کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

ولی دیره...

دیشب که فیلمهای آرمین را دیدم، حس کردم هنوز در همین دنیا است. وقتی پست «من عزادار خودم هستم آرمین» را نوشتم، حس کردم همین لحظه، او را از دست داده ام... حالا دوباره حال و هوای روزها و هفته های اول نبودنش در من زنده شده است. حالم آن قدر بد است که تمام امروز را در رختخواب ماندم. با عکسهای آرمین کلیپ ساختم و آهنگ «وای خدا پر حرفم» لهراسبی را رویش گذاشتم و در واتساپ و اینستا گذاشتم و خودم هم هزار بار نگاه کردم. مامان و بابا که آمدند، سه نفری با هم کلیپ را تماشا کردیم. بعد هم سه نفری با هم گریه کردیم؛ بلند بلند... 
حس میکنم همین روزهای اخیر او را از دست داده ایم اما انگار هزار سال از رفتنش گذشته است...
خودت باش
۲۹ دی ۹۹ , ۲۱:۳۱

خدا رحمتش کنه و به شماها صبر بده...

پاسخ :

😘😘😘
آبان ...
۲۹ دی ۹۹ , ۱۲:۰۳

میگن ادم باید به خودش رحم کنه ‌...

اما فرایند سوگ باید طی شه تا تهش دل اروم بگیره 

دلت اروم بشه الهی 

پاسخ :

مرسی عزیز دلم ❤
ربولی حسن کور
۲۹ دی ۹۹ , ۱۰:۳۲

سلام

برادر مرحومم توی صدا و سیمای استانمون با چند نفر دیگه یه سرود خونده بودند که هر سال توی دهه فجر از تلویزیون مرکز استان پخش میشد و هربار باعث گریه پدر و مادرم میشد

تا جائی که نمیدونم کدوم شیر پاک خورده ای به مسئولین اطلاع داده بود که دیگه موقع پخش سرود موقعی که کلوزآپ برادرم پخش میشد تصویر یه چیز دیگه را پخش میکردند!

تا این که ویدیو خریدیم و نهایتا پدرم یه کپی VHS از سرود از صدا و سیما گرفت و تا مدتی .....

پاسخ :

سلام.
خدا رحمتشون کنه.
این گریه ها و بی قراریها به آدم کمک میکنه با سنگینی غمش کنار بیاد. واقعا نباید مانع شد. من دیروز حالم خیلی بد بود. ولی هیچ مقاومتی در برابر این حال بد نکردم و در نتیجه امروز خیلی بهترم.
روبی
۲۹ دی ۹۹ , ۰۳:۴۲

آرزو می‌کنم پروردگار آرامش و صبری بزرگتر و بیشتر از غمتان به شما بدهد.

پاسخ :

چه دعای قشنگی... ممنون🌷
یاسی ترین
۲۸ دی ۹۹ , ۲۳:۳۲

جای خالیش که هیچ وقت پر نمیشه ولی از خدا براتون طلب آرامش دارم 

چه دلتنگی تلخ و تموم نشدنی‌ای 😢

پاسخ :

ممنونم یاسی جان ❤ الهی هیچ وقت غم نبینی
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan