کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

برم خجالت بکشم (به درخواست دوستان، برم تو اتاقم به کارای زشتم فکر کنم😂)

اگه جای مدیر گروهمون بودم ترم بعد به شارمین امیریان درس نمی‌دادم! اون از ترم قبلش که واسه اولین جلسه کلاسش به زور تلفن از تو رختخواب کشوندنش بیرون، اونم از این ترمش که بعد دو هفته که دانشگاه تو بوق و کرنا کرده که از ۲۰ شهریور کلاس ها شروع می‌شه تازه دو روز پیش رفته برنامه‌ش رو دیده و می‌گه من فلان درس و بهمان درس رو نمی‌خواستم چرا برام گذاشتید و از اون بدتر این‌که تازه ساعت ۹ شبی که فرداش کلاس داره (یعنی امشب) تو واتساپ به مدیر گروه پیام می‌ده که خانم دکتر کلاس ۸ تا ۱۰ فردا رو برگزار کنم یا تا بعد از حذف و اضافه‌ی ترم یکی‌ها صبر کنم؟ تازه گوشه‌ی ذهنشم اینه که پس چرا جواب نمی‌‌ده... عه دقیقا همین الان جواب داد😂😂😂


  • ادامه مطلب
غزل سپید
۲۴ شهریور ۰۰ , ۲۰:۱۴

تو عزیز دلمی تو عزیز دلمی (با ریتم بخون)

پاسخ :

💃💃💃
فدای تو
غزل سپید
۲۴ شهریور ۰۰ , ۱۳:۰۱

خداوند عالم را سپاس که مهرداد مدیر گروهت نیست! تمام!

پاسخ :

😂
فکر کنم همون اولین ترم عذرم رو می‌خواستن.
البته من از وقتی آنلاین شدیم و همزمان، کلینیک زدم این طوری شدم. قبلنا استادی بودم که هر مدیر گروهی آرزوش رو داشت 😎😂
حامد سپهر
۲۴ شهریور ۰۰ , ۱۱:۵۳

دلم برا مدیر گروه سوخت:)

پاسخ :

شما باید طرف من باشیدها! 😅
یاسی ترین
۲۳ شهریور ۰۰ , ۲۲:۳۰

هاهاها حالا ببین دانشجو چه وضعی داره 🥲 یکم درک کن 💔🥺 

 

شما کارت درسته خانم دکتر 👌😘

پاسخ :

من به خاطر یه لقمه نون حلال دارم زحمت می‌کشم، حق دارم. ولی دانشجو داره خوش می‌گذرونه (هشتگ استدلال فوق قوی!😂😂😂)


فدات عزیزم 😘
یاس ارغوانی🌱
۲۳ شهریور ۰۰ , ۲۱:۴۷

😂😅 نه من منتظرش نبودن لعنتی این تیر غیب خیلی بگیر داره میترسم نصیب خودم شه کاری بکنم که مجبور شم برم تو اتاق به مارای بدم فکر کنم😂😂

😅🤦👌

پاسخ :

واسه من که صاف خورد تو مرکز قلبم! ولی خون‌ریزیش بند اومده دیگه 😂
حواستو جمع کن 😂😂😂
آرا مش
۲۳ شهریور ۰۰ , ۲۱:۴۷

8 تا 10 فردا کلاست رو بیارید همین جا دور هم یه جوری برگزارش میکنیم 😂😂

دور دانشجوها رو شلوغ میکنیم نفهمن چی دارین درس میدین😂😂

پاسخ :

😂😂😂
مرسی دیگه برگزار کردم. بعدم قرار گذاشتیم از هفته اینده به جای ۸ ساعت ۸:۳۰ شروع کنیم که یه کم بیش‌تر بخوابیم 🤦‍♀️😁
شارمین امیریان
۲۳ شهریور ۰۰ , ۲۱:۳۷

به محض جواب دادنش، پست رو تایید کردم که دقیقا همون لحظه باشه. در کمال تاسف و تاثر باید فردا کلاس ۸ تا ۱۰ رو برگزار کنم! 😶

 

این پست رو بدون پاراگراف‌بندی و با حداقل علائم نگارشی نوشتم چون باید یه نفس خونده بشه!

 

برم ببینم فردا چی می‌خوام به دانشجوهام بگم! ۴ تا فایل جدید برای معرفی درس و از این لوس‌بازیا درست کنم جلسه اولی دست خالی نباشم.

یاس ارغوانی🌱
۲۳ شهریور ۰۰ , ۲۱:۳۶

سلام

دیگه میگن زمین گرده شماهم آخرش تیر کارما بهتون خورد باید برید تو اتاقتون به کارای بدتون فکر کنید😂😂😂😂

پاسخ :

سلام.
😂😂😂
منتظر این لحظه بودیا! 😅👍
+ به عنوان اضافه‌ش کردم :)))
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan