کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

معیار زندگی ما!!!😏

بالاخره بابا راضی شد و واکسن زد. بهش می‌گویم: "امروز هیچ کاری نکن. بعد از واکسن نباید کار سنگین انجام دهد. خطرناکه. تو برگه‌ی توصیه‌ها هم نوشته." می‌گوید: "حج رضا همون روز که واکسن زده بود یه عالمه کیسه‌های سنگین جابه‌جا کرد!" 🤦‍♀️🤷‍♀️😂😂😂

رویا
۰۸ مهر ۰۰ , ۰۸:۵۰

برای  پدر ما هم حاج علی بود خدابیامرز تازگی ها فوت کرد البته پدر من پسرهاش رو می زد تو سر برادرهام که پسرهاش چنین کردند و چنان کردن .

پاسخ :

خدا رحمتشون کنه.
خدا رو شکر مامان و بابای من هیچ وقت هیچ کس رو تو سرمون نمی‌زدن. ولی این حج رضا بدجوری الگوی بابا شده :)))
یاس ارغوانی🌱
۰۷ مهر ۰۰ , ۱۶:۱۱

چی حجی رضا

کی؟ حجی رضا

کجا؟ با حجی رضا

چطوری؟ با حجی رضا😅

پاسخ :

:))))
واقعا
ربولی حسن کور
۰۷ مهر ۰۰ , ۱۳:۳۳

سلام

بررسی کنین ببینین حج رضا چه کارهائی انجام میده که به نفع بچه هاشه!

پاسخ :

سلام.

:))))

اتفاقا یه وقتایی از سر شوخی، وقتی چیزی از بابا می‌خوام میگم: بابا حج رضا گفته بهت فلان کار رو کرده یا فلان چیز رو برای دخترش خریده؟ :)))
مونا
۰۶ مهر ۰۰ , ۲۳:۲۸

حج رضا حکم بچه های ی مردم رو داره برای ماها!!!!

الگوی اساطیری دست نیافتنی!!!!

پاسخ :

😂😂😂
خیلی خوب بود کامنتت🙋‍♀️
ن. ..
۰۶ مهر ۰۰ , ۱۱:۳۳

می دونی یهو با دیدن حرفت نسبت به حج رضا فکر کردم که کاش می دونستم تو زندگی پدر مادرم مخصوصا مادرم کی می تونه واسطه بشه که آدم حرفاشو بقبولونه 

یعنی کی نفوذ داره روشون و حرفشون براشون حجته 

البته می دونم خانم های سوپر مذهبی ای هستن که مامانم خیلی بهشون عقیده داره 

ولی خوب آدم که نمتونه بره دردشو به اونا بگه که 

پاسخ :

😔😔😔
ن. ..
۰۶ مهر ۰۰ , ۱۱:۲۷

اون پست قبلیت را ندیده بودم انگار 

 

پاسخ :

یه وقتا تند تند پست می‌ذارم گم می‌شن
غ ز ل بانو
۰۶ مهر ۰۰ , ۱۰:۴۷

از سری داستانهای شما و حج رضا :))

پاسخ :

ادامه ماجرا هم این که واقعا بابام اصلا درد نداشت... ولی من و مامانم که قبلا زدیم داشتیم (البته واکسن ما و بابا فرق داره). حالا می‌گم خوبه من قبل بابا و حج رضا زدم وگرنه اصلا نمی‌تونستم آه و ناله راه بندازم 🤭
جانان
۰۵ مهر ۰۰ , ۲۲:۴۵

سلام و درود شارمین خانوم عزیز 🌹

 

برای من خاطره‌نگاری بود ، تا اقرار ب حسودی کردی ! 😀

انشااله سایه‌شون بالای سرتون مستدام باشه ! 

شاد و سلامت باشی 

پاسخ :

سلام.
حسادت رو شوخی کردم 😊
ممنون. زنده باشید.
غزل سپید
۰۵ مهر ۰۰ , ۲۱:۱۵

باید دم حج رضا رو خیلی داشته باشید. به نظرم شاید لازم بشه یک جایی ازش بخواین وانمود کنه کاری انجام داده یا به چیزی معتقده🤣😈

پاسخ :

😁😁😁
دیگه کم کم دارم به حج رضا حسودی می‌کنم! 😒🤭
x
۰۵ مهر ۰۰ , ۲۰:۰۹

حج رضا از تاثیرگزار ترین شخصیت های زندگی ایشان بود :)))

پاسخ :

انقدری که حج رضا مورد قبول باباست دختر دسته گلش نیست :)))))
یاسی ترین
۰۵ مهر ۰۰ , ۱۶:۲۷

به سلامتی مبارک باشه 

مامان بابای منم هفته پیش با تهدید راضی شدن زدن 🤣 

از دست این حج رضا 😂😂😂😂

پاسخ :

سلامت باشی عزیزم.
حالا بابای من با تهدید نبود. فقط مامانم از دو ماه پیش که خودش دوز اول رو زد، چند بار بهش گفت هر کاری دوست داری بکن. نزدی‌ام نزدی! فکر کنم همین تاثیرگذار بود! :)))) امروز خودش گفت می‌رم واکسن بزنم.

شاید چون حج رضا زده بابای منم زد :)))))
مرتضی پورظهیر
۰۵ مهر ۰۰ , ۱۵:۳۷

امیدوارم همیشه سلامت باشند.

پاسخ :

ممنون. زنده باشید
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan