲:۵۰

😂😂😂😂

پاسخ :

😂
Reyhane R .
۲۵ آبان ۰۰ , ۲۲:۴۹

والا😁😁👊

پاسخ :

😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan