کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

من به این چالش دعوت شدم (6): نامه غیرمنتظره

۱۱. خطاب به یکی از نویسندگان یکی از وبلاگ‌ها که انتظارش را ندارد یک نامه‌ی غیرمنتظره بنویس.

به دعوت تسنیم



سلام آقای حامد سپهر!

جمعه‌ام را با خبر تلخ و کوتاه وبلاگ شما شروع کردم و اشک در چشم‌هایم حلقه زد.

خبر رفتن یک عزیز، همیشه خبر تلخی است؛ اما من بعد از تجربه شخصی و پیایی آن در زندگی خودم، این خبر را جور متفاوت‌تری پردازش می‌کنم و نمی‌توانم جلوی جاری شدن اشک‌هایم را بگیرم؛ حتی اگر کسی را که رفته است و کسی را که داغ رفتن بر دل دارد هرگز ندیده باشم...


شاید اگر قبل‌ترها بود می‌نوشتم تسلیت، می‌نوشتم خدا صبرتان بدهد، می‌نوشتم روحشان شاد... حالا همه‌ی این‌ها را می‌نویسم و به روزهایی فکر می‌کنم که شنیدن هیچ کدام از اینها سنگینی غمم را کم نمی‌کرد... اما از ته دلم آرزو می‌کنم در زندگی‌تان چیزهایی وجود داشته باشد که دستاویزی برای تحمل این درد باشند.


هیچ چیز سخت‌تر از نوشتن نامه برای یک فرد سوگوار نیست... نمی‌دانم چرا شروعش کردم...

حامد سپهر
۰۶ تیر ۰۰ , ۰۸:۳۰

سلام 

من این نامه رو امروز دیدم و خیلی شوکه شدم

ممنون از لطفی که به من داشتین ، نمیدونم چطور تشکر کنم یعنی کلمه‌ایی به ذهنم نمیرسه

امیدوارم همیشه تو زندگیهامون بقول خودتون دستاویزهای محکمی داشته باشیم که اینطور مواقع بتونن ما رو نجات بدن

بازم ممنونم ازتون و امیدوارم روح رفتگان شما هم در آرامش ابدی باشه

پاسخ :

سلام.
خواهش می‌کنم. کاری نکردم.
ان شالله روح پدر و مادرتون در آرامش باشه. و خدا بهتون صبر بده.
یاسی ترین
۲۴ خرداد ۰۰ , ۰۲:۳۲

من دومین بار بود که وارد وبش میشدم و تازه میخواستم شروع کنم به خوندنش که... یهو جا خوردم :( 

 

پاسخ :

تو همون روزهای شروع چالش، (تقریبا یه هفته قبل از این اتفاق بد) تو کامنتها گفتن که مادرشون بعد از یه ماه تازه از بیمارستان مرخص شدن و من فکر کردم خب حتما هر مشکلی بود برطرف شده. وقتی وبشون رو باز کردم و اون پست رو خوندم واقعا شوکه شدم :(
** سیلاک **
۲۳ خرداد ۰۰ , ۱۹:۱۹

وای دلم گرفت :((

پاسخ :

😔😔😔
هوپ ...
۲۱ خرداد ۰۰ , ۱۳:۴۵

من هم عمیقا ناراحت شدم :-(

پاسخ :

:(
نیــ روانا
۲۱ خرداد ۰۰ , ۱۳:۰۸

چقدر تلخ

برای همه مان غیرمنتظره بود

مادر😭😭😭

پاسخ :

خیلی...
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan