کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

من به این چالش دعوت شدم (۸): ...ترین‌های وبلاگی

۱۴. باحال ترین، یخ ترین، مهربان ترین، پرحرف ترین، غمگین ترین و روی اعصاب ترین بلاگرها از نظر شما؟ (من خودم یه چیزای دیگه هم اضافه می‌کنم!)

به دعوت هوپ (یه چند تا چالش دیگه هم به من پیشنهاد می‌دادی تو 😉)


باحال‌ترین: دکتر ربولی


یخ‌ترین: آلما توکل (می‌دونم خیلی طرفدار داره ولی شرمنده. خودتون این چالش کثیف رو پیشنهاد دادید!)


مهربان‌ترین: لیلی (کافه لیلی که البته دیگه نمی‌نویسه) 


پرحرف‌ترین: دردانه (البته پرحرفی لزوماً معنای بدی نداره. خیلی وقت‌ها نشونه‌ی باهوش بودنه.)


غمگین‌ترین: آبان (از اولین روزی که وبلاگش رو می‌خوندم، همیشه ارزو کردم از روزهای سختش بگذره و یه روزی از شادی‌های از ته دلش بنویسه )


روی اعصاب‌ترین: اجازه می‌دید اسم نبرم؟! یا می‌گید پیچوندی؟! 😏


خوشگلترین: هوپ


پرتلاش‌ترین: گندم


رو‌به‌رشدترین: غ زل (گفتم روبه‌رشد یاد نقی معمولی سریال پایتخت افتادم😁)


احساساتی‌ترین: نیروانا


بیشتر از سنش‌ترین!:  سین دال و آریانه


صبورترین: ریحانه


کم‌تر از سنش‌ترین: یاسی (ماشاا... انقد پرانرژی و شاده من اوایل آشنایی‌مون حس می‌کردم دهه هفتادیه ولی به خودم می‌گفتم نه پخته‌تر از یه دهه هفتادی به نظر می‌آد!)


کنجکاوترین (در بعد علمی):  محمدحسین


مثبت‌اندیش‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین: غزل سپید


سخاوتمندترین: مهربانو (این سخاوت، فقط کمک مالی به نیازمندها نیست. سخاوت تو همه چیزه. حتی تو به اشتراک گذاشتن هر تجربه‌ای که فکرش رو بکنی؛ از آشپزی گرفته تا روابط خانوادگی)



+ به قول یاسی، چالش‌هایم تمامی ندارد! تازه می‌گن چرا پیچوندی 😉 جدی چرا انقد منو به چالش کشوندید؟! همگی برید تو اتاقتون به کارهای زشتتون فکر کنید! 😏


  • ادامه مطلب
سین دال
۲۹ خرداد ۰۰ , ۰۸:۳۷

ممنونم 😆😆😆😅😅😅

پاسخ :

فدات 😄🌸🌸🌸
غ ز ل ماه
۲۸ خرداد ۰۰ , ۱۸:۲۱

آخ جووووون

ببین چه خصوصیت هیجان انگیزی در من ترین هست :))))

عاشق این دید روانشناسانه ت هستم ها

الان من اگر میخواستم بنویسم اصلا نمی تونستم تفکیک کنم و همه چیز قاطی پاتی می شد :)))

خوب از بین اینایی که نوشتی خیلی هاشون رو فقط اسمهاشون رو تو وبت دیدم نخوندمشون

حالا میتونم برم بخونم و بفهمم چرا تو اینا رو ترین دیدی :)))

آقا چراغه که گفتی چه خوبه که روشن میشه تو بیان 

وای خدا قلبم 

منو بگیرید غش نکنم از خوشحالی

پاسخ :

😍
عزیزمی...


اره خیلی خوبه. هم چراغه هم این که بهت می‌گه کی جواب کامنتت رو داده 😊
🤗🤗🤗
یاسی ترین
۲۸ خرداد ۰۰ , ۰۲:۳۹

عزیزم چقدر بامزه 😁😁😁😍😍😍

ولی چقدر خوشحالم که متوجه شدی بچه نیستم 😂😂😂 

پاسخ :

😁😍❤
دقیقا یادمه یه بار با کلی تردید ازت پرسیدم یاسی دهه هفتادی که نیستی؟ 😂
هوپ ...
۲۷ خرداد ۰۰ , ۲۱:۵۹

اریانه دهه هفتادیه. اذیتش نکن

 

دلممممم خواست. واقعا دلم خواست. دوست داشتم انقدر بنویسی که دیگه چالش نذاری. به قول دوستان چالش هایت تمامی ندار.

میدونی که تو چه استرسیم این چند وقت.واسه همین ذهنم درگیره و دستم به نوشتن نمیره.

پاسخ :

انقد چسبیده به هشتاد که عملا هشتادی محسوب می‌شه. 😏

همون باید بری تو اتاقت به کار زشتت فکر کنی (البته می‌دونم حالا می‌ری به جرات و حقیقت‌های ترسناک فکر می‌کنی!)


عزیزم 🤗 خیره ان‌شاا...
آتنه
۲۷ خرداد ۰۰ , ۱۹:۱۰

من بیست و یک سال سن دارم دیگه،اندازه سنمم به خدا:-))))

پاسخ :

چونه نزن آریانه! دهه هشتادی هستی به هر حال!😏😁
هوپ ...
۲۷ خرداد ۰۰ , ۱۶:۰۹

برین کنار که خوشگلتون اومد :-)))))))))

اقا من وقت کم میارم در شبانه روز. یادم افتاد قرار بود یه هفته پیش چالش بنویسم.

پاسخ :

نمی‌دونم چرا تا جمله‌ی اولتو خوندم "خوشگلا باید برقصن" تو ذهنم پلی شد 😂😂😂

دیر نوشتن بهتر از هرگز ننوشتنه.😁


واقعا تو چرا این همه چالش منو دعوت کردی خوشگله؟! 😟😁
مریم بانو
۲۷ خرداد ۰۰ , ۱۶:۰۱

وبلاگ هایی که نوشتی و صفاتشون اونایی که ازبینشون میخونم همین هایی

 

توذهنمه همیشه که تو گفتی:)

 

البته من نیروانا تازه میخونم و تو ذهنم احساساتی نمیان ؛ یه استاد با دیسیپلین

 

خاص میادذهنم:)

 

گندم واقعا سخت کوشه ،تسنیمم خیلی پرتلاشه یه روز تسنیم ده روز منه!

 

 

پاسخ :

بله نیروانا در مقام استادی دیسیپلین داره حسابی. ولی در سایر مقاماتش! احساساتیه از نظر من 😊

من اگه بدونم این تسنیم کجا غیبش زده ! چالش‌هاش رو هم ننوشت که!
دُردانه ‌‌
۲۷ خرداد ۰۰ , ۱۵:۲۴

ولی به قول بانو حمیرا چه حرفا که نگفته هنوز روی لبامه :))

پاسخ :

عزیزم 😁
Reyhane R .
۲۷ خرداد ۰۰ , ۱۴:۳۴

ای ننه 😍 منم هستم که.

چالش خوبی بود اگر میتونستیم رک و راست وبلاگ هایی که خوشمون نمیاد و بهشون انتقاد داریم رو هم بگیم.با ذکر دلیل و سند و مدرک.

یا مثلا نویسنده هایی که رو مخمون هستن 😁

ولی نمیشه گفت دیگه.دعوا میشه و ناراحتی پیش میاد 🤪

حالا در همین حدی که تو گفتی هم خوبه 🙂

پاسخ :

😊

اتفاقا من برای روی اعصاب‌ترین، ۳_۴ نفر تو ذهنم بود ولی ننوشتم دیگه :)
نیــ روانا
۲۷ خرداد ۰۰ , ۱۴:۲۶

من احساساتی ترینم؟

به نظر من احساساتی ترین یاسی هست با اون احساسات لطیف و ظریفش برای همسر و دختراش

احساسات من خلاصه میشه در خشم و غم و عصبانیت و نفرت

احساسات عاطفی مثبت تو وجودم ندارم یا ابرازش رو بلد نیستم

ببر بی دندونم اگر نه همه رو لت و پار میکردم :))

ولی اگر منظورت از احساساتی، تکانشی بودنه کاملاً قبول دارم :/

پاسخ :

بله یاسی هم خیلی بااحساسه😍

تو احساسات عاشقانه‌ت هم زیاده‌ها... کلی گوله‌ی احساسی همیشه. شاید زیاد کلامی نشون ندی ولی وجودت سرشار از احساساته.

تکانشی؟! 🤔 نه منظورم این نبود. همون احساساتی
غزل سپید
۲۷ خرداد ۰۰ , ۱۴:۲۳

واای مرسی که من رو اینجوری میبینی... به مهرداد گفتم قضیه چی بوده و چی نوشتی برام. میگه واقعا اینجوری هستی...چشمام قلب قلبی شد برای جفتتون.

پاسخ :

عزیزم 😍
فکر کنم بقیه‌ی کسایی که می‌شناسنت هم تایید کنن. خوشحالم که باهات آشنا شدم 😊🌸
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan