کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

تبعیض جنسیتی!

پنج‌شنبه صبح، کلاس آنلاینم را به خاطر سرگیجه و حالت تهوع وحشتناکی که داشتم تعطیل کردم. این دو روزه، مدام پسرهای کلاس پیام می‌دهند و حالم را می‌پرسند و برایم نسخه تجویز می‌کنند! اما دخترها تا این لحظه هیچ واکنشی نشان نداده‌اند! 😂


غ ز ل بانو
۰۷ شهریور ۰۰ , ۱۶:۲۹

منظورم به همه پسرا بود :)))

پاسخ :

متوجه شدم عزیزم. ولی در کنار پیشنهاد تو، دخترا هم باید یه تنبیهی بشن بالاخره 😂
soofi ae
۰۶ شهریور ۰۰ , ۱۶:۲۳

چون پسرها خود شیرین ترهستن😂

امیدوارم بهترشده باشین😍

پاسخ :

😂👍
خوبم خدا رو شکر. مرسی ❤
غ ز ل بانو
۰۶ شهریور ۰۰ , ۱۲:۵۶

به همشون بیست بده :)))

پاسخ :

دخترا رو هم می‌ندازم 😂
گندم بانو
۰۶ شهریور ۰۰ , ۱۲:۲۴

خدا رو شکر که حالت بهتره رفیق جان

پاسخ :

قربونت عزیزم.
اتفاقا دیشب تو فکرت بودم که بیام لزت بپرسم در چه حالید. برم پستت رو بخونم 😍
حامد سپهر
۰۶ شهریور ۰۰ , ۱۰:۳۲

#پسرهای مهربان:))

پاسخ :

😂 خود خدا حفظشون کنه 😁
یاسی ترین
۰۶ شهریور ۰۰ , ۰۱:۲۷

بلا به دور باشه عزیزم 

الان خوبی؟

 

همیشه همینطوره 😂😂😂 دانشجوهای پسر با استاد خانم خوبن و برعکس 

پاسخ :

قربونت. مرسی. خوبم. تا ظهر پنج‌شنبه داغون بودم. ولی از دیروز تا الان خوبم خده رو شکر.❤

وای آره😂... من اینو هم به عینه دیدم که چه طور دانشجوهای دختر، در کسری از ثانیه ادم رو به یه استاد غریبه‌ی آقا می‌فروشن، اونم جلوی چشم خودم!😂😂😂
غزل سپید
۰۵ شهریور ۰۰ , ۲۳:۵۹

😂😂 شارمین خیلیییی خوب بود...

حالا حالت چطوره؟خوبی؟

پاسخ :

😂😂
فدات... خوبم عزیزم.
همین الان کلاسی که پنج‌شنبه تعطیل کرده بودم رو برگزار کردم از نگرانی دراومدن دیگه 😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan