کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

از تنهایی نترسیدن، قدرت عجیبی به آدما می‌ده...

درست همان روزهایی که مرا از هجوم سایه‌ی سرد و تاریکش می‌ترساندند، انتخابش کردم. وقتی دست همدلی به سمتم دراز کردند تا مرا از چنگال شوم و بی‌رحمش بیرون بکشند، داشتم از بودنش لذت می‌بردم. 

هم‌نشینی شیرینی بود با همه‌ی رنج‌هایی که چون محصول انتخاب بودند، به من احساس قدرتمندی می‌بخشیدند؛ رنج شیرین! رنجی که آزارم نمی‌داد؛ نه از آن جهت که به آن عادت کرده بودم که به این دلیل که مسوولیت انتخابم را می‌پذیرفتم و می‌دانستم به قول سارتر، آدمی محصول گزینش‌های خویش است و ناگزیر از آن! 

می‌دانستم نیرویی جادویی در من نیست که مرا بر جهان بیرون مسلط سازد تا هر آن‌چه را دوست می‌دارم با همان کیفیتی که خواهانم به دست آورم. حتی فتح دنیای آشنای درونم نیز ناممکن بود. و من پذیرفتم که باید تاوان محدودیت‌های غیرمنتظره‌ام را، که در جایی خارج از اراده‌ام رقم خورده بود، با تاکید بر نیروی اراده‌ام بدهم! 

و اراده کردم برای دستیابی به آنچه حفره‌های عمیق روحم را پر می‌کند، از چیزهایی بگذرم و ترس‌هایی را برگزینم؛ در آغوش ترس‌ها به خلسه رفتم؛ دست در دستشان رقصیدم. و دیگران چنان با نگاه‌های لرزان مرا پاییدند که گویا سرنوشت محتوم هر رقصی، فروریختن است!

فروریختن؟! شاید! من در آغوش آن ترس موهوم فرونریختم. اما همیشه در پس همه‌ی رقص‌های دیوانه‌وارمان، موسیقی غم‌انگیزی را می‌شنیدم که ملال‌آور و سرزنش‌بار نبود. تنها غمی نرم و نازک داشت که در برابر ریتم تند رقصمان هیچ انگاشته می‌شد!

انتخاب یعنی این؛ غوطه خوردن در شادی‌های دلپذیر با تکه‌های بزرگ و کوچک غمی که چیزی جز بودن در آن نیست و چون محصول ناگزیر پیوند "جبری کوچک" و "انتخابی بزرگ" است، می‌شود با بودن در کنارش، به فراتر از آن دست یافت...
خودت باش
۳۱ مرداد ۰۰ , ۲۲:۲۶

چه نگاه قشنگی...

پاسخ :

فدات
حامد سپهر
۳۰ مرداد ۰۰ , ۲۲:۱۵

دکتری شکوری یه جایی میگه : شادی عدم وجود غم نیست بلکه کنار اومدن با غمه یعنی یه جایی باید غمی رو که اذیتت میکنه دعوتش کنی توی خونه براش چای بریزی باهاش دوست بشی و بپذیریش

پاسخ :

چه قشنگ :)
(: NarXeS
۳۰ مرداد ۰۰ , ۱۶:۲۰

خواهش میکنم.

فکر کنم بزنیش درست بشه؛ آخه خودم یه مدت خیلی درگیر همین بودم که موقع تغییر فونت این ایکون‌ها از بین نره کلی گشتم تا پیدا کردم کدش رو، حالا به وبلاگ هرکس میرم میبینم این مشکلو داره میگم برم کدشو بهش بدم =""

 

+ D:"

پاسخ :

مرسی مهربون. حتما استفاده می‌کنم
یاسی ترین
۳۰ مرداد ۰۰ , ۱۳:۳۱

چقدر قشنگ 👌👌👌👌👌🌹🌹🌹🌹

پاسخ :

قشنگی از نگاهته عزیزم 😍🌺😘😘😘
(: NarXeS
۳۰ مرداد ۰۰ , ۱۳:۱۶

سلام.

میگم که برای اینکه دکمه لایک و کامنت پست‌هاتون  پیدا بشه (شاید برای من نشون داده نمیشه البته ) باید قبل از تگ بسته‌ی 

</head>

توی ساختار قالب این خط رو پیست کنید:

<link rel="stylesheet" href="https://maxcdn.bootstrapcdn.com/font-awesome/4.7.0/css/font-awesome.min.css" type="text/css">

و انتهای فایل سی اس اس قالبتون هم این خط رو اضافه یا تصحیح کنین:

.fa-lg {
    font-family: FontAwesome !important; 
}

میخواستم خصوصی براتون بفرستمش اما جایی نبود... ببخشید.

پاسخ :

سلام.
مرسی نرگس خانوم.
برای خودمم نشون داده نمی‌شه. باید با لپ‌تاپ امتحان کنم این کد رو.


+ اولش فکر کردم از این کامنت تبلیغاتی‌هاس :)
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan