کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

چالشِ ایجاد چالش (همگی دعوتید، بلااستثنا!)

در حال حاضر یکی از خواسته‌های قلبی‌ام این است که یکی از شما دوستان و عزیزان و سروران گرامی! یک چالش (بازی وبلاگی) خفن... خیلی خفن (از آن‌هایی که آدم دلش قیلی ویلی می‌رود که شرکت کند ولی جرات و جسارتش را ندارد و به سختی حاضر می‌شود دل به دریا بزند و در موردش بنویسد) بگذارید یا اگر هم خودتان نگذاشتید، در وبلاگ دیگری پیدا کنید و مرا هم دعوت به نوشتن کنید.🙄


ولی چیزی که در واقعیت می‌بینم این است که اکثرتان در سکوت معناداری فررفته‌اید و حتی کامنت هم نمی‌گذارید. یا اگر هم بنویسید اکثرا از دلتنگی‌ها و بی‌حوصلگی‌ها و غم و غصه‌هایتان می‌نویسید و در نهایت به این نتیجه می‌رسید که جمع کنید و بروید!


فقط چند وبلاگ محدود مانده‌اند که مثل قبل، پرانرژی می‌نویسند و باید بگویم تعداد ستاره‌هایی که در وبلاگم روشن می‌شود، هر روز کم‌تر از دیروز هستند!


چرا هیچ کس هیچ کاری نمی‌کند؟! بیایید در مورد چالش‌هایی که از شدت هیجان‌انگیزی مو به تن آدم سیخ می‌کند با هم تبادل نظر کنیم شاید چند تا موضوع درست و درمان دستمان آمد و یک تکانی به این فضای رخوت‌برانگیز دادیم! 


اصلا بیایید از روش بارش مغزی استفاده کنیم! هر کس هر چالشی که به ذهنش رسید را بی‌توجه به خوب یا بد بودن و معقول یا غیرمعقول بنویسد و در مرحله‌ی اول، هیچ کس حق ندارد در مورد پیشنهادهای بقیه نظر بدهد! فعلا فقط پیشنهاد موضوع با هدف به دست آوردن موضوع‌های فراوان. در مرحله‌ی بعدی (وقتی به اندازه‌ی کافی، موضوع جمع شد) می‌توانیم در مورد آن‌ها نظر بدهیم و از بینشان انتخاب کنیم! 


نبینم مثل گیگیلی (شخصیت بی‌حس و حال مجموعه‌ی کلاه‌قرمزی) نگاهم کنید و رد شویدها! 😏😁



+ اگر چالش‌هایی که به ذهنتان می‌رسد، خفن‌تر از آن است که جرات مطرح کردنش را داشته باشید، کامنت ناشناس بگذارید 🙄

ربولی حسن کور
۱۳ خرداد ۰۰ , ۱۱:۳۶

سلام

چالش انجام شد

rezasr2.blogsky.com/1400/03/11/post-559/

 

پاسخ :

سلام.
مرسی که شرکت کردید.
الان میام می‌خونم
نیــ روانا
۱۰ خرداد ۰۰ , ۲۲:۴۰

یا ۱۲۴ هزار پیمبر

چی بود حالا چالش شیطانی؟؟!!

پاسخ :

گذاشتم دوباره! برو تو کامنت‌های پست بعدی ببین 😈
نیــ روانا
۱۰ خرداد ۰۰ , ۱۹:۴۸

قشنگ‌ کلاس مجازیا رو تمام کردی سر کیفیا جون دل 😂😂

خانم اجازه 

ما فعلا تا آخر خرداد کلاس داریم 

و امتحانتمون از ۱۲ تیر شروع میشه

اینه که عذر من برای سکوت کاملا هم موجهه

و این که راستش پست مربوطه رو هم ندیدم

 

+ سلام 

پاسخ :

😂😂😂
البته کلاس‌های یه دانشگاه دیگه ۵_۴جلسه‌ش مونده ولی هم تعداد کلاس‌ها کم‌تر هم کم‌تر تحت فشاریم.

اتفاقا چالشی که برای تو گذاشته بودم یه کم شیطانی بود 😄

سلام عزیزم
آرا مش
۱۰ خرداد ۰۰ , ۱۹:۱۳

سلام :)

من تازه اومدم اینجا و پستای چالشی رو دیدم 

بنظرم شاید بهتر بود اینطور باشه که بلاگر چند تا از چالش ها را به انتخاب خودش توی وبلاگش بذاره و از خوانندگان بخواد که یکی رو انتخاب کنند تا خودش درباره اش بنویسه

اینطوری خود بلاگر هم چیزایی رو که توانایی نوشتن یا علاقه به نوشتنشون رو داره جزء انتخابها میذاره، بقیه هم نظر میدن کدومو بنویسه چون بعضی موضوعات با روحیات و قلم و سبک نوشتن برخی بلاگرها اصلا جور درنمیاد

چالشِ " چالشمو خواننده انتخاب کنه" مثلا

 

پاسخ :

یه چیزایی نوشته بودم به دلیل عدم استقبال برش داشتم. حالا دوباره فعال می‌کنم
صخره نورد
۱۰ خرداد ۰۰ , ۱۸:۱۵

ای بابا من تازه اومدم تو چالش شرکت کنم، چرا اینجوری شد :دی

پاسخ :

 سکوت سنگین شدم فکر کردم به قول هوپ، این چالش مناسب بیان نیست
آتنه
۱۰ خرداد ۰۰ , ۱۶:۲۴

عه،چرا خب؟،من چندین بار اومدم،حسابی فکر کردم به کی چی بگم،به کیا بگم،کیا رو ناشناس بفرستم!،داشتم جمع بندی میکردم بذارم کامنت رو(تازه یه عالمه فکر کردم چه جوری چالش خودم رو بنویسم تا زیاد بچه مثبت به نظر نیام!:-)...کاش میذاشتید یکم دیگه بمونه،ولی بازم وبلاگ شماست،تصمیمتون محترمه:-)

 

پاسخ :

من حس کردم همه این‌جوری 😒 نگا کردن و رفتن! اگه بدونم شرکت می‌کنید می‌ذارمش دوباره 😊
سین دال
۱۰ خرداد ۰۰ , ۱۶:۱۰

برداشته باشید هم من تا اخر هفته مینویسمش

ایده‌اش جالب بود به نظرم :)

پاسخ :

عزیزم 😍
Reyhane R .
۱۰ خرداد ۰۰ , ۱۵:۱۳

خیلی زود پاکش کردی...احتمالا خیلی ها مثل من ندیدنش...

اون قسمت چالش دونی رو هم رفتم دیدم.یعنی ما اگه خواستیم شرکت کنیم این سوالات رو تو وبلاگ خودمون جواب بدیم؟ خودتم جواب میدی؟ 😀

راستی اون ۳ تا ناشناسی که تو پست قبلی پشت سر هم بودن و کلی ایده داده بود من بودم.خواستم لو ندم و هیچی نگم دیگه طاقت نیاوردم😂

پاسخ :

دیشب گذاشتم امروز حذف کردم.
درسته خیلی‌ها ندیدن ولی قشنگ تو همون ساعات اولیه می‌شه واکنش‌ها رو برآورد کرد و فهمید تهش به کجا می‌رسه. من همیشه همون اوایل کار متوجه می‌شم پستم حدودا چقدر واکنش می‌گیره :)

اون‌ها کل چالش‌های پیشنهادی دوستان بود. گذاشتم که اگه کسی خواست استفاده کنه. شاید خودمم یه روزایی بعضی‌هاش رو جواب دادم :)


خیلی باحال بود ایده‌هات. اتفاقا من تو اون پستی که منتشر کرده بودم و بعد پیش نویسش کردم یکی از همون‌ها رو بهت پیشنهاد داده بودم 😉
محمد حسین
۱۰ خرداد ۰۰ , ۱۵:۱۰

سلااام

من موافق بودم

من کلی نریشن در نظر گرفتم

میخوام بذارم

میذارم، ولی رمز میذارم که به آشنایان وبلاگی داده میشود

فقط امر برم هنوز مشتبهه

آخه زبان مادر من که فارسیه

زبان یا لهجه؟

من میترسم آبروی اصفان و اصفانی را ببرم با صدام

داستان یا حکایت یاشعر یا حتی آواز؟

مکتوب یا صوتی؟

پاسخ :

سلام.
اکثریت واکنش خاصی نشون ندادن. :)

منظور پیشنهاددهنده این چالش، لهجه بود فکر کنم.
هر چیزی دوس دارید انتخاب کنید و صوتی بذارید.
نرگس بیانستان
۱۰ خرداد ۰۰ , ۱۴:۵۳

اقا خوب بود که

خیلی خفن بود :/ 

من میخواستم شرکت کنم که :/ 

اگه سوال هاش رو داری برا من بعرست هر وقت موضوع کم دارم یکی شو بنویسم :(

پاسخ :

بازخورد چندان مثبتی نگرفتم.
چالش‌دونی رو اون بالا فعال کردم عزیزم
Reyhane R .
۱۰ خرداد ۰۰ , ۱۴:۱۷

سلام.جریان پست بعدی چیه؟ من نبودم الان اومدم.

چه چالشی گذاشته بودی مگه؟ کجاست پس؟ پاکش کردی یعنی؟ به همین زودی؟

(چقدر سوال بود تو ذهنم😁)

پاسخ :

سلام عزیزم.
یه پست خییییلی چالشی گذاشتم دیدم تقریبا هیچ کس دوس نداشت بَرِش داشتم 😊
صخره نورد
۰۹ خرداد ۰۰ , ۲۳:۳۷

چیزی به ذهنم نمیرسه فعلا

فعلا فقط خواستم سلامی عرض کنم که نگید خوندی رد شدی رفتی :دی

پاسخ :

سلام عزیزم.
پس حتما باید دعوتت کنیم به یه چالش خفن 😁
دُردانه ‌‌
۰۹ خرداد ۰۰ , ۱۰:۲۰

یه چالشم بذاریم ده بیست‌تا از وبلاگایی که می‌خونیمو معرفی کنیم. تازه‌واردها هم نیاز دارن تبلیغ و معرفی بشن هم در معرض تبلیغ قرار بگیرن و با دیگران آشنا بشن و دیگران براشون معرفی بشه.

پاسخ :

👌👌👌
ربولی حسن کور
۰۹ خرداد ۰۰ , ۰۹:۵۵

سلام

اسم واقعی تون؟

پاسخ :

سلام.
اول خودتون رو به چالش "اسم واقعی" دعوت می‌کنم 😂
سین دال
۰۹ خرداد ۰۰ , ۰۹:۳۷

من درست کردم :))

هرچند چالش بی‌مزه‌ای باشه شاید ولی بازهم

پاسخ :

بی‌مزه که نه... شاید خیلی جنجالی نباشه ولی خوبه. من حتما شرکت می‌کنم. 
آتنه
۰۹ خرداد ۰۰ , ۰۸:۵۷

ممنون:-)))

خباثت واژه‌ی درست تریه:-))

دقیقا وقتی مینوشتمش فکر کردم ممکنه سخت بشه،واسه همین یه مدل دیگه هم میشه انجامش داد،در واقع یه چالش بذارید،ترکیبی از صندلی داغ و شجاعت حقیقت،هر خواننده یه حقیقت بگه و یه شجاعت،نویسنده به انتخاب خودش یک کدوم رو بگه یا انجام بده...مثلا واسه شجاعت،همون پست صوتی،جالبه،یا اینکه بره تو وبلاگ کسی که خاموش میخوندش،با اکانت خودش کامنت بذاره(سلام،وبلاگ خوبی دارید،من آپم!:-)...

دقیق یادم نیست،ولی فکر کنم قبلا یکی از بلاگرا(به گمانم جولیک بود) یه پستی با همچین محتوایی نوشته بود،‌ولی به صورت چالش ندیدم...

پاسخ :

اگه خباثته منم خبیثم چون خوشم اومد😌

این که سخت‌تر شد! :)))

آهان یادم افتاد جولیک بود. انگار گفته بود هر کس یه جرات یا حقیقت پیشنهاد بده و یه جریمه که اگه انجامش ندادم. 
خب پس اینم می‌ذارم تو لیست چالش‌ها :)
گندم بانو
۰۹ خرداد ۰۰ , ۰۶:۴۴

نه، کلیت داستانو به زبون خودت تعریف میکنی. مثل وقتی یه فیلم دیدی و میخوای تعریف کنی:)

 

پاسخ :

آهان. :)
رویا
۰۹ خرداد ۰۰ , ۰۳:۰۵

من همیشه یه فکرهایی برای خودم داشتم که نمی دونم چطوری می شه تبدیلش کرد به چالش و شاید چالش بی مزه ای هم بشه .

دوست داشتید چه نوع زندگی رو تجربه می کردید؟ 

مثلا من همیشه تصور می کنم یک جهانگرد در قالب خانه به دوش بودم و با یک ماشین در سفر بودم و مرد بودم و خرج سفرم رو از طریق نقاشی به دست می آوردم و ....در لحظه و در ثانیه زندگی می کردم .

نمی دونم می شه ازش چالش در آورد یا نه .

و یک چالش دیگه که اگه پدر و مادر شدن یا الان هستن ولی به سابق برگردن برای بچه ها ( نه لزوما بچه کوچیک ، کودکی و بزرگی )انجام می دن و نمی دن از تجربیات کودکی خودشون و پدر و مادری خودشون یا اطرافیانشون . 

این دیگه زیادی آموزنده بود و هیچ کدوم هم خفن نبودن .

راستش من زیادی مثبتم و چالش هام شاید جالب از آب در نیاد  و شبیه کتابی برنامه ای بشه ولی به هر حال گفتم .

 

پاسخ :

ببین برای منم خیلی پیش اومده مدت‌ها یه موضوعی تو ذهنم بوده که می‌خواستم در موردش بنویسم ولی فکر می‌کردم بی‌مزه‌س. بعد که بالاخره نوشته‌م کلی استقبال شده.
البته استقبال هم نشه، مهم خودمونیم. :)


حالا به هر حال پیشنهاداتت تو لیسته؛ ببینیم چی می‌شه :)
مرسی
آتنه
۰۹ خرداد ۰۰ , ۰۰:۵۲

سلام،من اولش شرمنده!،به شدت شرمسارم!روزی پونصد بار میام وبلاگ میخونم،هی میام تو قسمت کامنتا،ولی حرفم نمیاد!این دفعه واقعا به خودم فشار اوردم!:-)

راستش چیزی به تنهایی نتونستم بگم،دوستان چیزای خفن و جالبی نوشتن،ولی یه ایده‌ای به ذهنم رسید،اینکه چالش رو شخصی سازی کنید،یعنی هیچ کدوم از ایده های دوستان حذف نشه،بلکه هرکدومشون به کسی بیوفته که حدس میزنیم اون رو دوست نداره جواب یا انجام بده!...

هرکی بیاد بگه فلان چالش رو فلان شخص انجام بده،از خواننده های خاموش و روشن و خود نویسنده ها و دوستان،هرکدوم بر اساس شناختی که از نویسنده‌ی وبلاگ مورد نظر داریم،اونی که فکر میکنیم براش چالش برانگیزه رو بهش بدیم...همین دیگه:-)

پاسخ :

دشمنت شرمنده عزیزم. کامنت که ازت طلب ندارم؛ هر موقع دلت خواست بذار. 

😂 چه خلاقیتی آریانه! باحال می‌شه.
فقط چون تعداد بلاگرها زیاده، و هم این‌که خیلی‌ها ممکنه نخوان شرکت کنن، می‌تونیم بگیم اول کسایی که می‌خوان تو چالش شرکت کنند اعلام کنن. بعد لیستشون رو بذارم و بقیه بیان بگن هر کسی چی بنویسه و هر کس باید اونی رو بنویسه که بیشترین تعداد افراد، پیشنهاد دادن! چطوره؟ 
ناشناس
۰۸ خرداد ۰۰ , ۲۳:۵۶

 

۱_ ایا تا حالا رابطه فرازناشویی داشتید؟ جریان را تعریف کنید

۲_ آیا به پارتنرتون  خیانت کردید؟ چرا و چه طور؟

۳_ ماجرای اولین عشق شما؟

۴_ ماجرای آخرین شکست عشقی شما؟

۵_ از سه قسمت مختلف بدنت، به انتخاب خودت عکس بذار.

۶_  خطاب به یکی از نویسندگان یکی از وبلاگ‌ها که انتظارش را ندارد یک نامه‌ی غیرمنتظره بنویس.

۷_ کراشت که وبلاگ می‌نویسه رو در ده خط توصیف کن تا بقیه حدس بزنن کیه.

۸_ ده وبلاگ نویس را انتخاب کن و بگو هر کدام شبیه چه حیوانی است.

۹_ باحال ترین، یخ ترین، مهربان ترین، پرحرف ترین، غمگین ترین و روی اعصاب ترین بلاگرها از نظر شما؟

۱۰_ فکر کن بدون هیچ محدودیتی می توانی برای یک روز هر طور دلت خواست زندگی کنی. آن یک روز را توصیف کن

پاسخ :

اگه کامنت دوم هوپ نبود، الان بهش مشکوک شده بودم! 🤦‍♀️😂


مرسی :)
Blue Sun
۰۸ خرداد ۰۰ , ۲۲:۱۷

(: 

نه رئیس جمهور. 

پاسخ :

وای وای 😂
رنگین کمان
۰۸ خرداد ۰۰ , ۲۲:۱۴

فقط کامنت دوم هوپ :)))

 

پاسخ :

😂😂😂
محمد حسین
۰۸ خرداد ۰۰ , ۲۰:۵۸

سلااام

این طور که خانم هوپ گفتند نیست، دقیقن همین چیزا توی همین بیان هست، یه سر به وبلاگ تینیجرای بیان بزنید، همشون هم عکس پروفایلشون یه کره ایه، البته حرف درست و حسابی نمیزنن ولی کلا راحتند

من یه چیزی به ذهنم رسید ولی خفن و ترسناک نیست، خوبه؟ بزارم؟ کیا شرکت میکنن؟

چون وبلاگم هنرنامه است یه چالش هنری دارم:

اهل موسیقی هستی؟ آهنگ مورد علاقه؟ بهترین خواننده؟ چه سازی را بیشتر از همه دوست داری؟ خودت هم میزنی؟ آواز میخونی؟ آخرین بار چه آوازی خوندی؟ رقصت چطوره؟ اولین رقصت کی و کجا بود؟ رقص اخیرت کی و کجا بود؟

داستان کوتاه بهتره یا بلند یا شعر یا هیچکدوم؟ بهترین شاعر؟ آخرین شعری که خوندی؟ بیتی که خیلی دوست داری؟ بهترین داستان نویس؟ آخرین داستانی که خوندی؟ شعرم گفته‌ی؟ خودتم داستان مینویسی؟ متن کوتاه چطور؟

نقاشی دوست داری یا خطاطی یا هیچکدوم؟ چه جور نقاشیی؟ خودتم میکشی؟

پاسخ :

سلام.
بله این چیزی که در مورد تینیجرای بیان گفتید رو قبول دارم. خیلی دنیای خاصی دارن و با نا فرق دارن. البته تینیجرایی هم داریم که به اندازه‌ی من و شما معصوم و مظلومن! تو همین پست هم کامنت گذاشتن 😁


مرسی 👌👌👌
ناشناس
۰۸ خرداد ۰۰ , ۲۰:۵۴

ده مورد از چیزایی که ایجاد ترس و وحشت میکنن برامون...

یا مثلا ده مورد از فانتزی هایی که تو ذهنمون هستند و دوست داریم اتفاق بیافتن ولی ممکنه خیلی هاشون خیلی دور و دراز باشند و هیچوقت اتفاق نیافتند رو بنویسیم... اینم خنده دار و جالب میشه بنظرم...

پاسخ :

مرسی که این همه ایده دادید :)
ناشناس
۰۸ خرداد ۰۰ , ۲۰:۵۰

مورد دوم اینکه مثلا بیاییم و ده تا از عادت های عجیب و غریبی که داریم تو زندگیمون رو بگیم...اینم فک کنم جالب باشه...

یا اینکه مثلا ده تا ویژگی خاصی که در مورد خودمون میدونیم رو بگیم...

یا مثلا ده تا کار کوچک و معمولی روزمره که حالمون رو خوب میکنند...

پاسخ :

👌👌👌
ناشناس
۰۸ خرداد ۰۰ , ۲۰:۴۳

سلام...

یه چالشی بود چند سال پیش با عنوان کلیشه برعکس.خیلی جالب بود به نظرم و یک تلنگر خوب بود.یه چالشی تو این مایه ها باشه خوبه.مثلا خانم ها بیان بگن چه چیزهایی از رفتارهایی که تو جامعه عرف و قانون هست اذیتشون میکنه.چیا بنظرشون نقض حقوق زنان هست و دوست دارن عوض بشه...

یا یه همچین چیزهایی...

پاسخ :

سلام.
آره یه چیزایی از این چالش یادمه. مرسی :)
گندم بانو
۰۸ خرداد ۰۰ , ۱۸:۰۱

کلا از اول ماه رمضون یه جو خسته و بی‌انگیزه‌ای حاکم شده به همه جا!

حتی پیج من

حتی پیج خیلی از همکارایی که در ارتباطم باهاشون...

 

یه چالشی آقاگل قبلنا گذاشت، من خیلی دوسش داشتم. یه قصه از گلستان انتخاب کرد. با معنی کلمه های سختش... بعد گفت اینو با زبان مادریتون بخونید. خیلی باحال شد اون چالشه:)

پاسخ :

آره درست می‌گی

یعنی عین قصه رو بخونی یا به حای کلمه‌های سختش هم‌معنیش رو بذاری؟!

کلا چالش صدایی! هم بد نیستا! حداقلش بقیه لوس بودن یا نبودن صدای منو قضاوت می‌کنن! 🤦‍♀️
سین دال
۰۸ خرداد ۰۰ , ۱۷:۵۴

من دقیقا یه پست با همین عنوان تو پیش‌نویس‌هام داشتم اما صبر کرده بودم اول خودم یه جواب و یه پیشنهاد داشته باشم بعد از بقیه دعوت کنم

و آن زمان هرگز نرسید :/

پاسخ :

خب حالا که من ناخوداگاه ایده‌ت رو سرقت کردم، بیا نتیجه‌ی تفکراتت رو همین‌جا باهامون به اشتراک بذار :)
غزل سپید
۰۸ خرداد ۰۰ , ۱۷:۴۲

من برم خودمو گم و گور کنم.میگم مگه جو بیان چطوریه؟ من میخواستم کوچ کنم به بیان...دنبال ویژگیهاش بودم اتفاقا

 

 

پاسخ :

سرچ کن وبلاگ‌های به روزشده‌ی بیان تا جو غالبش دستت بیاد :)
البته من زیاد به این جو اهمیت نمی‌دم. به هر حال آدم خودش انتخاب می‌کنه تو بیان با کیا رفت و آمد کنه! 

یه سری ویژگی‌های بیان رو من دوست دارم. مثل این که می‌تونی وبلاگ‌های مورو علاقه‌ت رو دنبال کنی و بفهمی کی به‌روز شده‌ن یا وقتی کسی به کامنتت جواب داد بیان خبرت می‌کنه. ولی خب این که هیچ ایموجی‌یی نداره رو دوس ندارم.
آبان ...
۰۸ خرداد ۰۰ , ۱۵:۴۳

چالش ام نمی اد کلا 

کلا چالشی ها وبلاگی خیلی موفق نبود 

فقط یادمه چند سال پیش یه چالشی بود که از محتویات کیف عکس می گرفتیم اون من خیلی دوست داشتم 

 

پاسخ :

بذار یه موضوع خفن پیدا کنیم، شخصا دعوتت می‌کنم:)

کیف من که بازار شامه :)
Blue Sun
۰۸ خرداد ۰۰ , ۱۵:۲۳

+بهترین غلط هایی که در زندگی کردی چه بوده؟!.

منظورم اون غلط هایی که می گیم خدایا شکرت که اون غلطو کردمااا(برعکس اون غلطایی که می گیم خدایا شکرت اون غلطو نکردماا) :\ :دی.

پ ن: منم دو مورد اول "ناشناس" رو نمی گم :| .

+بدترین چیزهایی که حالتان را بد می کند یا احساس انزجار می کنید.

+قورمه سبزی یا پیتزا؟ چراا؟!. 

+ ده سال بعد از ازدواجتون رو تصور کنید. 

+ اگر روحانی بودید چی کار می کردید؟ :\. 

+اگر خارج بودید چی کار می کردید؟ چطور زندگی می کردید؟. 

+اگر فصانورد بودی و تنها تو فضا معلق و تنها می بودی چی کار می کردی؟. 

+برای خودمون مادر/پدر باشیم. 

*یاد چالش قرنطینگاری بخیر چه شورها که به جان ریخت. 

+فردا چی می شه؟. 

 

پاسخ :

مرررسی

منطورتون از روحانی، معنای عامش هست یا رییس جمهور؟!
غزل سپید
۰۸ خرداد ۰۰ , ۱۴:۵۰

من فارسی کیلی کیلی ظعیف

من وری ماچ ترسو

جدی ایده ندارم...همیشه به این چاله ها (چالش ها) نگاه عاقل اندر سفیه دارم .خخخ. که مسلما ناشی از عدم جراته. البته در بعضی موارد.

حالا اگر چیزی گذاشتی سعی میکنیم شرکت کنیم.

پاسخ :

:)))

خب تو در صدر لیست دعوتی‌ها هستی! خودت رو برای شرکت در خفن‌ترین چالش قرن آماده کن :)))
هوپ ...
۰۸ خرداد ۰۰ , ۱۴:۴۵

اینجا بیانه و جو غالب مذهبی خیلی فرق داره با توئیتر. چالشای جنجالی نمیشه گذاشت واقعا. اونم در این مسائل که آیا مثلا تالا دوست پسر/دختر داشتین؟ اولین بوسه اتون کی کجا و چه سنی؟ 

الان توی توئیتر چالشی در جریانه به این صورت که یه عکس میذارن: how its starts

و عکس بعدی: how its going

بعد توی اولی اولین چت ها یا نحوه پیشنهاده، عکس دوم یا رد شدن و چهره غمگینشونه با الان با همن و عکس دو تایی رو گذاشتن.

یا اومدن گفتن که اولین باری که لو رفتن دوست دختر/پسر دارن؟ سیگار میکشن؟ چی شد و اینا

یا بحث در مورد تابوی بکارت و رابطه با دختر بزرگتر/پسر کوچیکتر 

 

همشو گفتم که کسی به اسم من نیاز ناشناس بده :-)))

 

چیزی که به نظرم میتونه جنجالی باشه اینه که در مورد پریود صحبت کرد. با توجه به اینکه روز جهانی آگاهی در این مورده. ولی بازم میگم جو بیان اجازه نمیده. 

 

پاسخ :

قرار شد فعلا فقط بگیم، بدون قضاوت. :)))


مرسی از پیشنهاداتت. :*


آره دیگه هر گونه توطئه‌ای در نطفه خفه شد :))))
هوپ ...
۰۸ خرداد ۰۰ , ۱۴:۲۸

شارمین! اخه چالشم کجا بود؟ 

موضوع جنجالی هم اگه مدنظرته فقط توی مسائل عشق و عاشقی یا ممنوعه میشه دنبالش گشت.

پاسخ :

دیگه یه جوری باید تولید کنی! 😁

خب همین‌ها رو به صورت موردی پیشنهاد بده. 😎


حالا اگه یه کامنتر ناشناس بیاد یه عالمه پیشنهاد از مسائل عشقی و ممنوعه بده، همه فکر می‌کنن تویی 😂
Reyhane R .
۰۸ خرداد ۰۰ , ۱۴:۱۲

شوخی کردم😎

وی فک میکند و سلول های خاکستری مغزش را به کار می اندازد تا یک ایده خفن و با حال پیدا کند...🙃

برای بهترین ایده جایزه هم بزار که انگیزه ها بیشتر بشه😍🤭

پاسخ :

جایزه چی می‌تونه باشه؟! 🙄 نمی‌شه از انگیزه‌های درونی‌تون بهره ببرید؟؟! 🤣
ناشناس
۰۸ خرداد ۰۰ , ۱۴:۱۲

مثلا

۱ از بدترین کارایی که تو زندگی کردیم بگیم 

۲ از کارای بدی که کردیم و لو رفتیم بگیم 

۲.۵ من خودم دو مورد بالا رو نمیگم پس چرا باید بقیه بگن؟! به من چه خودت گفتی بارش فکری خخخخخ

۳ خنده دار ترین کارهایی که توی مدرسه/ دانشگاه انجام دادیم حالا یا ضایع شدیم یا نشدیم و خفن بوده 

فعلا چیز دیگه ای به ذهنم نمیاد

 

پاسخ :

مرسی


نه دیگه قرار شد فعلا هیچ ایده‌ای رو زیر سوال نبریم. فعلا فقط بگیم حتی اگه فکر می‌کنیم خودم که نمی‌نویسم یا هیشکی حاضر نمی‌شه بنویسه یا...


هر موقع چیز دیگه‌ای به ذهنتون رسید بگید :)
Reyhane R .
۰۸ خرداد ۰۰ , ۱۴:۰۸

وی مثل گیگیلی نگاه معنا داری می اندازد و رد میشود🥴😂🙈

پاسخ :

😂😂😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan