کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

از انیمیشن خیانت چکه می‌کرد! :/

صبحانه‌ام را با انیمیشن «سارا و اردک» خوردم که از شبکه پویا در حال پخش بود و بسی شگفتی در من ایجاد کرد. یک انیمیشن خردسالانه چند دقیقه‌ای با طراحی به شدت ساده ولی جذاب برای مخاطبش (و البته من!). 


وقتی من تلویزیون را روشن کردم، سارا و یک چتر قرمز داشتند در مورد رفتن به نمایشگاه چترها حرف می‌زدند و چتر قرمز ذوق می‌کرد که آن‌جا می‌تواند چتر آبی را که دوستش است و برایش نامه می‌نویسد ببیند. با شوق فراوان، راه افتادند رفتند نمایشگاه تا دنبال چتر آبی بگردند. اما همان شروع کار، چشم چتر قرمز، به یک چتر سفید با مژه‌های بلند و لب‌های صورتی افتاد و چنان محوش شد که خورد زمین! و حتی وقتی سارا بهش گفت بیا برویم آن طرف دنبال دوستت بگردیم هنوز چشمش دنبال چتر سفید بود!


بعداً شرایط طوری پیش رفت که چتر سفید تصمیم گرفت در پیدا کردن چتر آبی به چتر قرمز کمک کند. راه افتادند تا کل نمایشگاه را بگردند. چتر سفید مدام آن‌ها را به جاهای جذاب نمایشگاه می‌برد تا شاید چتر آبی را آن‌جا پیدا کنند. ولی هیچ کس در این قسمت‌ها نبود و آن‌ها فقط محو زیبایی‌های هر قسمت می‌شدند. بعد هم می‌گفتند: «خب این‌جا که نبود.» یک بار هم گفتگویی شبیه این انجام شد که چتر سفید گفت خب برویم جای دیگری را بگردیم و چتر قرمز  پرسید: «دنبال کی بگردیم؟!» 


در نهایت، بعد از رفتن به 2-3 قسمت نمایشگاه، یک دفعه چتر سفید گفت خب بیا با خودم دوست باش! چتر قرمز ذوق‌مرگ شد و پرسید یعنی برام نامه هم می‌نویسی؟ و چتر سفید قول نامه داد. بعد با خوشحالی از هم خداحافظی کردند و چتر قرمز در حالی که توی دلش جشن عقد به پا بود، خوش و خرم به خانه برگشت تا منتظر نامه دوست جدیدش باشد! دوست قدیمی هم به جهنم! :/

  • ادامه مطلب
ربولی حسن کور
۲۹ مرداد ۰۰ , ۱۱:۰۲

سلام

شاید با چتر آبی فقط دوست معمولی بودن

شاید هم اصلا همجنس بودن!

پاسخ :

سلام :)))

هشتگ خوش‌بین باشیم
هشتگ قضاوت نکنیم
و سایر هشتگ‌های وابسته :)))
خودت باش
۲۷ مرداد ۰۰ , ۱۵:۳۳

خیانت و این چیزا قبلا برا ما آدم بزرگا بود!!! الان وارد دنیای ☂️ هم شد؟

پاسخ :

قشنگ با رسم شکل، فاجعه رو توضیح دادی
x
۲۶ مرداد ۰۰ , ۲۳:۱۸

با این انیمه هاشون...!

پاسخ :

:)
مریم بانو
۲۶ مرداد ۰۰ , ۲۱:۰۷

چه محتوای خوبی واسه بچه ها ساختن:)

 

 

پاسخ :

دستشون درد نکنه واقعا 😁
یاسی ترین
۲۶ مرداد ۰۰ , ۱۹:۳۲

چقدر چرت بود 

حالا آلما همش این کارتونو میبینه 😂 معلوم نیست دیگه چه چرت و پرتایی به خورد بچه‌ها دادن 

پاسخ :

خیلی 😁
البته بعدا تو گوگل تیکه اول این قسمتش رو دیدم متوجه شدم چتر آبی عاشق بارونه چتر قرمز از بارون متنفره! فکر کنم به خاطر همین خیانت کرد. نتیجه‌گیری اخلاقی این که بچه‌ها یاد می‌گیرن به کسی که باهاش تفاهم ندارن دل نبندن! 😐😐😐
هانی هستم
۲۶ مرداد ۰۰ , ۱۹:۰۵

ای بابا دنیای چترا هم شبیه آدما شده که!

پاسخ :

فکر کنم کمال هم‌نشین در اون اثر کرد!
یاس ارغوانی
۲۶ مرداد ۰۰ , ۱۷:۵۹

سارا و ادرک! سارا و اردک!

 

هی تیتراژش تو ذهنم پخش میشه 😅

 

 

پاسخ :

😁
من تیتراژش رو ندیدم. روشن که کردم شروع شده بود. :)
.. میخک..
۲۶ مرداد ۰۰ , ۱۷:۱۲

و چتر آبی یک گوشه‌ی خلوت همچنان به انتظار یار نشسته‌ است....

پاسخ :

نمی‌دونم چرا یاد "اگه راستی مردی/ باید دنبالم بگردی" افتادم 🤦‍♀️😁
نگار
۲۶ مرداد ۰۰ , ۱۵:۵۷

نو که میاد به بازار🥺

پاسخ :

😥
ن. ..
۲۶ مرداد ۰۰ , ۱۵:۲۳

:|

پاسخ :

فکر کنم تو توی وبلاگ من فقط حرص می‌خوری🙄🤦‍♀️
موجا ...
۲۶ مرداد ۰۰ , ۱۳:۴۰

دو دستگی و خیانت رو همینطوری آموزش میدن دیگه تفرقه بینداز و....

پاسخ :

خب البته من بیش‌تر از بعد فرهنگی_ تربیتی بهش نگاه می‌کنم نه سیاسی. و به نظرم محتوای مریضی داشت. 
محمد حسین
۲۶ مرداد ۰۰ , ۱۲:۴۵

سلااام

چقدر آموزنده بود :)))

پاسخ :

سلام.
خیلی 🙄😁
تسنیم ‌‌
۲۶ مرداد ۰۰ , ۱۲:۴۳

فقط خواسنم بگم آخرش تو دل چتر قرمز جشن عقد به پا شده، چتر آبی بنده خدا که از دنیا بی‌خبر معلوم نیست کجا گور‌به‌گور شده!

#اشتباه_تایپی_😁

پاسخ :

درستش کردم. :) 
دیگه انقد تحت تاثیر درجه وفاداریش قرار گرفتم قرمز و آبی قاطی شد 😐
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan