کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

بستنی

من و آرمین هر دو عاشق بستنی بودیم؛ یعنی تقریبا هیچ روزی نبود که یکی از ما دو نفر بستنی به دست به خانه نیاید یا با هم برای خوردن بستنی بیرون نرویم یا در فریزر بستنی نداشته باشیم. همه اینها، بهار و تابستان و پاییز و زمستان نمیشناخت. ما در هر صورت بستنی میخوردیم و کیف میکردیم. 

حالا از وقتی آرمین رفته است، من نه تنها لب به بستنی نزده ام، که حتی هوس آن را هم نکرده ام. انگار بستنی خوردن بدون آرمین، کاری کاملا بی معنا است و این دست خودم نیست. واقعا دلم بستنی نمیخواهد؛ البته بدون ارمین.

و باورتان میشود امروز وقتی کنارش نشسته بودم، ازش خواستم یک شب به خوابم بیاید تا با هم بستنی بخوریم؟! نمیدانید چقدر دلم برای این کار تنگ شده است. نمیتوانید تصور کنید آدم وقتی کسی را از دست میدهد، چه دلتنگیهایی بزرگ و عمیقی برای چیزهای کوچکی که در زندگی اش با او اتفاق می افتاده است احساس میکند. 

میدانید چیست؟ امروز به طور کاملا جدی تصمیم گرفته ام هر طور شده است یک شب با آرمین بستنی بخورم! حتی اگر خودش نیاید، آن قدر قبل از خواب به این موضوع فکر میکنم تا بالاخره اتفاق بیفتد! :)


+ چقدر دلم میخواهد با اسم واقعی اش بنویسم. اسم واقعی اش همزمان که قلبم را به آتش میکشد، آرامم میکند. خیلی وقتها بی دلیل زیر لبی اسمش را تکرار میکنم و چقدر دلم میخواهد یک بار بشنوم که میگوید بله آجی؟ حالا میام. و بیاید!

نجمه
۱۹ دی ۹۹ , ۱۴:۳۴

سلام

خواهر یزرگترم، سی و سه داشت، که سرطان اونو از ما گرفت. سه سال پیش... 

همیشه تو اوج شادی و ناراحتی، شب ها خوابشو می بینم. چون خیلی بهش فکر می کنم. 

انگار که جزئی از زندگی شبانه م دیدن خوابشه. حتی گاهی تشخیص اینکه اون اتفاق تو خواب افتاده یا مال گذشته ست برام سخت میشه.

روح عزیزانمون در ارامش... 

پاسخ :

آخی 😟
خدا رحمتش کنه.
من اینو دوست دارم که مدام خوابش رو ببینم و حضورش رو حس کنم.


الهی آمین
آتشی برنگ اسمان
۱۹ دی ۹۹ , ۱۱:۵۰

چندی است آسمان دلم وا نمی‌شود

یک غم نشسته روی دلم پا نمی‌شود

احساس می‌کنم که دگر خاطرات تو

کنج خیال خسته‌ی من جا نمی‌شود

پاسخ :

😔😔😔❤
یاسی ترین
۱۹ دی ۹۹ , ۱۱:۰۸

عزیزم 😍😍😍😍

پاسخ :

😘😘😘😘
Reyhane R .
۱۸ دی ۹۹ , ۲۳:۳۸

نمیدونم چرا این روزا هر وقت آهنگ " رفیق بغض هر شبم... " حجت اشرف زاده رو گوش میدم یاد تو و آرمین می افتم ):

انشاءالله به زودی تو خواب بستنی می خورین با هم.

فک کردن قبل از خواب، خیلی موثره تو خواب دیدن.

پاسخ :

عزیزم 😔😘
ممنون. امیدوارم. دیشب که نشد ولی من از پای نمینشینم! :)
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan