کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

تنها مشکلم اینه که قیمت میلگرد رو از کجا بفهمم!😄

یه مدته از فضای بیان راضی نیستم و دارم فکر می‌کنم بهتره جمع کنم برم یه جایی که امکانات بیش‌تری داشته باشه! کجا؟! اینستاگرام!
البته نمی‌دونم چه‌قدر تصمیم آنی و هیجانی باشه و چه‌قدر عملیه و چه‌قدر دووم بیارم و شماها چه‌قدر همراهی کنید؛ چون یکی از شرایط مهمش همراهی شماست!
به خاطر همین خواستم باهاتون مطرح کنم و نظرتون رو بپرسم.

فکرم اینه که یه پیج با تمام مشخصات همین وبلاگ بسازم. یعنی آیدیش، آدرس این‌جا باشه، با اسم شارمین امیریان باشم و کودکانه‌هایم تمامی نداشته باشه! اما پیج رو خصوصی کنم و فقط و فقط دوستان وبلاگی رو بپذیرم. شما هم اگه خواستید با هویت اصلی بیاید و بهم دایرکت بدید خودتون رو معرفی کنید یا این که مث خودم با آدرس وبلاگتون پیج بسازید تا معرف حضور همه باشید.
البته با توجه به این که تو اینستا، من به گمنامیم ادامه می‌دم و همون شارمین امیریان این‌جا می‌مونم، هرررر کسی رو که وبلاگ داره و تو فضای بلاگستان باهاش آشنایی (هر چند دور و مختصر) دارم رو می‌پذیرم و اون‌جا فقط و فقط محل حضور همین افراد خواهد بود و هیچ دوست غیروبلاگی و هیچ عضو خانواده و فامیل و همکار و آشنای دیگه پذیرفته نخواهد شد. از عکس‌های شخصی هم به هیچ وجه استفاده نمی‌کنم.
این‌جا رو هم موقتا تعطیل می‌کنم اگه اینستا بهم نساخت برمی‌گردم.

نظرتون؟! 
  • ادامه مطلب
ریحانه
۱۰ شهریور ۰۰ , ۱۲:۵۵

منم رای خودم را مبنی بر مخالف بودن اعلام میکنم. من خیلی وقته خاموش میخونمت و فقط گاهی کامنت میزارم. خوب گناه دارم بری و گمت کنم. عه!

پاسخ :

مرسی از اعلام رای :) اصلا مرسی که دور صندوق‌های رای رو خالی نذاشتید، اگرچه رای اکثریت مخالف بود 🤭



یه وقتایی از خاموشی دربیای خوشحال می‌شم :)
ماه توت‌فرنگی
۰۸ شهریور ۰۰ , ۲۳:۵۳

مخالفم. :دی

پاسخ :

به به! مخالف تازه داریم 😁
به خیل مخالفان خوش اومدی 🙋‍♀️😊
soofi ae
۰۸ شهریور ۰۰ , ۲۳:۲۷

درسته اکثرا با اینستاگرام مخالفن اما من موافقم😅خب یکی از راه های 

ارتباطی هست با امکانات بیشتر ،چه اشکالی داره!

درسته فضاش گرم و...نیست وپراز اطلاعات غلط یا تظاهرات و..هست

اما ما بچه های خوبی هستیم(خودم روعرض میکنم😅)

 یه گوشه میشینیم مینویسم وتخمه میشکنیم😆

من خودمم شخصا لذت میبرم اگر یه روز دوستای وبلاگیم بیان اینستا

ونوشته هارو اونجا بزارم دور هم باشیم!

درهرصورت من همراهم اگر قصد اینکارو دارین:)

پاسخ :

عزیزم مرسی.
همین چند نفر اقلیت که به رای من رای دادن هم التیامی بر ضایع شدن من توسط سایرینه 😂
همه چنان هماهنگ باهام مخالفت کرده‌ن کم بوده بود برم پیج شخصی و کاریم رو هم به آتش بکشم 😂
غزل سپید
۰۸ شهریور ۰۰ , ۲۱:۰۴

سلام. خب الحمدلله من وقتی رسیدم که ته دیگ مجلس هم خورده شده.

من از اون آدمهام که خودم رو با شرایط وفق میدم و اگر زودتر رسیده بودم میگفتم عزیزم هر جور راحتی.

پاسخ :

سلام عزیزم 😍
اخی... دختر مظلوم وفق‌دهنده 😂❤
یاس ارغوانی🌱
۰۸ شهریور ۰۰ , ۱۷:۲۹

هروقت یکی از وبلاگیا از رفتن منصرف میشه یک همچین حسی دارم💪🏻😎

پاسخ :

عزیزم 😂
گندم بانو
۰۸ شهریور ۰۰ , ۱۰:۱۳

گرچه رای نیاورد، منم مخالفتمو اعلام میکنم.

 

اینستا اصلا مثل وبلاگ نیست. هیچجوره نمیشه همون روابط رو توش پیاده کرد. مخصوصا اینکه در حال مرگ هم هست:(

 

پاسخ :

خوبه اول نرفتم اینستا بعد بیام این‌جا بگم که دسته جمعی بزنید تو ذوقم 😂😂😂

واران ..
۰۸ شهریور ۰۰ , ۰۹:۲۸

خب من نمیدونستم که رای نیاورده 

خب خدا رو شکر 😍

 

ممنونم ❤

پاسخ :

عزیزم 😍
مرسی از همراهیت واران جان 🙋‍♀️
نگران نباش😊 بیخ ریش خودتونم 😂
واران ..
۰۸ شهریور ۰۰ , ۰۸:۰۵

خانوم اجازه منم میتونم رای بدم ؟!:(

خانم اجازه دلم بسی گرفت با پستتون :((

 

من تو اینستا یه اسم مجازی دارم اونم فقط و فقط برای خرید است هیچکی هم آدرس شو نداره بجز یک نفر از دوستان بلاگر که اونم بخاطر شغلشون هست .

چطوری دلت میاد اصلا اینجا رو ببندی ؟!:(

خونه امیدمونه  اینجا :'((

خونه امیدمون رو چه جور شما می بندین آخه 😢😢

چه جور دلتون میاد ؟!

جدا من اومدم که با عنوان پستت قیمت میلگرد رو بگم و از اینایی که خبر دارن و مطلع هستن ، بپرسم !

نمیدونستم قراره برین اسباب کشی کنین :'((

بعد چطور میشه تو اینستا وبلاگ داشت ؟!:(

بعد من که تازه چند ماه با وبلاگت آشنا شدم واقعا حقم این نبود که با این پستت مواجه بشم (آیکن گریه و زاری بیش از اندازه )

 

شما احیانا بلا به دور  جز اون نماینده های موافق طرح صیانت نبودین ؟!:|:)

لطفا این طرح صیانتی که قراره تو وبلاگ تون اجرا کنین اگر صلاح میدونین متوقف کنین :'((

البته اگر رای من پذیرفته است اگر نه هر جور خودتون صلاح میدونین عمل کنین ولی بدونین خونه امید ما اینجاست هیچ جا نمیریم !

همینجایم !!

بقیه شعرش یادم رفته !

 

+

از بس ناراحت شدم سلام یادم رفت 

سلام خانم شارمین عزیز 

ببخشید دیر به دیر میام اینجا چون واقعا خودم این ایام اصلا نیومدم وبلاگم یا اگر اومدم خیلی کوتاه بوده .

ولی جدا هر وقت میام میخونمتون .

در کل امیدوارم هر جا مینویسین و هستین شاد و سلامت و موفق باشین 🙏❤

مواظب خودتون باشین اگر رفتین و من نتوستم بیام .

خواستین برین بهم بگین که از زیر قرآن ردتون کنم و پشت سرتون یه کاسه آب  بریزم :)

و در رو هم پشت سرتون ببندم :)

ولی جدا بیا بزرگی کن و همینجا بمون لطفا ❤🙏

ممنونم ❤❤❤

 ++

در آخر شارمین گیان نرو !( بر وزن سمیه نرو ) 

اگر بری نمیگن اینجا امکانات نداشت که رفتی !

میگن که جز نماینده های موافق طرح صیانت بودی که رفتی :|:)



پاسخ :

سلام.
واران انقد هندیش نکن دخترم! 😄 فقط یه نظرسنجی بود که با رای قاطع اکثریت قریب به اتفاق رد شد! تمام!



مرسی از محبتت عزیزم 😘
نرگس بیانستان
۰۷ شهریور ۰۰ , ۲۳:۵۲

مخالفم

بای

پاسخ :

مختصر و مفید! :)
نیــ روانا
۰۷ شهریور ۰۰ , ۲۳:۳۴

من غیبت کبری م مجاز مجازه

ولی حالش نیس توضیح بدم عامو 

پاسخ :

شما برو با والدینت بیا! 
همینم که حال توضیح نداری مشکوکه! 😏
تسنیم ‌‌
۰۷ شهریور ۰۰ , ۲۳:۲۹

سلام

فک کنم قبلا گفتم که اینستا ندارم :)

پاسخ :

سلام.
واقعا فکر نمی‌کردم این همه آدم به اینستا آلوده نباشن! :)
معلوم الحال
۰۷ شهریور ۰۰ , ۲۳:۱۶

یه بار اومدم موافقت کنم همه بام مخالفت کردن :))

دیگه من نظر نمیدم

پاسخ :

نه صبر کنید آخر سر که همه نظر دادن، ببینین بیش‌ترین نظرین چیه شمام همونو بگید :)
حامد سپهر
۰۷ شهریور ۰۰ , ۲۳:۱۳

ما رو دور نریز ما اونقدرها هم که میگی بد نیستیم:)))

پاسخ :

من که می‌خواستم همه‌تون رو ببرم؛ دیگه حالا که کسی نمیاد منم می‌مونم :)
x
۰۷ شهریور ۰۰ , ۲۳:۱۰

ایکس اخم هایش را در هم می کشد 

و با خشونت رای مخالف را روی میز می کوبد

پاسخ :

آقا من روحیاتم حساس و لطیفه! باهام مهربون باش :)
(: NarXeS
۰۷ شهریور ۰۰ , ۲۱:۰۱

میلگرد؟ چرا تبعیض قائل میشی؟ چرا منو فالو نکردی؟

جواب: احتمالا چون دنبال کننده‌ها رو نشون نمیده براش مهم نبود تو بدونی میلگرد چنده :"..|

پاسخ :

دقیقا دلیلش همینه نرگس 😂
حالا اگه قیمت میلگرد رو خولستی از خودم بپرس 😎😁
(: NarXeS
۰۷ شهریور ۰۰ , ۲۰:۲۱

هنوز دارم به این فکر میکنم که قیمت میلگرد چه ربطی به اینستاگرام و وبلاگ داشت "-"

یعنی از یه نظر شاید داشته باشه ولی خوب انتظار داشتم یه پست درمورد اینکه میخواید خونه بسازید بخونم :"|

+

فکر معتادان وبلاگی که اینستاگرام ندارن رو هم بکنید استاد!

پاسخ :

نرگس نگو که "قیمت میلگرد" وبت رو دنبال نمی‌کنه! اگه نمی‌کنه که جزء خواصی!😂

این قیمت میلگرد، یه وبلاگه که تقریبا تمام وبلاگ‌های بیان رو دنبال می‌کنه و با پشتکار و مجاهدت ستودنی، هر بار تعداد کسایی که بعد از اون، یه وبلاگ رو دنبال کردن زیاد شد، آنفالو و مجددا فالو می‌کنه تا وبلاگش تو ردیف اول دنبال‌کننده‌ها باشه! هرگز هم در راه رسیدن به این هدف مقدس از پای نمی‌نشیند!😂
+
چشم🙋‍♀️
یاسی ترین
۰۷ شهریور ۰۰ , ۲۰:۱۵

هیچ جا وبلاگ نمیشه.

دلخوشی روشن شدن ستاره‌تو از ما نگیر 

ناشکری نکن خیلی هم خوبه اینجا 🥲 

یه میلگرده اونم به بزرگی خودتون ببخشید 😁😁😁😁

پاسخ :

می‌دونی؟ اکثر دوستای صمیمی‌ترم تو وبلاگ، یهویی خاموش و محو شده‌ن. الان فقط تو و یکی دو نفر دیگه هستید. گاهی احساس غربت بهم دست می‌ده. :/


البته جسارت به سایر دوستان همراه نباشه. تک تک خواننده‌های این‌جا برام ارزشمندن. 




میلگرد 😂
معلوم الحال
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۹:۳۸

سلام

من خیلی دوست دارم فالوتون کنم. یه پیج هم با اسم وبلاگم دارم. ولی نمیدونم تا وقتی که میسازید من همچنان در اینستا حضور دارم یا نه. دلم میخواد ترکش کنم. تا نیت کردم شما قصد داخل شدن کردی :))

پاسخ :

سلام.
شما دومین فرد موافق هستید. 
طرح با اکثریت آرا رد شد. :)
دُردانه ‌‌
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۹:۲۷

من به‌شدت مخالفم. چون این‌جوری ما خواننده‌ها و دنبال‌کننده‌ها مجبور می‌شیم از حالت گمنامی دربیایم. تازه اونجا فضاشم کمه و نمی‌تونی طولانی بنویسی. 

 

+ من فقط دوتا پیچ اینستا دارم که یکی برای فامیله یکی برای دانشگاه. هر دو هم به اسم خودمه و نمی‌تونم با اونا دنبال کنم دوستان وبلاگیمو :(

پاسخ :

درست می‌گی.

حالا من ۱۳ نفر از فالورهای پیج شخصیم، دوستای وبلاگی‌ان! تازه قبلا بیش‌تر هم بودن بعضی رو حذف کردم 🙄
ربولی حسن کور
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۸:۳۴

سلام

وقتی من اصلا اینستا ندارم انتظار که ندارین موافق باشم؟!

پاسخ :

سلام.
نه؛ اصلاً. :)
یاس ارغوانی🌱
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۷:۵۹

میدونید هیچ جایی مثل ااینجا نمیشه. اینجا آدم راحت مینویسه وی اونجا  :((

ولی اگر پیج زدید خوشحال میشم دنبال کنندتون باشم :)

پاسخ :

از نظر مخاطبین، این‌جا و اون‌جا فرقی نمی‌کنه (البته تو این طرح هجرتی که من داشتم) ولی خب کلا از نظر امکانات نوشتن این‌جا راحت‌تره
آبان ...
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۷:۲۸

اینستا فرمت نوشتن نیست ...فرمت عکس است .

و تو نوشته محوری ...

همین جا بمون ..مرسی :)

پاسخ :

به نکته مهمی اشاره کردی... دقیقا من نوشته‌محورم...
😘
حامد سپهر
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۷:۱۰

شاید خیلیا دوست ندارن با اسم واقعی بخوننتون اونوقت نمیتونن به عنوان دنبال کننده باشن

منم جسارتا موافق نیستم

پاسخ :

در واقع داشتم به طور نامحسوس از همه‌تون دعوت می‌کردم با آدرس وبتون پیج اینستا بسازید که اون‌جا رفت‌وآمد کنیم! ولی خب تا الان فقط یه موافق داشتم. 😊
نیــ روانا
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۷:۰۸

گیرم که می کشی گیرم که می بری با رویش ناگزیر طرح صیانت چه می کنی؟

 

سلام

پاسخ :

تو هم همون جوابی که به هوپ دادم 😏😉

نفرین خدایان مصر و خدای خودمون بر طرح صیانت باد!
نگار
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۶:۵۶

نوچ

پاسخ :

قانع شدم 👐
هوپ ...
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۶:۴۱

موافق نیستم. چوم اهل ساختن اکانت ناشناس تو اینستا نیستم و خب دوست ندارم با اکانت اصلیم توی پیجی باشم که همه بلاگرن.

پاسخ :

خانوم شوما اول برو غیبت کبری‌ت رو مجاز کن تا بعد حق رای بهت بدم 😏😉
^_^ khakestari
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۶:۲۴

کانال تلگرام خیلی بهتر از اینستاگرام هست که :|

کانال پرایوت کن و راحت

 

+منم کانال دارم و خیلی اوکی هست.

پاسخ :

حس می‌کنم تو کانال تلگرام تعامل کمتر باشه. البته می‌دونم مدتیه قابلیت کامنت‌گذاری تو کانال اضافه شده. ولی بازم چون کسی که کانالت رو دنبال می‌کنه لزوما کانال نداره، خیلی نمیشه رابطه داشت. 
و فکر کنم تو تلگرام یه راه‌هایی هم برای پیدا کردن شماره تماس از طریق ایدی باشه.
و این که آیدی تلگرامم اسم واقعیمه هم مزید بر علته!
پشمآلِ پشمآلو
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۴:۲۵

ایسنتا مدیای متفاوتیه .. این که بخوای همین فن اینجارو اونحا پیاده کنی جالب نمشه

اصن انق که اینجا نوشته رو ادم میخونه اونجا فق دنبال ی عکسه سریع ببینه رد شه 

مگر اینکه مثن یه پیجی اونجا بزنی ی فاز دیگه ای رو شروع کنی

پاسخ :

درست می‌گی.
یکی از قدیمی‌های وبلاگ، پیج زده نوشته‌هاش رو به صورت عکس می‌ذاره. به نظرم روش خوبیه.
مریم بانو
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۴:۰۸

نچ یه کلام !

پاسخ :

مرسی قاطعیت 🙋‍♀️😂
صبا ..
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۴:۰۲

منم پیج شخصی دارم ولی خیلی دوست دارم دی اکتیوش کنم😃 انگار مثلا مجبورم کردن اونجا باشم😁😃

ولی خب معمولا روزه اینستاگرام زیاد میگیرم😃

پاسخ :

منم بیش‌تر تو پیج کاریم فعالیت می‌کنم. اگه نبود شاید خیلی وقت پیش دی‌اکتیو کرده بودم. ولی تو این شرایط، پیج کاری از واجباته برام!

روزه اینستا 😉 من اینستاگردی الکیم رو خیلی محدود کردم. در واقع روزه کله‌گنجشکی می‌گیرم 😂
.. میخک..
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۳:۳۳

نه خواهشا :((

پاسخ :

فکر کنم زیاد کسی موافق نیست.
محمد حسین
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۳:۲۵

سلااام

من تصوری نسبت بهش ندارم ولی حس میکنم خوب نمیشه

پاسخ :

سلام.
داره تصویب نمی‌شه! :)
صبا ..
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۳:۱۵

به نظر من اینستا اصالت نداره🙄 فضاش مسموم هست🧐

پاسخ :

من همین الانشم پیج کاری و پیج شخصی دارم. ولی باهات موافقم 
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۳:۰۵

ما که همراهی میکنیم قطعا:>

پاسخ :

مرسی 😍
Reyhane R .
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۲:۵۵

ای بابا 😕😕😕

من اینستاگرام ندارم خُب.

اینجا رو تعطیل نکن عاقا.

😩😩😩

پاسخ :

فعلا که خیلی رای نیاورد. ببینم اگه بیش از ۵۰ در صد آرا، مخالف بود،تصویبش نمی‌کنم 😄 البته واسه تو دو تا حق رای حساب می‌کنم 😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan