کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

من الان تو همین حالاتم!

دیدید یه وقتا یه کوه کار ریخته سر آدم و حال و آینده‌ی کاریش به انجام اون کارها بستگی داره و منطقاً باید شبانه‌روزی کار کنه و از خواب و خوراکش بزنه تا کارها درست پیش بره، ولی میل عجیبی به وقت تلف کردن پیدا می‌کنه؟!



دیدید یه وقتا آدم فقط به این دلیل که کسی کامنت‌هاش رو دیر تایید می‌کنه رغبت نمی‌کنه براش کامنت بذاره؛ بعد خودش به درجه‌ای می‌رسه که کامنت‌های پست(های) قبل رو تایید نکرده پست جدید می‌ذاره؟!



یه صلوات ختم کنید!!!!🤭

مهرداد تکلو
۲۷ آبان ۰۰ , ۰۱:۰۳

اره بخدا میدونم. 

اگه شما میدونستید که چه چیزهای مینویسن حق میدادید بهم که تائید نکنم.

 

یا باید برا معشوقشون با اسم طرف شعر پست کنم.

 

یا درد و دل هاشون و شکست ها و نفرین هاشون و تائید کنم 

یا یه مشت اراجیف و به عنوان شعر کنار هم چیدن و توقع دارن پست کنم.

یا دارن لعن و نفرین میکنن که یاد کسی افتادن با خوندن این شعر .

و .... 

 

نود و نه درصد کامنت های من اینجوری هست.

منم تائید نمیکنم اصلا. دو سه روز یبار همه رو پاک میکنم. 

 

 

پاسخ :

اوه... چه خبره!
مهرداد تکلو
۲۶ آبان ۰۰ , ۰۰:۵۰

واقعا احتیاج به دیویست متر فاصله هست ؟

 

یعنی انقدر داغون هست کامنت تایید نکردنم 

پاسخ :

شما اصلا می‌دونید گزینه "تایید" کجای وبلاگتونه؟ :)))
خودت باش
۲۵ آبان ۰۰ , ۱۵:۳۲

شبای امتحان هم دقیقا همینجوره!

پاسخ :

من این‌جوری نبودم ولی!😌
مهرداد تکلو
۲۵ آبان ۰۰ , ۰۲:۳۴

فکر میکردم مریضی کامنت تایید نکردن و فقط من دارم تو این دنیا .

 

خدایا شکرت که مثل خودمم دیدم . 

پاسخ :

شما که یه دویست متر برید عقب‌تر وایسید اصلا کامنت تایید نکردن منو با کامنت تایید نکردن خودتون مقایسه نکنید! 😂
صخره نورد
۲۴ آبان ۰۰ , ۲۰:۱۶

امروز همین کارو کردم :|

پاسخ :

چشمم روشن 😁
هـیوا .
۲۴ آبان ۰۰ , ۱۱:۲۴

لطفا اگه راهکاری برای غلبه بر این مشکلات پیدا کردید اطلاع رسانی کنید 

خصوصا در خصوص مورد اول

پاسخ :

حتما :)
آتنه
۲۴ آبان ۰۰ , ۱۱:۱۷

بلی خودمم:-)))

هوپ خوبه،خفن تر از اونم سراغ دارم:-)))

پاسخ :

نرو این همه وقت نباشی دختر!
:)))
مهربانو
۲۴ آبان ۰۰ , ۰۹:۲۰

بعله زیااااد دیدم البته مورد اول رو درمورد مهردخت خانووووم:(

پاسخ :

😂 خدا حفظش کنه
مرتضی پورظهیر
۲۳ آبان ۰۰ , ۲۱:۲۲

همین امروز اینطوری بودم

اصلا وقت تلف کردن بعضی وقتا میطلبه آدمو بااینکه میدونی اشتباهه

پاسخ :

بله واقعا
گندم بانو
۲۳ آبان ۰۰ , ۱۹:۱۱

دقیقا تو همون روزایی که بیشتر کار داری، بیشتر دلت وقت تلف کردن میخواد! اصپ قانونشه 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😅

پاسخ :

پس من قبلنا زیادی بچه مثبت بودم تازه الان نرمال شدم :)))
محمد حسین
۲۳ آبان ۰۰ , ۱۷:۲۱

سلااام

هوممم

درود بر وقت تلف کردن

 

یه پیام بهتون دادم میخواستم بگم اگر دیگه کتاب میخواین بگید دارم جمعش میکنم، ولی اکانتتون انگار پیچیده طور شده.

پاسخ :

سلام...

درووووود فراوان!


عه نرسید بهم.
والا نشده درست و درمون نگاه کنم. به هر حال که شماره کارتتون رو بفرستید
لیلا هستم
۲۳ آبان ۰۰ , ۱۳:۰۳

همه بعضی وقتا اینجوری میشن من همیشه اینجوری ام بعضی وقتا درست میشم 

پاسخ :

ای بابا :)))
حامد سپهر
۲۳ آبان ۰۰ , ۰۹:۲۶

الللللللهم صل علی محمد....

پاسخ :

دومی رو بلندتر ختم کن!!! :)
Reyhane R .
۲۳ آبان ۰۰ , ۰۵:۲۴

باید بزاریمت تو لیست تحریما به نشانه اعتراض، دسته جمعی، دیگه برات کامنت نزاریم 😏😁😂😂

پاسخ :

دلت میاد؟ :)
شارمین امیریان
۲۳ آبان ۰۰ , ۰۰:۱۲

هزار تا "کار" تو بند اول نوشتم!🤭

 

+ دیدید آدم کامنت‌های بقیه رو تایید نمی‌کنه ولی خودش برای خودش کامنت می‌ذاره و تایید می‌کنه! جلل الخالق!😆

آتنه
۲۲ آبان ۰۰ , ۲۳:۴۹

سلام ملکم:-)))

دیدم،زیادم دیدم،ولی دقیقه نود مگه چشه؟...درسته فرصت طلایی رو از دست دادیم،ولی فوران ادرنالین دقایق اخر رو که هنوز داریم،خیلیم بهتر و کار راه انداز تر از بی استرس و تو ارامش کار کردنه!:-))

دومی رو هم دیدم،و از اونجایی که از ابتدا گذرم به وبلاگ نویسای خفن! افتاد، کلا ضد ضربه شدم در این رابطه،کامنتمو در هر صورت میذارم؛-)

پاسخ :

سلام.
راستی راستی خودتی آریانه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! 
چه عجججججب :)))

آخه رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود نه دیقه نود! :)

منظورت از وبلاگ نویس خفن هوپ نیست؟!:)))
یاسی ترین
۲۲ آبان ۰۰ , ۲۳:۳۹

آره آره دیدیم 😂😂😂😂

 

پاسخ :

من که ندیدم :)))))))))
تسنیم ‌‌
۲۲ آبان ۰۰ , ۲۳:۲۷

حالات بسیار آشنایی رو توصیف کردید خانم دکتر 😁

پاسخ :

همه همینیم گویا :)))
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan