کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

گفتی سکوت کن که در این است نفع تو، گفتم قبول گرچه به نفع تو نیز هست....

معمولا اونی که بیشتر و بهتر حرف میزنه بیشتر حق بهش داده میشه. اونی که سکوت می کنه مقصر به نظر میاد. استادم همیشه بهم می گفت تو دنبال دفاع از حق خودت نیستی. و من بیشتر از حق به حرمتها فکر می کردم و مهم نبود دیگران فکر کنند نمی فهمم یا نمی تونم؛یا تو ذهنشون یا حتی به زبون، منو مقصر بدونن و بگن اگه حق باهاش بود باید از خودش دفاع می کرد. حتی مهم نبود سکوتم مهر تایید حق به جانبیشون باشه. خیلیا نمی دونن اونی که سکوت می کنه حرمت می فهمه. اونی که در مقابلتون سکوت می کنه، لزوما تو دلش هم سکوت نکرده. اونی که محکم می ایسته و سرش رو بالا نگه میداره و بهتون میگه خودش به تنهایی از پس خودش برمیاد، لزوما تو خلوتش هم این قدر محکم نیست. شما حرف بزنید و از این که حرف زدید و کاسه کوزه ها رو سر دیگران شکستید و حق به جانب و طلبکار بودید لذت ببرید. شما حرف بزنید و به خودتون حق بدید و دیگران رو مسبب همه چیز بدونید و هیچ کدوم از آزاردادنهایی که از جانب خودتون بود رو نبینید. من بازم حرمت نگه می دارم...

برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan