کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

خرس ترکید 😂

ایستاده بودم توی صف عابر بانک، کنار فروشگاه. نفر جلویی، سرش تا گردن توی گوشی اش بود و یک جوان لاغر بلند هم جلوی او، سرش تا گردن داخل عابر بانک بود که ناگهان....

"هااااچچچچچهههههه" 😱

جوان لاغر چنان عطسه ی بلند و ترسناکی کرد که نفر جلویی من، دو متر به هوا پرید و از آنجایی که جوان اصلا به روی خودش نیاورد که چه شده، برگشت به سمت من که به زور جلوی خنده ام را گرفته بودم و در حالی که چشمهایش از حیرت این که چه طور یک همچین صدای بلندی می تواند از این موجود دو پا استخراج شود گرد شده بود به من لبخند زد و من هم پقی زدم زیر خنده!

همزمان، راننده تاکسی که با حداقل سه چهار متر از ما، در ایستگاه تاکسی، منتظر مسافر بود با خنده رو به جوان لاغر داد زد: "فردا رو تعطیل میکنن!" بلافاصله جوان رهگذری که از کنار راننده تاکسی می گذشت با لحن طنزآلودی داد زد: "خرس ترکید."

جوان لاغر هم برگشت طرف او و بدون هیچ خشونتی فریاد زد: "آره خرس تویی که ترکیدی." 

از آن فاصله واکنش رهگذر را نمی دیدم ولی خودم و دو دختر ۱۷_۱۸ ساله ای که آن طرفتر، منتظر مادرشان بودند که از فروشگاه بیرون بیاید، فقط می خندیدیم.

در نهایت، جوان لاغر، بدون توجه به ما راهش را کشید و به سرعت رفت به سمت رهگذر. خنده روی لبهای ما سه تا خشکید. فکر کردیم الان است که یک جنگ تن به تن خونین دربگیرد.

ولی اتفاقی که افتاد این بود که جوان لاغر زد روی شانه رهگذر و چیزی گفت و رهگذر هر دو دستش را به نشانه تسلیم بالا برد و با صدایی که ته خنده ای در آن بود بلند بلند گفت: "ببخشید... ببخشید..."

بعد هم هر کدام مسیر خودشان را رفتند! همین!


+ اصلاحیه بی اهمیت: عطف به مورد ۲ این پست، باید بگویم دستفروشهای بی.آر.تی مسواک زغالی بامبو می فروشند نه مسواک نانو😐 و از آنجایی که مسواکشان نیازی به خمیردندان ندارد، برای من که از خمیردندان بدم می آید و دلم را یک جوری می کند عالی است.


حمیده
۲۸ دی ۹۸ , ۲۱:۳۷

خودت خواستی :-""" الان برات فیلمی که صبح از پشیمونیم گرفتمو میفرستم که به همین بحث های خمیردندونی قانع باشی :))))))

پاسخ :

نه بفرست... پشیمونیت بهتر از خمیردندونه واقعا =)))
هـی وا
۲۸ دی ۹۸ , ۰۹:۰۲

بعضیا وقتی میخان عطسه کنن باید مقابلشون گارد گرفت :))

پاسخ :

والا 😂
یه آلارمی چیزی هم باید بهشون وصل کرد! 😂
حمیده
۲۷ دی ۹۸ , ۲۲:۳۶

واه -_- کل عشق من به اینه که به جای یه نخود خمیر دندون، یه هندونه خمیر دندون بزنم رو مسواک که هییییی کف کنه، بشه عین تو فیلما :)))))) حتی بچه بودم بابا خمیر دندون طعم شاهتوت می‌خرید، نصفشو هنینجوری میخوردم :))))))))) خوشمزه بود :-""""

پاسخ :

وای حمیده نگو...من یکی جلوم مسواک بزنه، یه مدت دیگه نمیتونم مسواک بزنم از بس دیدن کف خمیرندون حالمو بد می کنه. خودمم با خمیر دندون کم مسواک میزدم که بتونم تحمل کنم.
خودت باش
۲۷ دی ۹۸ , ۱۵:۲۳

خوب شد همه چی ختم به خیر شد!

مگه خریدی؟

پاسخ :

خدا رو شکر.
کلی دل دل کردم آخرش خریدم 
غ ز ل
۲۷ دی ۹۸ , ۱۵:۰۵

نمیری تو با این اتفاقا که برات میفته

اون از راننده تاکسی

اینم از این عطسه

خوبه یارو آدم حسابی بوده دعوا راه نیفتاده :)))))))

 

حالا این مسواکا تایید شده بهداشته؟

بعد نرمه؟

 

پاسخ :

😂
حالا ببینیم اتفاقای بعدی چی میشه 😁
آره واقعا.

تایید بهداشت رو نمی دونم. من دیدم همه تعریف می کنن میگن قبلا خریدیم و عالی بوده و حتی دوباره میخریدن. عدم نیاز به خمیردندون هم مزید بر علت شد! خریدم😐
آره خیلی نرم و خوبه. من فعلا راضی ام. حالا باز صبر کن چند ماه دیگه اگه من سالم موندم تو هم بخر 😂
آره خیلی نرمه


احسان ..
۲۷ دی ۹۸ , ۰۸:۳۲

سلام 

قالب نو مبارک

میتونست به جاهای بدتری هم ختم بشه:)

طنز راننده تاکسی منحصر بفرد بود ولی واقعا هیشکی به اون جوون لاغر نگفت عافیت باشه؟:)

پاسخ :

سلام.
ممنون.
خدا به خیر کرد :)
منحصر به فرد و فی البداهه :) والا واقعا از اون صدای مهیب، همه چیز برمی اومد جز عافیت😂
*AZRA* gh
۲۷ دی ۹۸ , ۰۸:۲۷

سلاااام وااای عاالی بودا :))))))))

چه با حال ولی من نمی دونم چرا با چیزایی که دست فروشا می فروشن اصلا و ابدا حااال نمی کنم :/

هی میخوام پست های خوب شما رو بخونم ولی میدونین ایام امتحانات و دوست دارم برای پست هایی مثه شما تمرکز و وقت کافی باشه:))))

پاسخ :

سلاااام عذرا جان.قربونت. خوشحالم خوشت اومد :)

منم معمولا از دستفروشها خرید نمیکنم ولی زیاد هم حساس نیستم.

عزیزم😍 لطف داری. بعد از امتحانا بیا سر صبر بخون منم کامنتهای خوشگلت رو بخونم. :)
De Sire
۲۷ دی ۹۸ , ۰۸:۰۷

گناه داشته طفلک :دی

پاسخ :

ما هم گناه داشتیم خب :) ترسیدیم 😁
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan