کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

من به این چالش دعوت شدم (۷)

۲. اسم واقعی‌تون؟

دعوت‌کننده: دکتر ربولی و آبان

یکی از این اسمها: مائده، مبینا، متین، مرجان، مرضیه، مریم، مژده، مژگان، مطهره، منیر، موژان، موعود، مولود، مونا، مهدیس، مهدیه، مینا، مهرنوش، مهسا، 


۸. ماجرای اولین عشق شما؟

به دعوت آریانه

با تعریفی که از عشق دارم، تا این لحظه تجربه‌ش نکردم و با شناختی که از خودم دارم بعد از اینم تجربه‌ش نخواهم کرد😏. ولی یه وقتایی ممکنه از کسی به طور مقدماتی! خوشم بیاد! که اگه این رو در نظر بگیریم هم ماجرای خاصی نمی‌تونه داشته باشه.

(باز یه فساد و فحشای دیگه از بغل گوشتون رد شدها!😂)


۱۳. ده وبلاگ نویس را انتخاب کن و بگو هر کدام شبیه چه حیوانی است.

به دعوت تسنیم

می‌شه این یکی رو بر من ببخشایید؟! من واقعا هیچ تشبیهی به ذهنم نمی‌رسه. به جاش تشبیهی رو که آریانه در مورد خودم نوشته و خیلی دوسش دارم بازنشر می‌دم و از شما هم می‌خوام اگه تشبیهی از من تو ذهنتون هست بگید!


بانو شارمین امیریان (behappy)، کودکانه‌هایم تمامی ندارد، وبلاگشون رو می‌خونم، چون صبورن، چون آرومن و چون آگاهن، پستاشون رو دوست دارم چون طبیعین، انگار نوشتن پست براشون عادی‌ترین کار دنیاست، و این راحتی با پست نوشتن برام دوست داشتنیه... و حیوونشون، به نظرم فیل، چون فیل‌ها اجتماعین، آرومن، به احساساتشون بها میدن، دلتنگ و غمگین میشن و مادرهای فداکارین.

 

  • ادامه مطلب
ربولی حسن کور
۲۷ خرداد ۰۰ , ۱۵:۴۹

سلام

شرمنده کردین

من کوچیک تر از اونی هستم که باحال ترین باشم!

یکدفعه اسم منو هم لابلای اون اسامی مینوشتین!

پاسخ :

سلام.
دشمنتون شرمنده باشه.
نفرمایید. شما بزرگوارید.
یاقوت
۲۷ خرداد ۰۰ , ۱۱:۴۶

آقا من دست گذاشتم رو چشمای فرشته های رو شونه م نبین این همه فساد و فحشارو :))).. همینجور فسق و فجوره که از در دیوار بلاگت شره می کنه .. 

من که خیلی ارادتمندتم .. من یه حیوانی که خیلی دوست دارم بزغاله ست نمی سه که به کسی بگم شبیه بزغاله هستی :)))..

حیون که نیست ولی شبیه پروانه ای تقریبا.. همون قدر لطیف و اینا(ایناشو عمرا نمی دونم چه ویژگی های هستن  ) 

پاسخ :

دیگه وقتشه برم تو اتاقم و به کارهای زشتم فکر کنم 🙄😂

وای منم عاشق بزغاله‌م. ولی خب هیچ شباهتی بهش ندارم خدایی. 😂

پروانه 😍 چه باکلاس 😎 من بیشتر لوسم تا لطیف! 🤦‍♀️😁
غزل سپید
۲۷ خرداد ۰۰ , ۰۳:۲۶

آره میدونم نمیشد اسمت رو بگی که. درست نیست به نظرم.خوبی اینجا برای من یکی حداقل به همین ناشناس بودنشه.

شاید نباید اون اسب رو میگفتم چون کامل همو نمیشناسیم. ولی دختر ! کلی صفت خوب گفتم واسه اسبه. اما منظورم از لگد زدن این بود که حس میکنم با بعضی چیزها سخت کنار میای و لازم باشه درسی میدی به مسببش یا مثلا اینجوری بگم که در عین حال که یک دختر شیطون و یاحالی هستی یک روی خشن و خشک و جدی داری که گاهی بنا به ضرورت اونو نشون میدی!

اصلا همه اینا رو بیخیال خودت چطوری؟(ستاد بازسازی روابط خدشه دار شده.خخخ)

 

پاسخ :

اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا (بازم بگم یعنی؟😁) ناراحت نشدم عزیزم. دیگه اون وقت که خودم می گم تشبیهم کنید خودم رو واسه تشبیه شدن به گربه هم آماده کردم چه برسه به اسب که حیوان نجیبی است 😂

و خب اون روی خشن و خشک و جدی رو درست می‌گی. دقیقا یه وقتایی همینم 🤦‍♀️😃

در مورد شیطون بودنم هم فقط در کلام این طور به نظر میام 😂 


😁😍❤
غزل سپید
۲۶ خرداد ۰۰ , ۲۲:۱۹

اسم شارمین خیلییی هم خوبه. والا. اصلا ناراحت میشدم اگر اسمتو دقیق میگفتی!!!!! (خوب بلدی ضایعمون کنی.)

عزیزم من اون تشبیهت به دلفین رو خیلیییی دوست داشتم ...ولی اگر پیام دوستمون رو نخونده بودم به اسب تشبیهت میکردم. خوشگل و نجیب و مهربون و کاربلد و علاقه مند به صاحبش. اما اگر احساس خطر کنه و یکی از پشت بی خبر بهش نزدیک بشه یهو لگد میزنه!!!

خداحافظ.خخخ

پاسخ :

😂
می‌دونی من اگه کسی اسم و فامیلم رو بدونه با یه سرچ ساده می‌تونه همه اسم و رسمم رو دربیاره و به خاطر همین ترجیح می‌دم سکرت بمونم. 


اسب 😂😂😂 من کی لگدپرونی کردم بدجنس؟! 😂😂😂😂
** سیلاک **
۲۶ خرداد ۰۰ , ۱۸:۵۳

عشق که خبر نمی کنه یه وقتی که فکرش رو نمی کنی یه جایی که انتظارش رو نداری میاد سراغت ( استیکر بدجنس ^__^ ) 

پاسخ :

می‌دونستم چنین کامنتی دریافت خواهم کرد! 😉 ولی من باهات موافق نیستم. عشق اون‌جایی خبر نمی‌کنه و غیرمنتظره‌س که خودآگاهی هیجانی پایین باشه. وگرنه آدمی که هیجاناتش رو بشناسه و حواسش بهشون باشه، یهو چشم باز نمی‌کنه ببینه دلش رفته. 😊

استیکرت فقط 😁
نیــ روانا
۲۶ خرداد ۰۰ , ۰۸:۵۹

سلام

پسر میگم عجب تشبیهی کردما

اصلا از من بعید بود (ی همکلاسی دوران دبیرستان داشتم رفته بود عروسی فامیلشون بعد اومده بود لباس و رقص خودش رو توصیف میکرد و میگفت من اصلا فکر نمیکردم اینقدر بانمک برقصم) 😂😂

 

آهان می خواستم اینو بگم که یادم رفت به بازیگوشی اشاره کنم فکر کنم دلفین ها هم کودکانه هایشان تمامی ندارد ❤️

پاسخ :

سلام.
قدر خودت رو بدون 👌😁



😂😂😂😂 خیلی خوب بود
x
۲۶ خرداد ۰۰ , ۰۱:۱۳

عاشق این اسم واقعی گفتنت شدم :)) از منم سکرت تری لعنتی :))

 

با عرض پوزش.... فکر می کردم فقط من آدم نیستم و صرفا در حد مقدماتی ممکنه از کسی خوشم بیاد .... اصلا امکان ندارد به کسی فرصت بدم بره مرحله بعد :))) 

با این فساد فحشاهات :))

پاسخ :

😂

فساد و فحشای معصومانه! 🤦‍♀️😏
آتنه
۲۵ خرداد ۰۰ , ۱۹:۴۶

چالش هایی که پیچوندم!عنوان شایسته تری بود:دی

حالا طبق تعریف جوانک های جاهل هم بود قبوله ها:-)))

تا جایی که خبر دارم این حجم از پیچوندن در فیل ها هم دیده نشده:-)))

ممنون که دعوت مرا قبول کردید:-))

پاسخ :

😂
😂
😂😂😂😂
یعنی کامنت‌های این پست از خود پست جذاب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر و شاهکارترن 😂
فدات😘
آبان ...
۲۵ خرداد ۰۰ , ۱۵:۱۹

پاسخ ات به اسم واقعی ات شاهکار تاریخی بود . 

من همون شارمین در نظر می گیرم :)

پاسخ :

😂
البته تو رو مشکلی ندارم اسم واقعیم رو بدونی. ولی تو جمع نمی‌تونستم بگم :) 
نیــ روانا
۲۵ خرداد ۰۰ , ۱۳:۱۵

سلام‌

مجدد

بگم جدی؟؟

 

از نظر من تو شبیه دلفین هستی

به شدت باهوش، دوست داشتنی، مهربان، اجتماعی و مراقبت گر 

پاسخ :

سلام عزیزم.

واقعا؟! 😍
چقد نگاه‌های شماها به من قشنگه خدایی! 
مرسیییی
رنگین کمان
۲۵ خرداد ۰۰ , ۰۱:۳۸

خوشحالم اسممو تو این لیست میبینم

چون بالاخره یه نفر میدونه اسم من وجود خارجی داره :/

یعنی تا الان هرجا اسممو گفتم یا نوشتن مژگان یا نوشتن نوژان یا اخرین بار یکی تیر خلاص و زد گفت رووووزان :/

پاسخ :

عزیزم 😁
اسمت خاص و منحصربه‌فرده 😍


روزان 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ اینو واقعا آدم هیچ جای دلش نمی‌تونه بذاره
نیــ روانا
۲۵ خرداد ۰۰ , ۰۱:۳۶

سلام

جدا خسته نباشی

تهشم میگه بر من ببخشایید نمیتونم اینو جواب بدم

مامانم اینا

نه این که بقیه رو خیلی مثلا سرراست جواب دادی

+آریانه فیل ها دست به پیچوندنشونم خوبه؟؟🤣

++کجاش سخته تشبیه به حیوون؟؟ مثلا من الان ی کلاغ فضول و بدجنسم تازه ته دلم میخوام خبرچینی هم بکنم و اسمتو لو بدم مثلا 😂🚶

پاسخ :

سلام.
😂
البته اینم بگما تسنیم گفته بود بین این چالش و یه چالش دیگه انتخاب کن وومن اون یکی چالشش رو نوشته‌م قبلا. در نتیجه می‌تونستم این رو ننویسم ولی بازم نوشتم! 🙄😃😂


اتفاقا این پست مخصوص چالش‌های بی‌جواب بود😂 حالا وقتی چالش جرات_حقیقت رو گذاشتم بیا تلافی کن 😂


 
😂 دور از جونت.
خب من چی‌ام ؟ حالا که تشبیه راحته؟!
یاسی ترین
۲۵ خرداد ۰۰ , ۰۱:۰۱

میگم بیا اسم وبت رو بزار چالش‌هایم تمامی ندارند 😂😂😂😂

 

ای بابا تشبیهمون میکردی یکم تفریح میکردیم 😂

چقدر جالب نوشتن ایشون 

باهاش موافقم 

البته من تصوری از فیل ندارم 😁😁😁😁 ولی با توصیفش در موردت موافقم

پاسخ :

واقعا! همه به من چالش دادن؛ تا مدتی مدید فقط باید چالش بنویسم. 😁

اتفاقا اسمت تو لیست بود ولی واقعا هیچی نتونستم بنویسم. 🤦‍♀️


مرسی عزیزم 😍
محمد حسین
۲۵ خرداد ۰۰ , ۰۰:۴۴

سلام 

امیر+ خیلی وقت پیش گذاشت

http://lpamirql.blog.ir/post/200#wrp

 

پاسخ :

سلام.
ادرسشون رو نداشتم.
ممنون
fariba
۲۴ خرداد ۰۰ , ۲۲:۵۸

سلام عزیزم

: یه خواهشی ازت داشتم اگه ممکنه این لینک منو با این عنوان:

خرید لایک ارزان

و لینک:

https://followshe.ir/buy-like/

توی قسمت پیوندها یا پیوندهای روزانه‌ت قرار بدی، خداوند خیر و برکت به زندگی ببارونه دمت گرم.

 

پاسخ :

سلام.
من لینکی که خودم نمی‌خونم رو پیوند نمی‌کنم.
موفق باشید.
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan