کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

یا بمان یا که نرو یا نگهت می دارم...

حسودی ام می شود به دخترانی که غصه زندگیشان در آغوش کشیدن مردی است که رهایشان کرده است. آنها با همه حماقتها و اشکها و حسرتهایشان، دست کم می توانند نیمچه امیدی در خودشان داشته باشند که: «شاید برگردد. شاید یک روز به آرزویم برسم.» 


آرزوی من اما... این است که کودکی تو را دوباره در آغوش بکشم. تو دستهای سفید و کوچکت را دور گردنم حلقه کنی و من آن قدر فشارت بدهم که با خنده جیغ بکشی. دلم برای آن همه لالایی که برایت خوانده ام تنگ شده است. برای آن وقتهایی که ساعتها می خواندم و تو در آغوشم خودت را به خواب می زدی تا سر به سرم بگذاری. برای تاب دادن گهواره ی نارنجی ات که انگار همه آرزوهایم روی آن تاب می خورد. 


دلم برای همه آن لحظه هایی که در آلبوم عکست می بینم تنگ شده است؛ بیشتر از همه برای لبخند معصومت... و برای «همه» روزهایی که بی دغدغه ی این روزها، «همه» کودکی ات را با «همه» زندگی ام در آغوش می کشیدم... افسوس که کودکی تو هرگز برنمی گردد... با هیچ ترکیبی از عشق و دعا... فقط در خواب است که می توانم کودکی ات را بغل می کنم... افسوس...


نتیجه تصویری برای من که اصرار ندارم تو خودت مختاری

پسر خوب
۱۳ مهر ۹۷ , ۱۲:۱۰
یه مدت نبودین

پاسخ :

نیاز به خلوت داشتم.
خودت باش
۰۷ مهر ۹۷ , ۲۱:۴۳
خیلی چیزا هست که دوست داریم برگردیم به اون زمان و دوباره اما افسوس...

پاسخ :

من نمی خوام برگردم به اون زمان! فقط می خوام بتونم اون زمانش رو بغل کنم! یعنی غیرممکن ترین چیز ممکن! =/
اذر
۰۷ مهر ۹۷ , ۲۱:۲۰
سلام..بازگشتی؟

پاسخ :

سلام. بله آذر جان
Reyhane R
۰۷ مهر ۹۷ , ۱۵:۴۷
اونموقع یه مشکلی پیش اومد که احتمال میدادم شناسایی بشم.اونجا رو بستم.
تا جایی که یادمه آدرس جدیدم رو هم برات گذاشتم همون موقع ):
خوشحالم که هستی و می نویسی شارمین جان.

پاسخ :

بله اون موقع رو یادمه لطف کردی و بهم آدرس جدید رو دادی. شاید الان (بعد از برگشت مجددم به بلاگستان) اشتباهی به آدرس قبلیت سر زدم.

فدای تو عزیزم
Reyhane R
۰۵ مهر ۹۷ , ۱۴:۲۰
شارمین(:
چرا من انقدر دیر فهمیدم که برگشتی؟
خوشحال شدم که چراغ اینجا باز روشن شده(:

پاسخ :

ریحانه =)

عزیزم چون یه مدت حالم خیلی متغیر بود و رفت و برگشت داشتم و تکلیفم با خودم و اینجا روشن نمی شد، برگشتنم رو به کسی خبر ندادم که دوباره شرمنده دوستای گلم نشم.

البته نمی دونم چرا این طوری تو ذهنمه که هر چی به تو سر می زدم وبت تعطیل بود. ولی الان که لینک گذاشتی هست! =)

فدات دوست جان
پسر خوب
۰۵ مهر ۹۷ , ۱۳:۰۴
سلام

پاسخ :

سلام
علی حق جو
۰۳ مهر ۹۷ , ۱۹:۱۹
سلام
بسیار تآثیر انگیز دار نوشتید

پاسخ :

سلام.
لطف دارید.
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan