کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

بازی وبلاگی: هشت لبخند نود و هشتی

پارسال این موقع، دو سوم بلاگرها پستی با محتوای "سال قبل خود را چگونه گذراندید" یا/ و "تصمیم دارید سال بعد خود را چگونه بگذرانید" نوشته و بعضیها، پیشاپیش سال نو را تبریک گفته بودند. 


امسال اما... دور از جان همه، انگار روی بلاگستان گرد مرگ پاشیده اند و تقریبا هیچ کس در این شرایط اسفبار، دستش به نوشتن نمیرود. 


درست است که اتفاقهای تلخ ۹۸ زیاد بود و شاید یک ماه اخیر، در حال تجربه کردن تلخترینش هستیم، اما منصف اگر باشیم، حتما روزهای خوب زیادی را در همین سال پیدا میکنیم که لبخندی عمیق و دلچسب روی لبهایمان نشانده است. بیایید برای تزریق عشق و انرژی مثبت به خودمان و دیگران، از این لبخندها بنویسیم.


نیازی نیست لبخندمان بابت یک اتفاق فوق العاده بوده باشد یا یک عالم لبخند زده باشیم! همین که بهانه هایی برای لبخند داشته ایم کافی است؛ بگردید و دست کم ۸ اتفاقی را که در سال ۹۸ لبخند روی لبتان نشانده است را پیدا کنید و در موردشان بنویسید.  کلی ننویسید (مثلا به جای وقتی با دوستانم هستم بنویسید فلان روز که با فلان دوست به فلان جا رفتم). لبخندهایتان را با اما و اگر خراب نکنید. شاید در آن اتفاقی که لبخند روی لبتان نشانده، نکته های منفی هم باشد یا بعدش اتفاقی افتاده باشد که لذت آن لبخند را از شما گرفته باشد. ولی لطفا فقط روی همان حس اولیه لبخند تمرکز کنید و از آن بنویسید. اگر بتوانید عکسهای مستندتان را هم ضمیمه اش کنید که چه بهتر؛ مثلا دیدار یک دوست لبخند روی لبتان نشانده و شما تصویری از روز دیدارتان میگذارید (من نتوانستم چون همین چند روز پیش، عکسهای گوشی را روی لپتاب ریختم). 


هشت لبخند نود و هشتی من:

۱. داداش گفت: "دارم بابا میشم." من مردم از خوشی. لذت دیدن شادی بی حد داداش، بیشتر از ذوق فراوان خودم بابت عمه شدن بود!👪

۲. اولین درآمد کار مستقلم را به دست آوردم.🤑

۳. بابا با دو گلدان سبز و صورتی عالی به خانه آمد؛ برای من خریده بود؛ میدانست چقدر گلدانهای رنگی رنگی دوست دارم. برایم شمعدانی کاشت که عاشقش هستم.🍀🍀🍀

۴. شب تولدم باران بارید. روز بعدش با رفیقان جان رفتیم سی و سه پل و دوباره باران آمد. یک روز عالی در کنار سه رفیق بی نظیر.❤❤❤

۵. یک عالم کتاب با قیمت قدیم و کتابهایی با ۵۰ در صد تخفیف پیدا کردم و خریدم.📚 (هیچ ربطی هم به استان محل سکونتم ندارد! خودتان هم بودید ذوق میکردید 😒😄).

۶. اولین قرار وبلاگی کل عمرم؛ با دکتر هوپ عزیزم😍 (امسال تو بیا که ببرمت کوه صفه!😉)

۷. شبی که خیلی اتفاقی و عجیب، سر از خانه رفیق جان درآوردم و  همان جا ماندم و کلی خوش گذشت.🤩

۸. هر بار که هنوز انارهای قبلی تمام نشده، بابا دوباره انار میخرید 😂

و....



لیست دعوتیها زیادند و حتی بعضیهایشان نوشتن را تعطیل کرده اند یا شاید دیگر اینجا را نخوانند ولی به هر حال دعوتند ( به ترتیب الفبا!):

آبان، دکتر احسان، بانوچه، پاییز، پرنیان، ترنج، ریحانه (اینجا بدون من)، رحیم فلاحتی، سمیرا شیری، شنگول العلما، عذرا، غ زل، گندم بانو، ماهور (لبخند)، محمدحسین (مخ سوخته)، مشتاق الیه، مهرداد تکلو، مهدی (اردیبهشت)، میرزا مهدی، نیروانا، نیلوفر (دفتر خاطرات من)، دکتر هوپ، هیوا و همه کسانی که این پست را خواندند.


+ لطفا اگر نوشتید خبر بدهید. 😊


لبخندهای شما:

پریسا سادات _ سمیرا شیری _ اَسی _ فاطمه حسینی _ آرام _ فتل فتلیان _ نیروانا _ Reyhaneh _ ریحانه (اینجا بدون من) _ nobody _ aramam _ مریم بانو _ سید جواد _ مشتاق الیه _ علیرضا _ کلوچه _ khakestariبیست و دو فوریه _ ها کو _ پشمال پشمالو _ پری شان _ هوپ _ رفیق نیمه راه _ ح جیمی _ الهام _ امیر _ Y. M. S _ فاطمه _ SAHAR


+ بعضی از دوستان در چالش شرکت کرده اند و نه خبر داده اند که لینکشان کنم، نه لینک این پست را گذاشته اند که دعوتیهای خودشان، خبر بدهند و اینجا لینک شوند. نکنید این کارها را! لبخندهایتان را احتکار نکنید 🤨😊


  • ادامه مطلب
ماهور بانو
۱۵ فروردين ۹۹ , ۱۲:۵۸

سلام مجدد

چه چالش باحالی

ممنون از دعوت..

لبخندهایت جاودانه و الهی که در پایانسال ۹۹ با ۸۰ لبخند مهمان این صفحه باشیم.

منم مینویسم

پاسخ :

سلام ماهور جان.
به همه مون حس خوبی داد خدا رو شکر.
مرسی که مینویسی.
ان شالله همه زندگیت پر از لبخند باشه 😍
رفیقِ نیمه راه
۰۹ فروردين ۹۹ , ۱۳:۰۰

اوووو!! عجب! الان دیدم!
دستش درد نکنه هرکی گفته! خیلی هم ممنون ^_^

پاسخ :

شاید اونی که دعوتتون کرده گفته. اصلا یادم نیست. ولی یه سریا اینحوری لینکشون به دستم رسیده.
مرسی به هر حال.
همیشه پرلبخند باشید😊
رفیقِ نیمه راه
۰۸ فروردين ۹۹ , ۲۱:۰۴

من یادم رفت بگم!! -_-
الان بعد از چند روز متوجه شدم باید به شما میگفتم... -_-

خیلی ضدحاله -_-

چالش

پاسخ :

ولی اسمتون تو لیستم هست! کی گفته یعنی؟! =)
مهدی
۰۵ فروردين ۹۹ , ۱۹:۵۰

1.گذر نسبی از بحران شدید کاری در همین روزهای آخر سال که فکرش رو هم نمیکردم.

2. خرید ماشین مورد علاقه برادرم.

3. تغییر و تحول های جذاب در رفتار و اخلاقِ پسرک.

4. کنار گذاشتنِ یک کار (نسبتا بد)

5.  رسوندن پس انداز با سختی بسیاااااار زیاد به اون حدی که خیالم راحت باشه, پس از یک سالِ که هزینه های ناخواسته زیادی بهم تحمیل شده بود.

6.یه حرکتِ کاری اقتصادیِ دوستم انجام داده که من نتونستم و خیلییییی خوشحال شدم که اون انجامش داد و امیداوارم خیلی توش موفق باشه.

*دیگه چیزی یادم نمیاد شارمین. بدهاش هم که گفتی ننویسیم دیگه ;-)

راستی سال نو خیلی خیلی مبارک و پر اتفاقاتِ خوب واست باشه خانم دکتر عزیز:-)

پاسخ :

خدا رو شکر لبخندهای قشنگی رو تجربه کردید. ان شالله ۹۹ تون لبخندهای بیشتری هم داشته باشه...
البته من یه هدفم از دعوت شما، این بود که وب خودتون رو مجدد فعال کنیدها 😁

شما هم سال پر خیر و برکتی داشته باشید در کنار پسرک و "حج خانوم"😉
خودت باش
۰۴ فروردين ۹۹ , ۱۲:۵۶

1. پیاده روی اربعین و سفر به شهرهای جادویی عراق

2. امدن یه نشونه خیلی خاص از طرف خدا که بهم نشون داد، خدا هوامو داره.

3. به دنیا آمدن سیدعلی

4.یه سوءتفاهم که یجور خیلی خاص رفع شد و من حتی میتونم بر آن آدما دعا کنم و دوستشون داشته باشم...

5. آشنایی با آدمایی که یه دریچه نو تو زندگی من باز کردند.

6. برگزاری جشن تکلیف برا بچه های کل شهرستان.

7. مبارزه با چندتا ویژگی بد. تا حد زیادی هم تونستم کنارشون بذارم.

8.معلوم شدن یه واقعیتی که دو سال پیش من خودمو براش جِر دادم(گرچه الان خیلی دیر بود و ارزشش رو برام از دست داده بود، ولی حتما یه حکمتی داشته و داره.)

 

**البته از نظر من همون سفر جادویی و پیاده روی و اتفاقاتی که آنجا رخ داد، برا من کافی بود که بگم سال 98 بهترین سال عمرم بود.

 

پاسخ :

👏👏👏
خیلی خوب بود. خدا رو شکر که سال خوبی داشتی. ان شالله ۹۹ برات سال بهتری هم باشه. مخصوصا با اون امیدهایی که تو سفر جادوییت بهت دادن 😁
بانوچـه ⠀
۰۳ فروردين ۹۹ , ۰۱:۴۹

ببخشید من الان این پست رو دیدم. سال 98 که تموم شد. فکر کنم وقت انجام چالش هم تموم شد. عذر می‌خوام.

پاسخ :

خواهش میکنم عزیزم.
اگه دوست داری بنویس.
خیلیا هنوز دارن مینویسن😊
فاطـــღـــمـه ツ
۰۲ فروردين ۹۹ , ۲۱:۵۱

منم نوشتم

http://iamfati.blog.ir/post/هشت-لبخند-نودوهشتی

پاسخ :

مرررسی 🤩
Y . M . S ||
۰۲ فروردين ۹۹ , ۲۱:۱۴

http://atria00.blog.ir/1399/01/02/286.atria00

پست چالش من 

مرسی از چالش خوبت 🍃

پاسخ :

مرسی از حضورت
YASAMAN G.R
۰۲ فروردين ۹۹ , ۲۰:۴۴

سلام ^_^

اولین باره میام اینجا :)

متاسفانه مدتی میشه ک بیان اینطوریه...

نمیدونم چرا :(

ب هرحال... امیدوارم مث اولین تابستونی ک اومدم اینجا، دوباره شور و اشتیاق نوشتن برگرده به قلم بلاگرا ^_^

چالش قشنگیه... اونم توو این شرایط ک همه محتاج یاد آوردی لبخندامون و شریک شدن توو لبخندای همدیگه ایم :)

پریسا سادات عزیزم دعوتم کرده و انشاالله ب زودی شرکت میکنم :))

پاسخ :

سلام یاسمن جان. خوش اومدی.

منم امیدوارم😊

این که این چالش لبخند روی لبها آورده، یکی از لبخندهای بزرگ زندگیمه. 

دست پریسا جون درد نکنه. مرسی که شرکت میکنی 😍
مینا
۰۱ فروردين ۹۹ , ۱۸:۰۰

سلام شارمین جانم

خوبی استاد مهربون؟؟

عیدت مبارک عزیزم

امیدوارم برسی به هدفایی که واسه 99 داری

ببخشید که یه تایم طولانی هستش که به وبلاگت سر نمیزنم و نوشته هات رو نمیخونم

تابستون جبران میکنم استاد مهربون

پاسخ :

عزیزم مینا 😍
سلام. چقدر جات خالی بود.
مرسی از مهربونیت.
ان شالله تو هم به همه هدفهای قشنگت برسی.
پری شان
۰۱ فروردين ۹۹ , ۱۷:۲۸

سلام.

خاکستری منو دعوت کرد به این چالش.

ایده ی جالبی بود. ممنون.

سال پربرکتی داشته باشی.

این هم لینک من

http://mychaoticmind.blog.ir/post/700

پاسخ :

سلام.
ممنون از خاکستری و شما 😍
پشمآلِ پشمآلو
۰۱ فروردين ۹۹ , ۱۰:۰۵

سال نوتون مبارک ^_^

اینم لینک لبخندای منه

http://daily3s.blog.ir/1399/01/01/29-esf-98

پاسخ :

سال نو شما هم مبارک. 
مررررسی 😊
ها کو
۰۱ فروردين ۹۹ , ۰۱:۴۲

سلام :) منم نوشتم.

http://insideme.blog.ir/post/121

پاسخ :

سلام مرسی 😊
^_^ khakestari
۰۱ فروردين ۹۹ , ۰۰:۳۴

سلام شارمین جان :)

تاحالا نظرات من برای تو فکر نکنم حتی به پنج تا هم رسیده باشه :))) نمیدونم چرا همیشه خاموش خوندمت

منم توی چالش شرکت کردم

اعتراف میکنم که اول اولش که پست چالشت رو خوندم توی دلم گفتم بابا لبخند کجا بود چه دل خوشی داره

و یک روز تمام اتفاقات تلخ توی ذهنم تداعی شد

اما یکم سعی کردم که اون خوشی ها رو از دلِ سختی ها بیرون بکشم

خلاصه اینکه اینم لینک مطلب من

graylife.blog.ir/1399/01/01/تو-همانی-که-دلم-لک-زده-لبخندش-را

پاسخ :

سلام خاکستری جان.
ولی تو ذهنم موندی.
مرسی که شرکت کردی.
دقیقا هدفم همین بود که به جای تمرکز رو غصه ها، شادیهامون رو پیدا کنیم.
نیــ روانا
۲۹ اسفند ۹۸ , ۲۳:۲۸

سلام عزیزم

لینک لبخندهای کلوچه 

https://colooche.blogsky.com/1398/12/29/post-603/%da%86%d8%a7%d9%84%d8%b4%d9%90-%db%b8%d9%84%d8%a8%d8%ae%d9%86%d8%af%d9%90%db%b9%db%b8-

پاسخ :

سلام دوست جان.
ممنون از تو و کلوچه 😍
علی‌رضا گلرنگیان
۲۹ اسفند ۹۸ , ۲۲:۱۵

پیشاپیش سال نو مبارک

http://a-g80.blog.ir/1398/12/29/هشت-لبخند-نود-و-هشتی

پاسخ :

سال نو شما هم مبارک
ممنون شرکت کردید😊
مشتاقٌ الیه
۲۹ اسفند ۹۸ , ۲۲:۰۶

سلام. ببخشید بابت دیرکرد :)

پاسخ :

سلام.
دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه 😊
مرسی که شرکت کردید.
یاقوت
۲۹ اسفند ۹۸ , ۲۱:۴۲

جانت سلامت :***

پاسخ :

😘😘😘
یاقوت
۲۹ اسفند ۹۸ , ۲۰:۳۹

اره هناسگم(واژه کوردیه).. یعنی نفسم 

پاسخ :

یاقوت تو هم کورد هستی؟ جااااان 😍
سید جواد
۲۹ اسفند ۹۸ , ۲۰:۳۷

http://sokooot.blog.ir/post/655

سال نو پیشاپیش مبارک

پاسخ :

مرسی.
سال نو شما هم مبارک
Reyhane R
۲۹ اسفند ۹۸ , ۲۰:۰۲

عه کامنت من کو  پَ؟

پاسخ :

همیت الان تایید کردم 🙂
فاطـــღـــمـه ツ
۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۸:۳۵

ایشالا اولین پست ۹۹ من خواهد بود

پاسخ :

ان شالله 
مرسی 😍
خودت باش
۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۸:۰۵

ما که ولاگ نداریم، دعوت نیستیم؟؟

پاسخ :

چرا... همین جا بنویس😍
*AZRA* gh
۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۶:۴۰

عزیزم مدتهاست بیان نیومدم ، ولی قصد داشتم پست بذارم و حتما در چالش شما شرکت خواهم کرد به زودی؛ )

پاسخ :

بله متوجه جای خالیت بودم.
خوشحال میشم.😍

nazli nikan
۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۶:۲۰

اما هشت لبحند نود و هشتی :

1. در زمینه کاری پیشرفت خوبی داشتم

2. روی یکی از ترسهام پا گذاشتم و اتفاقا رشد خوبی هم در اون زمینه کردم و انگیزه ای شد که برای بقیه ترسهامم فکری کنم گرجه هنوز عملی نکردم

3.یک مشکل جسمی که باهاش درگیر بودم تا حد خیلی زیادی بهبود پیدا کرد و بار روانی زیادی روی دوشم برداشت

4. امسال خیلی در مورد خودم به شناخت بهتری رسیدم

5.برای اولین بار روز تولدم سوپرایز شدم و حسابی چسبید

6.سال 98 با یک سفر خیلی خوب شروع کردم

7. به یکی از اهداف خوبم دارم نزدیک و نزدیکتر میشم و دلم روشنه که سال 99 انجام میشه

8.از نظر مالی سال بدی نداشتم

9. روزهای شاد بیشتری نسبت به روزهای ناراحت کننده داشتم و آرامشم خیلی بهتر از سال قبل بود

شد نه تا که ! یکیشم اشانتیون خخخ

پاسخ :

لبخندهات همشون عالی بودن. ان شالله سال دیکه این موقع، ۱۳۹۹ لبخندت رو برام بنویسی 😍
nazli nikan
۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۶:۱۴

سلام .اونقدر سال بدی گذشت که اگر بخوایم انشای سال قبل بنویسیم باید یک ادامه دارد بنویسیم زیرش بعدم یک جعبه دستمال کاغذی بیاریم بشینیم پای خوندنش .ذکر مصیبتی میشه دیدنی

وی امیدوارم خدا حداقل دلش بسوزه امسال از بلایا دور نگهمون داره و پاش از روی تخته گاز برداره

دلت شاد و قلبت پر از عشق عزیزم

پاسخ :

سلام نازلی جانم. خوبی؟
چقدر خوب که اومدی و برام کامنت گذاشتی. واقعا خوشحال شدم.
ان شالله سال جدید سال بهتری باشه برای همه مون.
مریم بانو
۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۶:۱۰

شرکت کردیم ، ممنون بابت ایده قشنگت:)

پاسخ :

ممنون بابت حضور قشنگت😍
nobody --
۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۵:۳۱

سلام*-*

عیدتون پیشاپیش مبارک*-*

منم نوشتم با اجازه =)

پاسخ :

سلام.
عید شمام مبارک.
ممنون. میام میخونم حتما 👍
گربه بزرگ
۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۵:۰۳

نوروز مبارک:)

شرکت کردم منم 

http://mybestfriend.blog.ir/post/%D9%87%D8%B4%D8%AA-%D9%84%D8%A8%D8%AE%D9%86%D8%AF-%D9%86%D9%88%D8%AF-%D9%88-%D9%87%D8%B4%D8%AA%DB%8C

ممنون که خاطراتو زنده کردین:)

پاسخ :

بر شما هم مبارک 

مررررسی. حتما میام میخونم.


+ عجب اسمی برای خودتون انتخاب کردین. 🙂
Reyhane R .
۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۴۴

 

سلام مجدد.

منم نوشتم.سه سوته😁

http://injabedoneman.blog.ir/1398/12/29/%D8%B5%D8%AF-%D9%88-%D9%86%D9%88%D8%AF-%D9%88-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1

پاسخ :

مرسی ریحانه جون. الان میام 😍
یاقوت
۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۳:۱۵

D:

ای جانم .. ایشالله این مدت باقی مونده تبدیل شدن عمه ی بالقوه به بالفعل به سلامتی و خوبی طی بشه(هم برا نی نی و مامانش و هم شما )  ..

اصن عمه ی خوبی نمی شی جانم ..عمه ست و ابهت و جذبه ش .. خواهر شوهرو به توان دو کن ;)))..

بریم سراغ لبخند ام

1- خوب شدن تقریبی مامان و بر خاستن از بستر بیماری بعد چند ماه و رهایی خانواده از پخت و پز من و یه آبیم زیر پوستشون رفت بنده خداها

2- رد شدن تشخیص فاجعه ی دکترم

3- رفتن سفر مشهد با عمه اینا (دو تا عمه ی ماه دارم )

4- دیدن یه خواب خیلی خوب

5- عمه س گفتن هناسگم(آخه بابا و مانممانش بهش میگن این عمه س )

6- دیدن شکوفه های درخت گوجه سبز حیاط  تو اینا روزای قرنطینه 

7-دیدن چندین باره ی برف

8- سوپر ایز کردن خواهر کوچیکه واسه تولدش

پاسخ :

جانت سلامت. مرسی.
من از اون عمه ها میشم که از بس خوبن آدم حس میکنه خاله باشن 😂

چه لبخندهای دلچسبی 😍
تو مورد ۵، نوشتی هناسگم؟
تو مورد ۷ بهت حسودی میکنم شدید و عمیق وطولانی 😏


لبخندهات همیشگی 😍


؟! Reyhaneh ؟!
۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۲:۲۷

سلام.

اول باز هم مثل همه با دیدن اسمتون فک کردم پسرین 🙄

و دوم تو چالشتون شرکت کردم :)

پاسخ :

سلام عزیزم.
😊 شارمین اسم پسر هم هست. ولی چند سالیه که دیگه اداره ثبت فقط به عنوان دختر قبولش میکنه.

مرسی که شرکت کردی. حتما میخونم.
محمد حسین
۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۰:۰۹

من فکر کردم دوتا لبخند دیگه یادم اومد :) :)

و این که اون لبخند ها هر کدوم مجموعه لبخنده

ورژن جدید لبخند با اصلاحات:

 

1.مثلا بچه جان که هر روزش یه لبخند میافرید

2.دوستان هم که خیلی خوب بودن و تعجب چرا میکنید؟ درسته ما یخ هستیم ولی گفتم که، توی کارای هدفمند خیلی با هم هستیم. توی همین ماجرا چند تا لبخند بود: یکیش این که بعضی وقت ها که  برعکس دوران قبل که درس خوندن فشار میاورد بهمون اینبار از فشار درس نخوندن دیوونه میشدیم و عذاب وجدان که ما داریم الکی وقتمون را تلف میکنیم و خیلی به بطالت میگذرونیم، بعد به هم دلداری میدادیم که اینا خاطره میشه همش و الآن خیلی زود خاطره شد همه چایی ها و شیرینی و شکلات ها و حرف ها. یه مورد دیگه اش برنامه های محیرالعقول من برای بهبود کار بود، یه کاغذ زدم به دیوار که هر کس میخواد حرف بزنه باید بره یه علامت جلو اسمش بزنه و بعد حرفش را بزنه این طوری هم سختشه هم بعد شرمنده میشه، اینا اثرات روانشناسی خوندن بود. البته برای این بچه های بزرگ اثر نداشت و بعد طرح بعدیم رسم نمودار ساعات درس خوندن توی یک روز و تحلیل اون بود که جواب داد

3.فارغ شدن هم که هیچی

4.یه بار بچه ها توی کارگاه داشتن شلوغ میکردن چون نمیفهمیدن چی دارم میگم، در یک اقدام با جذبانه داد زدم سرشون و صدام خروسی شد، خیلی خنده دار بود.

5.خب این خرید هم چند نوبت بود یه نوبت فیزیک یه بار شیمی و ... و واقعا کاری با اخلاق استان ما نداره توی این وضعیت گرونی، این قیمت واقعا آدم را متحیر میکنه البته کتاباش قدیمیه ولی منابع اصلی و خوب و کامله، شما دوستان هم برید یه سری به سایت iup.ir  بزنید.

6. هم که هیچی

اینا همه مال نیمه اول سال بود

7.امتحاناتم با موفقیت سپری شد و درسته خیلی خوب نبود اما چند بار چشمم به جمال یه نمره هایی باز شد که چند سال بود فقط تو درس معارف میدیدمشون:)) 

یکی دیگه این که هیچ وقت فکر نمیکردم برای توضیح دادن مفهوم تابع نزولی تشویق بشم! البته نشد درست بخندم.

و اون دفع دیگه که به قدرت ارائه خودم بیش ازپیش پی بردم! :)

8. توی چله وبلاگی که داشتیم با کار هایی ساده و جالب شبیه همین بازی وبلاگی میتونستیم حتی توی شرایط سخت بفهمیم زندگی شیرینه و به آرامش برسیم :)

پاسخ :

۱. بچه ها که خودشون لبخندند 😊
۲. این مورد خیلی خوب بود.
تعجبم از این جهت بود که تصورم از پسرها اصبا این نیس که دور هم جمع بشن درس بخونن.مخصوصا با توجه به کلیپها و تصاویر طنزی که از درس خوندن دخترا و پسرا دیدم😊
۳. بعععله 🤨😉
۴. کار با بچه ها عالیه. همه ش سوژه لبخند و خنده پیدا میشه.
۵. آره واقعا. شهر کتاب جی هم چند وقت پیش به من پیام داد که تو اولین خریدتون، اگه اشتباه نکنم ۸۰در صد تخفیف بهتون میخوره. ولی دیگه خورد به کرونا و نرفتم. اگه تا حالا نرفتید بعد عید یه سر بزنید. شاید اونجا هم کتابهای خوبی پیدا کنید.
۷. به سلامتی! چه خوب 😊 این نمرات رو یادتون باشه. احتمالا ترمهای بعد هم هر درسی با این اساتید دارید همین نمره ها رو بهتون میدن!
۸. اینم چه خوب 😊
دچارِ فیش‌نگار
۲۹ اسفند ۹۸ , ۰۹:۴۹

قشنگ بود. منم نوشتم :)

نمیدونم هشت تا شد یا نه

http://fiish.blog.ir/post/1188

پاسخ :

تقلب نکنید! این که برای یه چالش دیگه س🤔
نیــ روانا
۲۹ اسفند ۹۸ , ۰۹:۱۱

آخ جون منم دعوتم

چقدر نیاز داشتم به یادآوری این لبخندها

مرسی عزیزم

حتما می نویسم :)

بوس بهت

پاسخ :

خیلی دلچسب نوشتی. منم با تک تک لبخندهات، پر از لبخند و انرژی مثبت شدم 😍
اَسی ...
۲۹ اسفند ۹۸ , ۰۲:۴۸

سلام

من نوشتم :)

http://tolooeman.blog.ir/1398/12/29/بازی-وبلاگی-هشت-و-اندی-لبخند-نود-و-هشتی

پاسخ :

سلام.
مرسی.
لبخندت پایدار
یاقوت
۲۹ اسفند ۹۸ , ۰۱:۲۴

تبریک و تهنیت، پس عمه شدی .. به جمع فحش خورا خوش اومدی ;)))

پیشاپیشم سال نو مبارک .. انشالله تعالی امسال کمتر دهنمون سرویس بشه.

پاسخ :

مرسی یاقوت جان. البته عامل فحش خوردنم هنوز تو راهه. ولی دیر نیست اون زمان 😉 این عکس رو ببین. استوری یه ماه پیشمه.

سال نو تو هم مبارک 😍 ان شالله 🤦‍♀️😊


بی وبلاگها میتونن لبخندهاشون رو کامنت کنند 😏
رهآ ~♡
۲۸ اسفند ۹۸ , ۲۲:۵۸

چه بازی قشنگ و پر لبخندی :)

خب چون پستت خوندم، دلم خواست بازی کنم.

 

الهی برای هممون، 99 پر از لبخند و حال خوب و سلامتی باشه.

پاسخ :

قربونت.
خیلی هم عالی 😍

الهی الهی
سمیرا شیری
۲۸ اسفند ۹۸ , ۲۲:۲۴

نوشتم خانم دکتر :) 

پاسخ :

مرسی عزیزم😍
Reyhane R
۲۸ اسفند ۹۸ , ۲۲:۱۵

چشم.مینویسم انشاءالله.

+الان که فک کردم دیدم مال من خیلی بیشتر از این حرفاست.یعنی خیلی الکی خوشم من؟😅

پاسخ :

چشمت سلامت عزیزم. مرسی.
+ تو بلدی با بهانه های ساده و کوچیک، از زندگیت لذت ببری. عاشق این ویژگیتم.
محمد حسین
۲۸ اسفند ۹۸ , ۲۱:۴۹

نه واقعا لبخند هم سخت پیدا میشه

حالا من همین جا میگم با اجازه:

 

1.دیدن خنده ها و عشوه ها و تاتی های یه پسر دوست داشتنی :))

2. جمع شدن با دوستان و درس خوندن و با هم بودن :))

3. فارغ شدن :))

4.مربی گری ساخت برای بچه ها :))

5.خریدن کتاب های علوم پایه با یک دهم قیمت :))))

6.قبول شدن توی رشته مورد علاقم  :)

 

دیگه نمیدونم، میشه راهنمایی کنید استاد؟

پاسخ :

باید دقتت رو بالا ببری فرزندم! 😄

۲. از شما بعیده واقعا 🤔🤨🙂
۳. 🙄😏
۵. نکنه واقعا به استان محل سکونتمون ربطی داره؟! 😂


راهنمایی نداریم. نمره کم میکنم 😎😂


مرسی که نوشتید. مطمئنم میتونید لبخندهای بیشتری پیدا کنید.
پریسا سادات ..
۲۸ اسفند ۹۸ , ۲۰:۵۵

جالبه ، می نویسمش و به آخرین پستم اضافه اش میکنم:)

پاسخ :

چه خوب 😊
شنگول العلما
۲۸ اسفند ۹۸ , ۲۰:۱۰

سلام 

ممنون از دعوت

همین جا لبخندامو می ذارم^_^ 

اولیش اینه که مسجد ما بازه  خیلی بهم گیر نمی دن^_^. 

 ابراهیم هادی و صدرزاده رو آشنا شدم . 

من نکته معرفتی جدید بفهمم خیلی خوشحال می شم نکته ی توحیدی جالبی بهم رسید خیلی خوشحال شدم. 

مقداری پول عرق جبین بود گیر کرده بود گیرش رفع شد. 

یک نفر در داخل خانواده کوتاه آمد و عدالت برقرار شد و آرامش برقرار شد^_^ 

تبسمک فى وجه اخیک صدقة تبسم در صورت برادر مومن صدقه است برای همین کلا سعی می کنم لبخند باشه^_^ 

ان شاءالله همه و مخصوصا وبلاگی ها خوشبخت باشند که خوشبختیشون لبخند بر لب ما می نشونه^_^ 

 

 

 

 

پاسخ :

سلام.
خواهش میکنم.
در مورد اولی، ان شالله که با رعایت شرایط بهداشتی میرید. :)
۵ تا شدها! 😊

لبخندهاتون پایدار و پررنگ و عمیق.
مریم بانو
۲۸ اسفند ۹۸ , ۲۰:۰۹

شارمین جان ناراحت نشیا ولی با خوندن مورد 5 نتونستم جلوی خندیدنم بگیرم:))))

 

مخصوصا قسمت توضیحات داخل پرانتز:)

 

 پیشاپیش سال نو تبریک میگم بهت  خانوم روانشناس دوست داشتنی:)

 

 

 

پاسخ :

نه عزیزم. همیشه خندون باشی. 
راستی تو هم جزء دعوتیا بودیا. فکر کنم موقع جا به جایی اسمها برای ترتیب الفبا، پاک شدی. خلاصه که دعوتی و کارت در اومد 😉

مرسی مریم جان. سال نو تو هم مبارک دوست عزیزم.
هوپ ...
۲۸ اسفند ۹۸ , ۱۹:۳۰

اومدم بگم هیچ خاطره خوبی ندارم از این سال، چون خیلی اذیت شدم تو نیمه اولش و توی نیمه بعدیش کشوری اذیت شدیم ولی با خوندن بندهای پستت واقعا لبخند زدم مخصوصا با بند مخصوصت! با اینکه اسم منو اخر نوشتی :-)))) ولی چشم حتما می نویسم.

پاسخ :

معمولا خاطرا بد بیشتر تو ذهن میمونن. خودمون باید خوبها رو بکشیم بیرون.
بند مخصوص 😊😍😘
اتفاقا اسمت اول بود. بعد که بر اساس الفبا تنظیم کردم رفت اون آخرا.
مرسی 🤩
سمیرا شیری
۲۸ اسفند ۹۸ , ۱۹:۲۹

به به :)

با خوندن هر لبخندتون چشام قلبی شد :) 😍

کاش قبل از اینکه مطلب اخیرم رو می‌نوشتم، این چالش شمارو می‌خوندم تا این لبخندهارو هم بهش اضافه می‌کردم. ولی خب بهم الهام شده بود انگار و به صورت کلی اشاره کردم. اینجوری نمرشو میدین استاد؟ 😉

پاسخ :

😊
جزئی بنویس لطفا 😉
همینجا به صورت کامنت هم بنویسی قبوله
هـی وا
۲۸ اسفند ۹۸ , ۱۹:۲۷

سلام

شروع کردم به خوندن پست که یاد یکی از دوستان همکار افتادم و بهش زنگ زدم

ینی یه چیزی گفت که رفتم توو کما کلا :| 

بنده خدا چند ماهی میشد یه ماشین صفر خریده بود ، میگفت چند روز پیش توو اتوبان یه ماشین از لاین مخالف میپره روو ماشین این بنده خدا و خدا بهش رحم کرده چیزیش نشده :|

 

امسال برایم منم اتفاقا خوب زیادی افتاد خداروشکر اما این اتفاقای بد مثل چای بعد از غذا همه رو شست و برد :| :(

پاسخ :

سلام.
خدا رو شکر که چیزیشون نشده.

هدفم از این پست همینه که اثر اون چایی رو یه ذره کمتر کنیم 😊
محمد حسین
۲۸ اسفند ۹۸ , ۱۹:۰۶

سلام

چه خوب انشالله امسال براتون سالی بهتر تر هم باشه

من هر چقدر تلاش میکنم 8 تا پیدا نمیشه

پاسخ :

سلام.
مرسی. برای شما هم همین طور.
شاید به خوشحالیای بزرگ فکر میکنید. هر چیز کوچیکی که لبخند آورده باشه هم قبوله.
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan