کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

همه خندیدن ولی من کاملاً جدی می‌گفتم! 🤦‍♀️

گفتم: "اگه خدا یه صندوق انتقادات و پیشنهادات می‌ذاشت، من دو مورد رو مطرح می‌کردم؛ اول این که یه کم درباره‌ی مرزهای این دنیا و اون دنیا کوتاه بیاد تا بتونیم گاهی با فک و فامیل اون طرفی، رفت و آمد کنیم یا دست کم یه وقتایی، حتی اگه شده از پشت یه مانع، همدیگه رو ببینیم. دوم این که نامحرم بودن رو از کل کازِن‌ها (Cousins) برداره و ازدواج باهاشون رو هم حرام اعلام کنه!"
نگار
۰۴ خرداد ۰۰ , ۲۱:۰۵

خیلللللللللی موافقم.

من توانایی سیرالارض هم درخواست میکردم.

پاسخ :

✋😊
واااای منم یه وقتایی خیلی نیاز دارم. 
پس پایین نوشته‌های همدیگه انگشت می‌زنیم که معلوم باشه خواسته بقیه هم هست! 😁
غزل سپید
۰۴ خرداد ۰۰ , ۱۷:۳۲

منم خیلی حرف دارم. اگر صندوقی چیزی دیدی گذاشتن به منم خبر بده...

منم میگفتم خدایی توی گرما حجاب رو بی خیال بشیم...

در مورد پسر و دخترای فامیل نظری ندارم. خودم از بینشون یک عشق اول دارم که هنوزم دلم رو میلرزونه. البته خاطراتش و مسلما به حریم و مرز فعلی معتقدم و شوهر خودم رو با دنیا عوض نمیکنم. به جناب همسر هم اطلاع دادم البته...

پاسخ :

حتما خبرت می‌کنم 😁

من یه وقتایی نامحرم بودن پسرای فامیل یادم می‌ره واقعا! 🤦‍♀️

چه قد جملات پایانی کامنتت رو دوس داشتم :) خدا برات حفظشون کنه
مهرداد تکلو
۰۳ خرداد ۰۰ , ۲۳:۴۰

روحشون شاد 

 

ممنون از لطف شما

پاسخ :

مرسی
خودت باش
۰۳ خرداد ۰۰ , ۲۳:۲۴

اونوقت دوتا داداش من بی همسر می موندن!!!

پاسخ :

من خودم و نصف کازن‌هام اصلا به دنیا نمی‌اومدیم! 😂
مهرداد تکلو
۰۲ خرداد ۰۰ , ۱۷:۳۲

سلام 

امیدوارم که حالتون خوب باشه. 

 

لطفا اگه چله گذاشتید لطفا منم خبر کنید ؟ 

راستی اون پست هایی که رمز دار هستند . اگه خیلی خصوصی نیست رمزشو به منم بدید. ممنون

پاسخ :

سلام.
ممنون. ان‌شالله شما هم خوب باشید.

اگه گذاشتم حتما. :)

اون‌ها در مورد داداشم هستن و اغلب ناراحت‌کننده‌ن. ولی اگه می‌خواین بخونین مشکلی نیس
26shahrivar1399
یاسی ترین
۰۲ خرداد ۰۰ , ۰۲:۳۰

چه پیشنهادهای خوبی دادی 😂👌

پاسخ :

😂
 قبول نمی‌کنه که! 😕😂
ن. ..
۰۱ خرداد ۰۰ , ۲۱:۵۷

کازن یعنی چی؟

من به‌ش می گفتتم حجاب سر را خدایی خودت گذاشتی یا این چرندیات رو بهت بستن؟ 

پاسخ :

بچه‌های خاله و دایی و عمو و عمه.
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan