کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

آیا ایمان نمی‌آورید؟!

_ "خانم دکتر شنبه فقط یه مراجع دارید: سارینا." 


+ "به خاطر یه نفر نمیام. لطفا ایشون رو بذارید دوشنبه."


_ "چشم؛ ولی اون وقت واسه دوشنبه پنج نفر می‌شن‌ها. خسته نمی‌شید پنج نفر تو یه روز؟"


+ "نه، okام!"


این مکالمه‌ی من و منشی‌ام در پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته بود. 


یکشنبه خبر داد که از آن پنج نفر، سه نفرشان به دلایل مختلف، نوبت دوشنبه‌شان را کنسل و به هفته‌ی بعد منتقل کرده‌اند و دوشنبه فقط دو مراجع داریم.


امروز رفتم کلینیک. مراجع اول، سارینا بود. مراجع دوم نیامد!


فقط سارینا را دیدم؛ همان مراجعی که به منشی گفته بودم نوبتش را به شنبه تغییر دهد تا من نخواهم برای یک نفر بیایم مرکز!😐

غ ز ل بانو
۱۹ آبان ۰۰ , ۱۵:۲۷

:)))

همانا جلسات بندگان خدا را عقب نیندازید که خدا عقب نیاندازگان را دوست میدارد

پاسخ :

🤣🤣🤣
صخره نورد
۱۴ آبان ۰۰ , ۱۱:۴۳

ایمان نمی آوریم، اتفاقه افتاده دیگه!  :|

همینجوری فقط خواستم کامنت ها متفاوت باشه :))

پاسخ :

😂
خیلی خوب بود
افق بهبود
۱۳ آبان ۰۰ , ۰۰:۱۶

از درجه ی ایمان گذشتیم و الان دیگه به مرحله انا الخق منصور حلاج رسیدیم

قسمتش بوده دیگه

پاسخ :

یا خود خدا 😂
واقعا قسمتش بوده یه روز اختصاصی بیاد :)
مرتضی پورظهیر
۱۳ آبان ۰۰ , ۰۰:۱۲

ایمان و تسلیم هردو باهم.

یه سوال

چجوری خودمو متقاعد کنم که برم پیش مشاور، خیلی درونگرام و برام راحت نیست از زندگیم با کسی حرف بزنم

میتونید راهنماییم کنید؟!

پاسخ :

ایمان و تسلیم و رضا و فنای فی‌الله!😂

واقعا هیچ راهکار خاصی وجود نداره. فقط خودتون رو مجبور کنید که برید! لازم نیست جلسه اول سفره دلتون رو پیش مشاور باز کنید. یه کم که پیش برید کم کم احساس راحتی بیش‌تری می‌کنید و می‌تونید تصمیم بگیرید بیش‌تر از زندگیتون بگید. کلا دست خودتونه که چی بگید چی نگید. هیچ مشاوری حق نداره شما رو وادار به گفتن چیزهایی بکنه که راحت نیستید.

فقط قبل از رفتن، حتما خوب خوب تحقیق کنید و مشاور خوب و کاردرست پیدا کنید
مونا
۱۲ آبان ۰۰ , ۱۵:۰۱

سلام،من از یک ساعت قبل تو مطب مشاورم

و روزی که وقت دارم از صبح ذوق و شوق دارم و هی لباس های مختلفی که می تونم بپوشم رو چک می کنم!

تمام نسکافه های دنیا یک طرف 

نسکافه ای که با مشاورم می خوریم یک طرف....

تا حالا نشده تو این سه سال وقتم رو کنسل کنم 

سارینا احتمالا مثل من!

پاسخ :

سلام عزیزم.
چه قدر خوب 😍
Reyhane R .
۱۱ آبان ۰۰ , ۲۰:۴۷

ما از اول جزو با ایمان ها بوده ایم خانوم دکتر 😉😀

 

چه معنی میده انقده نوبت جابجا میکنن؟

هرکسی سر وقت و نوبت خودش بیاد دیگه!

والا😅

پاسخ :

خب پس سعی کن درجه ایمانت رو بیشتر از قبل کنی :))))


وای خیلی جابه جا می‌کنند بعضی‌هاشون. تازه بعضی وقتها روزهایی رو که من مرکز نیستم انتخاب می‌کنند الا و بلا می‌گن ما فلان روز می‌خوایم بیایم! :/

.. میخک..
۱۱ آبان ۰۰ , ۱۹:۱۹

ما از ایمان‌آورندگانیم :)))

پاسخ :

درود خداوند بر شما باد! :)))
گندم بانو
۱۱ آبان ۰۰ , ۱۸:۳۳

والا ما ته دنیا بیعانه میدادیم برا دندون پزشکی، بعد دکتره خودش لحظه آخر نمیومد! اونم نه یه بار و دوبار! اونقدر که فاصله نوبت گرفتن تا دیدن دکتر گاهی تا ماه‌ها طول میکشید!

این دفعه آخر که اونقدررررر کنسل کرد که دیگه ما اومدیم بوشهر:/

پاسخ :

واااا :/

اتفاقا من یکی از مشاورهام دو بار این کار رو کرد (نیم ساعت مونده به اومدن مراجع زنگ زد گفت نمی‌تونم بیام) به منشیم گفتم دیگه براش مراجع نذاره و همکاریمون رو باهاش قطع کردم؛ با این که کارش واقعا خوب بود.
یه مشاور دیگه‌مون هم یه بار با نیم ساعت تاخیر اومد، برای عذرخواهی از مراجع، نیم ساعت مشاوره رو رایگان براش حساب کردیم.
به همه مشاورهام گفته‌م همون طور که اگه مراجعی نیاد بیعانه‌ش می‌سوزه و اگه دیر بیاد، از ساعتی که نوبتش بوده براش حساب می‌شه، مشاور هم باید بابت تاخیر یه کار جبرانی انجام بده
یاس ارغوانی🌱
۱۱ آبان ۰۰ , ۱۷:۵۳

جلل خالق! تا پست رو تموم کردم ذهنم آهنگِ کلید اسرار پخش کرد😄😄😄

 

منکه به کلی ایمان آوردم و مرید شدم😅😅

پاسخ :

😂😂😂
ربولی حسن کور
۱۱ آبان ۰۰ , ۱۳:۱۵

سلام

همون سارینا که قبلا هم درباره اش نوشته بودین؟

پاسخ :

سلام.
اسم‌های مراجع‌ها رو فی‌البداهه می‌نویسم.اسم واقعی‌شون نیست :)
x
۱۱ آبان ۰۰ , ۱۱:۲۰

قسمتش بوده اختصاصی ببینیدش :))

پاسخ :

واقعا :)
حامد سپهر
۱۱ آبان ۰۰ , ۰۸:۵۶

در ضمن ایمان آوردیم:))

پاسخ :

به جمع مومنین خوش آمدید!🤭
حامد سپهر
۱۱ آبان ۰۰ , ۰۸:۵۵

یه سوال ، مشاورها کل پرونده‌ی مراجعه کننده‌شون رو یه روز قبل مطالعه میکنن و یه مطالبی آماده میکنن که بهش بگن یا در لحظه که باهاش صحبت میکنن فلبداهه تجویز میکنن؟ و یا چیزی که میخوان به مراجعه کننده بگن رو بخش بندی میکنن که طی چند جلسه بهش بگن تا تعداد جلسات مراجعه‌ش زیاد بشه؟

پاسخ :

نه تشکیل پرونده تو جلسه اولی که مراجع میاد انجام می‌شه. عمده جلسه اول به مصاحبه بالینی و تست و مشاهده می‌گذره تا تشخیص انجام بشه. البته خب همه این‌ها یه سری اصول و تکنیک‌های از قبل مشخص داره ولی بر حسب شرایط باید تشخیص بدیم که برای هر کیس کدوم تکنیک رو استفاده بدیم و شخصاً چه تغییراتی در اون ایجاد کنیم. 
معمولا جلسه اول که هدفش تشخیصه طولانی می‌شه. حتی ممکنه تشخیص تو جلسه اول اتفاق نیفته چون می‌خوایم نتیجه تست‌ها رو هم بررسی کنیم. ولی به هر حال من خودم همیشه سعی می‌کنم جلسه اول چند تا راهکار بدم که مراجع نگه فقط حرف زدم! یعنی تو جلسه اول هم فی‌البداهه داریم هم در چارچوب اصول و قواعد پیش می‌ریم.

معمولا هم مساله با یکی دو جلسه حل نمی‌شه. یعنی این طوری نیس که عمدا و با این هدف که جلسات زیاد بشه یه بخشی از راهکارها رو بذاریم واسه جلسه بعد. خود به خود نیاز به جلسات مختلف هست. چون باید قدم به قدم پیش بریم و نمیشه یه دفعه یه عالمه راهکار بدیم و بره. هم وقت نمیشه هم همه رو با هم انجام نمی‌ده هم اصلا امکانش نیست همه رو  با هم انجام بده.
نرگس بیانستان
۱۱ آبان ۰۰ , ۰۸:۰۳

:))

پاسخ :

🤭
هوپ ...
۱۱ آبان ۰۰ , ۰۷:۵۴

کلید اسرار این قسمت: سارینای دل‌پاک

پاسخ :

😁
ن. ..
۱۱ آبان ۰۰ , ۰۷:۴۵

مکالمه تو و منشی البته 

آیا ایمان نمی إورید به خودت بود دیگه... 

پاسخ :

بله اصلاح کردم. :)

به همه 🤭
گندم بانو
۱۱ آبان ۰۰ , ۰۷:۲۸

مث بعضی دکترا بیعانه بگیر! که ملت از ترس پولشون مجبور شن بیان 😅😅

پاسخ :

اتفاقا بیعانه می‌گیریم!🤭 اوایل نمی‌گرفتیم چند بار پیش اومد همون ساعتی که باید بیان زنگ می‌زدن می‌گفتن نمی‌تونیم بیایم و خب مشاور عاطل و باطل می‌موند. الان اگه تا ۲۴ ساعت قبل اعلام کنند نمی‌تونن بیان بیعانه‌شون نمی‌سوزه.

اوایل که شروع کرده بودیم بیعانه بگیریم چند نفر بهمون گفتن حالا فکر می‌کنید ادم به خاطر این مبلغ پامیشه میاد؟ ولی بعد چند بار اتفاق افتاد که طرف مثلا می‌گفت من خیلی حالم بد نمی‌تونم بیام. وقتی منشی می‌گفت بیعانه می‌سوزه مث جت خودش رو می‌رسوند خیلی‌ام قبراق و سرحال بود 😂
زهرا...
۱۱ آبان ۰۰ , ۰۳:۰۷

سلام شارمین جان

قسمت بود سارینا تنها باشه تو یه روز😅

شایددیر به دیرمیام اماوقتی میام همه روباهم میخونم البته بجز رمزدارها وکلی باقلمت لذت میبرم...چندباری هم کامنت گذاشتم 

منم میتونم ازتون رمز بخوام؟!

 

پاسخ :

سلام عزیزم.
مرسی که می‌خونی. نظر لطفته.
زهرا جان این دو تا پست رمزی اخیر خیلی خصوصی هستن. 
واران ..
۱۱ آبان ۰۰ , ۰۲:۲۰

 

سلام 

شاید برای شما هم اتفاق بیافتد 😉😂

یا 

کلید اسرار :دی

قسمت اول 

 

برنامه امشب و امروز سینماهای اصفهان :دی

 

پاسخ :

سلام

😂

امیدوارم هرگز بازپخش نداشته باشه🤦‍♀️
ماه توت‌فرنگی
۱۱ آبان ۰۰ , ۰۰:۳۰

آه سارینا گرفته احتمالا‌. :)))

پاسخ :

حتما 😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan