کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

من به این چالش دعوت شدم (۵): حال‌خوب‌کن‌ها و انزجارها!

۲۱. ده تا کار کوچک و معمولی روزمره که حالمون رو خوب میکنند...

به دعوت هوپ


۱. نشستن کنار آرمین (البته یه وقتایی هم اون‌قدر منو به هم می‌ریزه که تا مدت‌ها نمی‌رم پیشش)

 ۲. تماشای باغچه‌ی قشنگمون یا رفتن به هر طبیعت دیگه

۳. وقت گذروندن با خونواده‌م و بعضی از دوستام و افراد فامیل (شامل چت، گفتگوی حضوری، تلفنی و آنلاین، بیرون رفتن یا دورهمی تو خونه)

۴. بازی با بچه‌ها

۵. تدریس و کلا یاد دادن هر چیزی به دیگران (مخصوصا افراد مشتاق)

۶. نوشتن

۷. خوردن چیزهای مضر (هله هوله) و غیرمضری که خیلی دوست دارم (مخصوصا تخمه و پفک)

۸. خیالپردازی

۹. برنامه‌ریزی

۱۰. استراحت

۱۱. بی‌قیدوبندی در مورد نظم اتاقم




۲۶. بدترین چیزهایی که حالتان را بد می کند یا احساس انزجار می کن

به دعوت مریم بانو


۱. گربه!

۲. بدخوابی

۳. دانشجوی درس‌نخون پررو 

۴. مسائل سیاسی و جهت‌گیری‌های مردم

۵. خودخواهی و حماقت ترکیبی

۶. بلاتکلیفی و بی‌برنامگی و بی‌خبری و انتظار

۷. دود و دم

۸. دخالت

۹. ترحم

۱۰ . فریب و ادعا

مرضیه
۲۴ خرداد ۰۰ , ۱۱:۲۸

من برای اولین باره اینجا پیام میذارم و حتی میخونمتون، دوست مشترکی هم به نظر نداریم به جز یک یا دو نفر که از کامنتها شناختم. کسی هم منو به چالش دعوت نکرد اما از خوندنشون لذت بردم. ممنونم از شما

ولی خب برای بار چندم حس کردم چقدر تنهام من، اینو با یه لبخند روی لبم میگم و یه آه کوچولو ته گلوم :)

 

پاسخ :

خوش اومدی مرضیه جان...

شاید علتش این باشه که این‌جا بیانی‌ها بیش‌تر از بلاگ‌اسکایی هستن.

به هر حال من که از آشنایی باهات خوشحالم. :)



و این که هر کدوم از چالش‌ها رو که دوست داری بنویس. من خودمم با این که این همه چالش ننوشته دارم، یه سری چالش‌هایی که دعوت نشدم رو هم قصد دارم خودم خودمو دعوت کنم و بنویسم :)))
یاسی ترین
۲۴ خرداد ۰۰ , ۰۲:۳۵

هر دو تا لیستت جالب بودن 

ولی حال بدکن‌هات بامزه‌تر 😂

پاسخ :

مرسی...
با حال‌بدکن‌های من شوخی نکن یاسی :)))))
غزل سپید
۲۲ خرداد ۰۰ , ۱۰:۰۸

دود و دم رو خوب اومدی... من واقعا ازش متنفرم

پاسخ :

ولی متاسفانه داره خیلی عادی می‌شه. 
هوپ ...
۲۱ خرداد ۰۰ , ۱۳:۴۴

پر قدرت ادامه بده. من اگه برسم کارهای برنامه ریزی شده امروزم رو جمع کنم یه چالش دیگه باید بنویسم.

پاسخ :

:*
Nαrgєѕ 🌱
۲۱ خرداد ۰۰ , ۱۱:۲۲

سلام :)

 

از 2 به بعد باهمه چیز هایی که حال آدم تون رو بد میکنه موافقم

پاسخ :

سلام :)
مرسی 
Lady Loki
۲۱ خرداد ۰۰ , ۰۲:۳۶

خوب حتما یه چیزی هست که دوست نداریشون.البته بعضی وقتها اینکه از چیزی خوشت نمیاد دلیل خاصی نداره🤔

اون که البته💚

 

 

پاسخ :

:)
Lady Loki
۲۱ خرداد ۰۰ , ۰۱:۳۱

گربههه مگه چشه💚

من عاشق گربه هاممم خیلی کیوت و خوبن

پاسخ :

نگفتم گربه چیزیشه. من خوشم نمیاد. بالاخره سلایق و علایق آدما فرق داره‌ :)
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan