کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

همسایه‌ها یاری کنید...

سلام.

نرم‌افزاری برای تایپ صوتی فارسی می‌شناسید که صدای یه سری کلیپ آموزشی رو (که طبیعتا خیلی بالا و پایین و مکث و... داره) خوب تایپ کنه؟


تایپ صوتی گوگل رو تست کردم، اکثر کلمات رو تشخیص نمی‌داد.

نگار
۰۴ مرداد ۰۰ , ۰۴:۵۴

سلام خانم دکتر😎 ( من از بچگی دوست داشتم بقیه رو خانم دکتر خانم مهندس صدا کنم😂 وای عاشق اینم هستم که زنگ بزنم محل کار هم‌فامیلی های نزدیک، بگم ببخشید با دکتر فلانی( فلانی:فامیل خودم) کار دارم.)

پرانتزا رو حال کردین؟

میگم که...

آخرش از چه نرم افزاری استفاده کردین؟

منم یه ویسایی هست که دوست دارم تایپ بشن.

پاسخ :

سلام :))))


یعنی راستش رو بگم؟! :)
یه فایل تو یه سایتی پیدا کردم که کل اون کلیپها رو پیاده سازی کرده بودن :)))



البته اینها رو هم قطعا تک به تک امتحان میکنم برای موارد آینده
محمد حسین
۳۰ تیر ۰۰ , ۲۲:۰۶

سلااام

در اون حد که صدای کلیپ را که کیفیتش هم خیلی خوب نیست را تایپ کنه، هیچکدومش نیست. ولی برای تبدیل گفتار به نوشتار گوگل که اصلا خوب نیست،  میگن iotype  خوبه. ولی فکر کنم پولیه. میتونید هم بدید به این مؤسسه ها.

ترم تموم شد اگرنه میذاشتید منبع امتحان دانشجو ها و میگفتید پیاده کنن :)))

پاسخ :

سلااام.
کیفیت کلیپ‌ها را کاهش دادن تا حجمش کم‌تر بشه. فکر کنم مشکل همینه.
حالا اینم امتحان می‌کنم. ممنونم.

نه واقعا من هیچ وقت از این کارها نمی‌کنم. چون کیفیت کار دانشجو رو زیاد قبول ندارم تهش خودم باید دو برابر وقت بذارم کار اون‌ها رو اصلاح کنم. :)
البته من ترم تابستونه دارم‌ها! می‌تونم این کار رو بکنم 🙄😁
دُردانه ‌‌
۳۰ تیر ۰۰ , ۲۱:۴۷

اینم هست:

https://www.speechtexter.com/

پاسخ :

🙏🙏🙏🌺🌺🌺🌺🙋‍♀️
دُردانه ‌‌
۳۰ تیر ۰۰ , ۲۰:۳۷

صفحه کلید جی‌بورد تو گوشی این امکانو داره. کیفیتشم عالیه.

پاسخ :

مرسی عزیزم. امتحانش می‌کنم
هانی هستم
۳۰ تیر ۰۰ , ۱۴:۴۹

من نمی‌شناسم

با تشکر

پاسخ :

مرسی اطلاع دادید :)))
امیررضا ...
۳۰ تیر ۰۰ , ۱۳:۳۱

تایپ صوتی کیبورد گوکل که به طور پیشفرض رو گوشی های اندرویدی نصبه خیلی خوبه

گاها تو یکسری کلمات دچار مشکل میشید ولی خوبه

پاسخ :

ممنون. حتما امتحان می‌کنم. تو خود گوگل که امتحان کردم، از هر ده تا کلمه، یکیش رو می‌نوشت.
نرگس بیانستان
۳۰ تیر ۰۰ , ۱۱:۳۳

نرم افزار نمیشناسم. ولی اگه کسی جیزی خوب معرفی نکرد، بده برات تایپ میکنم. اگه تایپ ساده فارسیه. سرعت تایپم بالاست هر وقت بخوای بهت میرسونم. حتی میتونی بیای در خونمون بگیری :))) یا اگه تحویل ندادم بیای در خونمون بزنیم :))))))))

 

اصفهانم*

 

 

 

+خلاصه بی تعارف، کمک خواستی بگو 

پاسخ :

مرسی نرگس جان. خیلی محبت داری.
به زحمتت نمی‌ندازم ولی پیشنهادت واقعا برام ارزشمنده. 😘
سعید ‌‌
۳۰ تیر ۰۰ , ۱۱:۱۶

سلام

 

من از تایپ صوتی واتسپ استفاده می‌کنم، کیفیت بیشتری هم نسبت به سایر ابزارها دارد. البته پخش صوت و تایپ آن خیلی سخته ... باز هم یک امتحانی بکنید. امیدوارم بشود.

پاسخ :

سلام.
ممنون. سرچ می‌کنم ببینم چه طوریه و امتحان می‌کنم.
لطف کردید
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan