کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

داشتن زور بیش‌تر دلیل خوبی برای حیوان بودن نیست!

همسایه‌ی جدیدمان داشت زنش را کتک می‌زد! اولین باری بود که صدای ناله و گریه‌ی عجیب یک زن در حال کتک خوردن را می‌شنیدم! 😭😭😭

ن. ..
۲۸ آبان ۰۰ , ۰۰:۲۹

خاک بر سر دینی کنن که حضانت بچه را به مردی میده که آثار ضرب و جرح روی بدن زن و بچه ش هست، فقط چون نمتونن شاهد عادل بیارن که تو خونه شون کتک خوردن!!! و شاهد بگه با چشمای خودش دیده یا مدرک بیارن مثلا فیلم بگیرن، نمتونن ثابت کنن

و بعد باید زمین بدن!!! زمین! یا طلا یا پول یا ملک یا سهم آب یا درد یا مرض یا زهرمار

ن. ..
۲۱ آبان ۰۰ , ۱۷:۵۴

تو دعدای زن و شوهر عرف اینه که حق نداری دخالت کنی! فکر کن! چون وسیله ی خودشه میتونه بزنه بشکندش! حالا وقتی شکست اگه تونست ثابت کنه که کار مرتیکه است، با کلی دادگاه و برو و بیا دردشو خوب نمیکنن که، ممکنه دیه بدن و برای سریهای بعد تعهد بگیرن!

اما تو یه جای عمومی مزاحم زن بشی مردم میتونن دخالت کنن و نذارن اون زن کلا درد را بکشه! به این میگن قوانین اسلامی غیرانسانی

پاسخ :

:/
واران ..
۲۱ آبان ۰۰ , ۱۶:۱۸

یه همسایه داشتیم خانمش رو هر روز و هر شب کتک میزد .

بچه اش وقتی که نوزاد بود رو با دست انداخته بود دور !

آثار آسیب دیدگی رو بچه اش وقتی که حتی بزرگتر شده بود دیده

می شد !

تمام بدن خانم هم همینطور!

خانمش واقعا خانم بود ولی این مرد بی وجدان بود .

روزها که خانمش نبود معذرت میخواهم که اینو میگم میتونی این رو سانسور کنی ولی هر روز خدا یه نفر رو می آورد خونه اش :|

به همه هم میگفت این معلم خصوصی بچه ام هست اومده به بچه ام درس بده !

گاهی وقتا جلوی بچه اش اونا رو می آورد خونه و به بچه اش گفته  بود اگر چیزی به مادرش بگه کتکش میزنه !

بعد هم اهل مشروبات الکلی و همه چی بود .

خانمش اون زمان اومد خونه مون و از سرگذشتش گفت !

و از همه داستان ها خبر داشت .

گفت نمیتونم هنوز درخواست طلاق بدم .

گفتیم چرا؟!

گفت چون حضانت دخترم می افته بهش !

ولی با پیگیری پدرم و یکی از دوستان پدرم مقدمات طلاق شون انجام شد و فکر کنم یه زمین از ارث پدری داشت به مرد داد و بعد هم حضانت بچه اش رو گرفت و طلاق گرفتند و از شهر ما هم اون خانم انتقالی گرفت و رفت .

 

پاسخ :

آخی عزیزم چه‌قدر تلخ😭😭😭
واقعا یه نفر چه‌قدر می‌تونه پست‌تر از حیوون باشه که دست رو زن و بچه خودش بلند کنه.... خدا رو شکر که اون خانم نجات پیدا کرد. امیدوارم زندگی خوبی در انتظارش باشه
زهرا.سین
۲۱ آبان ۰۰ , ۱۰:۵۱

شارمین جان سلام

حالا من یه خاطره خنده دار دارم از این جیغ و دادا  

سال اول ازدواج مون یه شب شوهرم شروع کرد به قلقلک دادن من و من میخندیدم و جیغ میزدم و میگفتم ماماااان ...خدااااا....کمککککک....

بعداز چند دقیقه دیدم همسایه پایینی در میزنه و دیگه فهمیدم برای سروصدا اومده دم در و در رو باز نکردیم 

فرداش تا از دانشگاه اومدم اومد در خونمون و گفت دیشب هرچی در زدم درو باز نکردی منم گفتم قضیه چی بود ولی عمرااااا باور نکرد😁😁

 

 

 

پاسخ :

سلام

🤣🤣🤣🤣
تا باشه از این جیغا😂

البته شمام یه کم رعایت کنید همه‌جا خانواده نشسته😅😁😂
ن. ..
۲۰ آبان ۰۰ , ۱۶:۲۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

متاسفانه میشه ***** 

دایی من توی عقد یه سره حتی تو جمع به خانمش از زن دوم می گفته!!

بیا و ببین حالا کی تو زندگیشون سواره؟ همون خانمه!

میگن تو عقد باید دووم بیاری، مردها را باید جلوشون تحمل کنی، بذاری حداقل شش ماه بگذره بعد اولدورم بلدورم کنی 

از این چیزا 

صبر داشته باشی و فلان 

دخترای همسایه مون، جفتشون دعواهای اول ازداج با همسرانشون را دیده و شنیده بودم 

نفری دو تا سه تا بچه آوردن و شیک و مجلسی دارن بهترین زندگیها را می کنن

هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد 

هرکی هم راحت طلبتر مثل من باشد، کلاغ هم گیرش نمی آید چه برسه به طاووس 

داستان ازدواج اینه دیگه 

برای خانمها البته 

برای آقایون که، این نشد یکی دیگه

پاسخ :

فکر نمی‌کنم برای همه این‌طور باشه
x
۱۹ آبان ۰۰ , ۲۳:۴۰

تو رو خدا یه پست بذار این پست لعنتی بره پایین تر نبینمش

 

همش فکر می کردم کاش جایی بود که زنگ میزدی شکایت می کردی از مرد و زن ر و نجات میدادن 

ولی پشیمون شدم 

اگر زن پشت و پناهی داشت خودش زودتر می رفت و تو خونه ای که این بلا ها سرش بیاد نمی موند ....

 

 

پاسخ :

باشه عزیزم.
من اصلا سنکوپ کرده بودم. به این که باید کاری بکنم فکر نمی‌کردم!
ولی حرف خودت درسته😫
حامد سپهر
۱۹ آبان ۰۰ , ۱۱:۱۱

یکی از بدترین صداهاییه که میشه شنید 

تا حدی که میشه رفت یقه‌ی اون مرد رو گرفت یه سیلی تو گوشش خوابوند

 

پاسخ :

خیلی بد .... خیلی...
مرتضی پورظهیر
۱۹ آبان ۰۰ , ۰۱:۰۱

حیواناتی البته حقیر و نکبت بار

انسانم آرزوست

پاسخ :

👍
ربولی حسن کور
۱۸ آبان ۰۰ , ۲۱:۰۷

سلام

دردناکه

بخصوص که آدم کار چندانی هم از دستش برنمیاد

البته امیدوارم کارهایی که میشه انجام داد انجام داده باشین

پاسخ :

سلام.
خیلی دردناک.
من واقعا شوکه شده بودم. هیچ کاری نکردم!😢
غ ز ل بانو
۱۸ آبان ۰۰ , ۲۰:۱۴

ما هم یه همسایه داشتیم که دعواهایی داشتند فجیع

ولی خانمه گریه نمی کرد

جیغ میزد و فحش میداد

و چقدر دلم میگرفت واسه بچه اشون

 خوشحالم از اینجا رفتند

خیلی میترسیدم

پاسخ :

این بیچاره یه جوری هق هق می‌کرد و معلوم بود ترسیده که به زور حرف می‌زد (التماس می‌کرد دست از سرش برداره)...
واقعا بچه چه‌قدر گناه داره😫
ن. ..
۱۸ آبان ۰۰ , ۲۰:۱۲

و همیشه هم اینه که زنه طاقت میاره و بعدا خوب میشه 

این رو به صورت قاعده ی کلی میگن و اگر اینجوری نبود و ادامه دار شد میشه یه استثنا 

پاسخ :

چه طور می‌شه چنین رابطه‌ای خوب بشه؟!
Reyhane R .
۱۸ آبان ۰۰ , ۱۸:۴۳

سلام شارمین.یکی از نزدیکان مدت ها تو همچین شرایطی زندگی میکرد و منم صدای گریه و ناله میشنیدم.خیلی وحشتناکه...تا مدت ها همش شبا صدای گریه تو گوشم بود و اصلا نمیتونستم بخوابم...

و احساس تنفر و خشم از این نر های...

پاسخ :

سلام عزیز دلم.

چقدر دردناکه 😫 منم همه‌ش می‌گم کاش دیگه هیچ وقت تکرار نشه
نیــ روانا
۱۸ آبان ۰۰ , ۱۶:۳۹

در کثافت بودن اون عوضی که شکی نیست

ولی کاش زنها یاد بگیرند به جای ایستادن و گریه کردن و کتک خوردن در حد همون میزان زوری که دارند بزنند و از خودشون دفاع کنند :(

پاسخ :

باز بیشتر کتک می‌خورن اون وقت... کاش حامی‌ای داشتن یا قدرتی که می‌تونسان از این طور رابطه‌های ترسناک خارج بشن
مریم بانو
۱۸ آبان ۰۰ , ۱۶:۱۴

هیچ چیزی توی دنیا بیشتر از کتک خوردن یک زن یا بچه ناراحت وعصبانیم نمیکنه

 

 

پاسخ :

وحشتناکه حقیقتا
یاسی ترین
۱۸ آبان ۰۰ , ۱۴:۴۴

منم یه بار شاهد همچین صحنه‌ای بودم.

همسایه پایینی مامانم اینا 

خانمه داد میزد نجاتم بدید داره منو می‌کشه 😐 

دفعه اول هم نبود هر روز هر روز دعوا بوده ظاهرا 

بابام زنگ زد ۱۱۰ اولا که یک ساعت بعد اومد 😂 اگر قرار بود کسی کشته بشه شده بود بعدم وقتی رسید در زد گفت خانم بیاد بیرون خانمه نیومد آقاهه اومد گفت دروغ میگن پلیس گفت نمیتونم داخل بشم بابام از راهرو گفت خانم مگه شما نمی‌گفتی داره منو می‌کشه خانمه کلا جواب نداد 

پلیس به بابام گفت اگر شکایت داری بیا کلانتری بابام گفت مگه من باباشم که بیام شکایت کنم خودش حاضر نیست تا دم در بیاد لابد راحتن همین شکلی 

هیچی دیگه پلیس هم رفت 

پاسخ :

اخی 😢
شاید خانمه از شوهرش می‌ترسیده... نمی‌دونم بالاخره یه چیزی هست که اون همه درد و ترس و وحشت رو تحمل می‌کنند و شکایتی ندارن
soofi ae
۱۸ آبان ۰۰ , ۱۳:۰۷

حقیقتا اینکار رو با بعضی نسل های جدیدتر ازجمله خودم بکنن آمار قتل شوهر توسط زن توکشور میره بالا!

حالا قتلم نشد آمار طلاق.

پاسخ :

امیدوارم هیچ زنی مجبور نباشه تو یه رابطه منفی بمونه
یاس ارغوانی🌱
۱۸ آبان ۰۰ , ۱۳:۰۴

خواهش میکنم پای حیوونای خدارو وسط نکشید.

والله حیوون میفهمه بخدا :(

پاسخ :

😫😫😫
رویا
۱۸ آبان ۰۰ , ۱۱:۳۶

منم یکبار شنیدم همراه باهاش منم تحقیر شدم ، واقعا اذیت شدم انگار منم زیر سوال رفتم ،با هر ظلمی به زن  کل وجود آدم می لرزه 

پاسخ :

من فقط مات و مبهوت بودم! باورم نمی‌شد!
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan